اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی به صورت های لاغر

تزریق چربی به صورت های لاغر

بعضی افراد از ابتدا به شکل وراثتی، یا پس از پروسه افزایش سن، دچار لاغری صورت هستند. در افراد جوان معمولا این لاغری با چین و چروک همراه نیست ولی در کسانی که مسن تر می‌باشند، احتمالا چین و چروک هم مضاف بر لاغری صورت وجود دارد. به جرات می‌توان گفت بهترین گزینه درمانی و اصلاح لاغری صورت در این افراد تزریق چربی است.

در تزریق چربی صورت، به این دلیل که مواد قابل تزریق از بدن خود شخص برداشته می‌شود، بافتی کاملا همسان و طبیعی ایجاد می‌کند.، علاوه بر افزایش حجم، جوانسازی پوست صورت نیز با تزریق چربی انجام می‌شود به این شکل که هرچه پوست جمع تر باشد بیشتر چروک خورده به نظر می‌رسد و با تزریق چربی به دلیل باز شدن پوست، چروک‌ها هم یا به طور کلی برطرف می‌شوند یا بهبود پیدا می‌کنند.

تزریق چربی صورتهای لاغر در اصفهان

ماندگاری تزریق چربی در صورت‌های لاغر

همانطور که گفته شد، تزریق چربی یکی از بهترین روشهای افزایش حجم طبیعی در صورت‌های لاغر است. مورد مهم بعدی در این روش، ماندگاری و دوام آن است. بسیاری از افراد تمایل به شیوه‌های دائمی یا طولانی مدت برای افزایش حجم و جوانسازی پوست دارند که تزریق چربی نه به طور دائمی، ولی با ماندگاری بالا، می‌تواند انتظارات این افراد را برطرف سازد.

البته در ماندگاری تزریق چربی، مهمترین اصل، تکنیک پزشک است که هم در تزریق و هم در برداشت چربی موثر است. اگر سلول‌های چربی قابل تزریق، به درستی و از قسمت مناسبی برداشت شوند و به شکل اصولی تصفیه و جداسازی گردد و در نهایت در بافت هدف، به میزان لازم تزریق شوند، می‌توانند سالها ماندگاری داشته باشند.

باید متذکر شویم پس از تزریق چربی، درصدی از چربی تزریق شده پس از گذشت چند هفته جذب خواهد شد. پس در جلسه درمانی، نیاز به تزریق مقدار بیشتری از چربی وجود دارد.

عوارض تزریق چربی

در صورت تزریق درست چربی، معمولا در این روش عوارض خواصی دیده نمی‌شود. ایجاد تورم و کبودی در محل برداشت و تزریق چربی از عوارض قابل پیش بینی و طبیعی این متد درمانی است. برای کاهش تورم، معمولا پزشک به کمپرس یخ پس از تزریق توصیه می‌کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق ژل در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تغییر زاویه چانه با تزریق ژلتغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می‌شود که پس از بوتاکس، پرکاربردترین اقدام در کلینیک‌های پوست و زیبایی است ... ادامه مطلب

درمان تیرگی پوست صورتدرمان تیرگی پوست صورت

تیرگی پوست یا هایپرپیگمانتاسیون به وجود لکه های پوستی‌ گفته می شود که نسبت به پوست مجاور خود تیره تر هستند. هایپرپیگمانتاسیون می‌ تواند به صورت منتشر در تمام پوست نیز به وجود بیاید. ... ادامه مطلب

دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.