اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی با میکرونیدلینگ

جوانسازی با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟

داشتن پوستی با طراوت و شاداب، از جمله مطالباتی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روشهای مختلف جوانسازی پوستشان هستند. صرف نظر از این که چه جنسیتی داشته و چند سال دارند.

از گذشته تا کنون روشهای مختلفی برای درمان جای جوش، لک، زخم و ... وجود داشته است که برخی از آنها به صورت سنتی و برخی دیگر با استفاده از تکنیک‌های خاص پزشکی قابل اجرا هستند که میکرونیدلینگ هم یکی از این روشها است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با میکرونیدلینگ به عنوان یکی از بهترین روشهای جوانسازی پوست آشنا کنیم.

جوانسازی پوست به روش میکرونیدلینگ

جوانسازی پوست به روش میکرونیدلینگ چگونه است؟

همانطور که گفته شد، میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه‌های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحات پوستی و جوانسازی است. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روشهای درمانی غیرتهاجمی در نظر گرفته می‌شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

روش کار به این صورت است که روی پوست فرد با استفاده از ابزار نیدلینگ و طبق الگوی خاصی، سوراخ‌هایی ایجاد می‌شود. برای کسب بهترین نتیجه، ابزار نیدلینگ چندین بار روی سطح مورد نظر در جهات مختلف حرکت می‌کند. برخی پزشکان، برای نتیجه‌ بهتر از میکرونیدلینگ، همزمان با ایجاد این سوراخ‌های ظریف، از محصولاتی که سبب تحریک تولید کلاژن می‌شوند، مانند اسید هیالورونیک یا سرم ویتامین C و نیز روشن کننده پوست هم استفاده می‌کنند.

بعد از انجام میکرونیدلینگ روی پوست زخم‌های کوچکی ایجاد می‌شود که همین زخم‌ها سبب تحریک کلاژن‌سازی توسط پوست می‌شوند. بطور معمول، توصیه‌ پزشکان این است که برای حصول مطلوب ترین نتایج، بهتر است بین جلسات درمانی به روش میکرونیدلینگ، حداقل چهار تا شش هفته فاصله باشد تا پوست زمان کافی برای کلاژن‌سازی و ترمیم داشته باشد.

معمولا برای بهبود اسکار آکنه به روش میکرونیدلینگ چهار جلسه و برای زخم‌های ناشی از سوختگی پنج جلسه‌ درمانی تجویز می‌شود. در روش میکرونیدلینگ که از قضا برای تمام انواع رنگ پوست هم مناسب است، می‌توان مناطق حساس و شکننده پوست شامل چشم‌ها، گردن و پشت دست‌ها را هم که با سایر روشها درمان نمی‌شوند، معالجه کرد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تعداد جلسات و زمان انجام میکرونیدلینگ

برای درمان مشکلات پوستی با میکرونیدلینگ و برای گرفتن نتیجه‌ بهتر معمولاً روند درمان چند جلسه‌ای طول می‌کشد. زمان هر جلسه‌ درمانی با توجه به شدت مشکلات پوستی بین چند دقیقه تا یک ساعت است.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوشپاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوش

جوش هنگامی به وجود می‌ آید که غدد چربی متصل به فولیکول مو، در زمان بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی تحریک می‌ شوند.برای جلوگیری از جوش، بهتر است به طور مرتب پوست خود را با روشی که با نوع پوست شما سازگار است پاکسازی کنید. ... ادامه مطلب

اس وی اف ژل (SVF Gel) چیست ؟اس وی اف ژل (SVF Gel) چیست ؟

تزریق اس وی اف ژل روشی جدید برای جوانسازی است. این ماده از مشتقات چربی استخراج شده از بدن شما است که پس از فرآوری، مجدداً به قسمت دیگری از بدن خود شما تزریق می‌گردد ... ادامه مطلب

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

دستگاه کویتیشن روشی برای لاغری موضعی است که موجب کاهش سایز می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این دستگاه به شما کمک می‌کند پهلوها یا بازوهایتان را لاغر کنید. به‌طورکلی، لاغری موضعی برای کسانی مناسب است که فقط می‌خواهند نواحی کوچکی از بدنشان را سفت و صاف کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.