اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان تعریق بیش از حد با تزریق بوتاکس

درمان تعریق بیش از حد با تزریق بوتاکس

تعرق بیش از حد یکی از معضلات افرادی است که با این قضیه دست و پنجه نرم می‌کنند. ایجاد بوی بد، لک عرق روی لباس و احساس ناخوش آیند مرطوب بودن همیشگی لباس‌ها و بدن از جمله عواملی است که شخص را به رفع این معضل ترغیب می‌نماید. عرق کردن، يک فرآيند طبيعى است و نقش مهمى درتنظيم دماى بدن، تنظيم آب و الكتروليت ، دفع بعضى از مواد زائد و سموم و نرم و مرطوب نگه داشتن سطح پوست دارد.

اما تعريق بيش ازحد، دردسرساز است و هميشه باعث خجالت فرد مى‌شود. تصور كنيد، دانش‌آموزى كه مبتلا به تعريق بيش از حد كف دست است و هنگام نوشتن، قلم و دفترش، كاملاً خيس مى‌شود. یا فردی که همواره برای دست دادن دچار مشکل است زیرا از احساس خیس بودن کف دستهایش توسط مخاطب هراس دارد. همه عوامل ذکر شده، باعث فاصله گرفتن فرد از اجتماع خواهد شد و استرس و اضطراب او را افزایش خواهد داد.
حال چه باید کرد؟
آیا راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟
تزریق بوتاکس به عنوان یک روش پر طرفدار و موثر در جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ها، کاربردهای دیگری هم دارد که یکی از آنها درمان تعریق بیش از حد است. در ادامه تزریق بوتاکس، به عنوان بهترین راه حل‌ رفع تعریق بیش از حد را معرفی خواهیم کرد و توضیحات کاملی در رابطه با این روش ارائه خواهیم نمود تا شما را در رفع این عامل ناخوش آیند کمک کرده باشیم.

درمان تعریق شدید با بوتاکس

تعریق چیست؟

عرق به ترشحات غدد مشخصی در بدن گفته می‌شود که بر خلاف تصور عموم، اغلب بدون بو است. این مواد مترشحه، پس از اینکه زمانی از قرار گرفتن آنها روی بدن گذشت و پس از تماس با باکتری‌های روی پوست، بوی زننده‌ای گرفته، فرد و اطرافیان را آزار می‌دهند. میزان تعریق و بو، به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها، سیستم بدنی خود فرد و ژنتیک او است.

مکانیستم تاثیر تزریق بوتاکس بر تعریق بیش از حد

این روش با قطع ارتباط بین غدد تعریق و اعصاب سمپاتیک از تعریق جلوگیری می‌کند. در افراد مبتلا به هایپر هیدروزیس، اعصاب فعال کننده این غدد بیش فعال هستند. تزریق مستقیم بوتاکس به نواحی دارای تعریق شدید سبب فلج شدن اعصاب بیش فعال در آن ناحیه می شود. هنگامی که اعصاب قادر به رساندن پیام تعریق نباشند، تعریق رخ نخواهد داد.

لازم به ذکر است، بوتاکس تنها در نواحی تزریق شده از تعریق جلوگیری می کند. گرچه روش تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد بی درد است اما در صورتیکه بدن بیمار حساس باشد می‌توان از بی حسی موضعی استفاده کرد. تزریق در هر یک سانتی متر پوست بدن انجام می‌شود و تعداد جلسات درمان بستگی به شدت این بیماری در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد . برا ی تزریق صحیح باید در عمق درم و جایی که غدد وجود دارد این کار انجام شود.

ماندگاری تزریق بوتاکس برای تعریق بیش از حد

افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می‌توانند فعالیت‌های طبیعی خود را از سر گیرند. توقف تعریق نواحی درمان شده 2 تا 7 روز زمان خواهد برد. خشکی کامل ناحیه درمان شده می‌تواند تا 2 هفته به طول انجامد. اثرات تزریق بوتاکس موقتی بوده و فرد جهت حفظ آنها به انجام دوباره فرایند نیاز خواهد داشت. خشکی ناحیه زیر بغل 4 تا 6 ماه دوام خواهد داشت. نتایج تزریق بوتاکس زیر بغل به اندازه بوتاکس دست و پا ماندگاری نداشته و امکان دارد پس از 6 ماه نیاز به انجام مجدد این تزریق باشد.

فرد باید پس از مشاهده نتایج کامل تزریق بوتاکس (2 هفته پس از تزریق) جهت معاینه ناحیه درمان شده به پزشک مراجعه کند. در این ملاقات پزشک تزریق بوتاکس را در نواحی انجام می‌دهد که درمان نشده یا به درمان بیشتر نیاز دارند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر لبتزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب یکی از متدهای زیبایی غیر جراحی است که امرزه به دلیل ایمن بودن و حداقل عوارض ناشی از انجام این روش، طرفداران بسیاری پیدا کرده. مضاف بر موارد مذکور، مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت تزریق فیلر لب است. ... ادامه مطلب

نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌ها به‌منظور جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان شوره سربهترین روشهای درمان شوره سر

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌های مرده پوست در موها ایجاد می‌شود. در واقع سلول‌های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌شود. در ادامه این بخش به بهترین روشهای درمان شوره سر اشاره کرده ایم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.