اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی

تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل به پیشانی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی محسوب می‌شود که در آن خطوط غیر فعال پیشانی، با تزریق ژل پر شده از بین می‌روند. روند فرسایش پوست به وسیله عوامل گوناگونی صورت می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به شرایط محیطی مانند قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، سبک زندگی مانند داشتن استرس، نوع خوراکی‌های مصرفی، فعالیت بدنی و از همه مهمتر افزایش سن اشاره کرد.

جمیع این عوامل باعث ظهور شرایط ناخوش آیند در پوست خواهد شد که یکی از مهمترین آنها ایجاد چین و چروک‌ است. از مناطقی که در پوست صورت به دلیل حرکت زیاد و در معرض بودن، دچار چین و چروک و انواع خطوط فعال و غیر فعال، عمیق و سطحی می‌شود پیشانی است.

رفع خطوط پیشانی در اصفهان

انتخاب روش مناسب برای رفع خطوط پیشانی

همانطور که می‌دانید، یکی از روشهای دیگر از بین بردن خطوط پیشانی بجز تزریق ژل، تزریق بوتاکس است. انتخاب هر یک از این دو روش، بسته به نوع خطوط، صورت می‌گیرد. اگر خطوط با حرکت و بالا دادن ابرو ایجاد شوند و در حالت ثابت بودن، دیده نشوند تزریق بوتاکس روش مناسبی است ولی اگر بدون حرکت، همچنان چین و چروک روی پیشانی قابل رویت باشد، تزریق ژل یا فیلر به عنوان پر کننده، گزینه کارآمدتر و بهتری است.

البته از تزریق چربی هم به عنوان پرکننده چروک‌های پیشانی نمی‌توان غافل شد و بسته به شرایط ممکن است از تزریق چربی به جای تزریق فیلر، برای رفع خطوط پیشانی استفاده شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

امروزه با پیشرفت‌های اساسی در زمینه پوست، مو و زیبایی و انتقال این پیشرفت‌ها به اغسا نقاط کشورعزیزمان، امکان استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان نیز فراهم گردیده است. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات به کلینیک‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل عوارض، با موهای زائد خداحافظی کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژلدرمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژل

برای اصلاح عدم تقارن‌ های جزئی ولی قابل توجه، می‌ توان از تزریق ژل استفاده کرد. این روش به دلیل آنکه یک روش غیر تهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) است، برای تغییر ظاهر فک میتواند مفید واقع شود. ... ادامه مطلب

تزریق فیلرتزریق فیلر

فیلر های پوستی شامل ژل های تزریقی و چربی می باشد که به چند دسته تقسیم میشوند. فیلر های موقتی و دائمیفیلر ها موادی هستند که در داخل پوست تزریق شده و باعث حجم دادن و صاف کردن چین و چروک ها و رفع جای جوش و اسکار ها می شوند. ... ادامه مطلب

روشهای مراقبت از پوست صورتروشهای مراقبت از پوست صورت

بسیاری از استاندارهای زیبایی شناسی، گویای این واقعیت هستند که یکی از اصلی ترین ارکان جذابیت و زیبایی چهره، داشتن پوستی صاف و یک دست، عاری از هرگونه لک و تیرگی، داری حجم، قوام و استحکام مناسب و بدون چین و چروک است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.