اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درمان مشکلات پوستی با درماپن

درمان مشکلات پوستی با درماپن

یکی از شیوه‌های درمانی اکثر مشکلات ظاهری پوست، با برداشتن لایه‌های سطحی، ایجاد کلاژن سازی و جوانسازی پوست، صورت می‌گیرد. درماپن وسیله‌ای قلم مانند است که به عنوان یکی از روشهای نوین در این زمینه به حساب می‌آید و با انجام آن، در بسیاری از افراد نتایج رضایت بخشی مشاهده شده است.

درماپن بر چه مشکلات پوستی تاثیرگذار است؟

1- جوانسازی پوست با درماپن

از دستگاه درماپن جهت زیبایی و جوانسازی پوست در مراکز مختلف استفاده می‌گردد این دستگاه دارای قابلیت استفاده درنقاط مختلف پوست است و تنها منوط به استفاده انحصاری درصورت نمی‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که درماپن به همراه داروهای مزوتراپی اثر فوق العاده‌ای نشان داده است که این اثر توسط سوزن‌های ریز که با عمق نفوذ مناسب وارد پوست می‌گردند و دارو را از سطح پوست به لایه زیرین پوست انتقال می‌دهند صورت می‌پذیرد.

البته میبایست این عمل به صورت کاملا منظم و در یک سطح انجام گیرد از این رو است که دارو به مقدار مناسب و در عمق یکسان در پوست پخش می‌شود و اثر قابل قبولی دارد. و اما جوانسازی توسط درماپن بدین صورت می‌باشد که پس از ورود سوزن‌ها به درون پوست بافت مرده را کنار می‌زند و این عمل سبب کلاژن سازی درون پوست می‌گردد البته درماپن به همراه داروهای مناسب جهت جوانسازی می‌تواند اثر بی‌نظیری را بر روی پوست به جا گذارد .

درماپن و جوانسازی پوست

2- درمان اسکار آکنه با درماپن

درماپن موجب بهبود ظاهر اسکارهای آکنه می‌گردد و در سلامت بیشتر پوست موجود به عنوان پایه‌ای برای پوستی که به تازگی تشکیل می‌شود، کمک کننده است. ماهیت فیزیکی درماپن آن است که بافت غیر یکنواخت و فیبروزی اسکار آکنه را در هم می‌شکند و رشد بافت جدید پوست را تحریک می‌کند. در حال حاضر روشهای کاهنده و غیر کاهنده‌ای برای درمان اسکار آکنه وجود دارند که ممکن است به پوست آسیب زده و موجب نازک شدن لایه اپیدرم پوست شوند.

درماپن یکپارچگی اپیدرم را حفظ می‌کند و دوره ریکاوری کوتاه تر و درد کمتری را برای درمان اسکار آکنه ایجاد می‌نماید. برای درمان اسکار آکنه به کمک دستگاه درماپن، درمان هر چهار هفته یکبار و در مجموع برای پنج جلسه انجام می‌شود. انجام درماپن در تعداد جلسات بیشتر توصیه نمی‌شود، زیرا در این صورت پوست نمی‌تواند به طور طبیعی فرآیند ریکاوری و ترمیم خود را انجام دهد.

3- درمان ترک‌های پوستی یا استریا با درماپن

پوست دارای فیبرهای الاستین و کلاژن است. وقتی این فیبرها به عللی دچار عدم عملکرد شوند این نوارهای قرمزرنگ یا استریا ایجاد می‌شوند. این خطوط ابتدا صورتی تا بنفش رنگ هستند و سپس به تدریج سفیدتر می‌شوند و از وضوح آنها کاسته می‌شود. کشیدگی پوست تنها یکی از عوامل ایجاد ترک‌های پوستی است ولی عامل اصلی به شمار نمی‌آید و عوامل درونی نیز در بروز آنها مؤثر می‌باشند.

بهترین روش برای پیشگیری از استرچ مارک، کنترل اضافه وزن و پرهیز از چاقی می‌باشد. هرچند که هنوز ترک‌های پوستی غیر قابل درمان شمرده می‌شوند اما درماپن با مکانیسم اثر مطلوب، به عنوان یکی از روشهای تاثیرگذار در بهبود استریا به حساب می‌آید. حداقل 5 تا 7 جلسه انجام درماپن برای درمان ترک‌های پوستی لازم است که به فاصله هر 6 هفته یکبار انجام می‌شود.

4- درمان لکه‌های پوستی با درماپن

لکه‌های پوستی عمدتاً بدلیل تولید بیش از حد ملانین در پوست ایجاد می‌شوند. علت تولید بیش از حد ملانین می‌تواند متفاوت باشد و دلایلی از قبیل آفتاب سوختگی، آکنه، بریدگی‌ها، گزش حشرات و … علت ایجاد آنها باشد. چنانچه ملانین در لایه عمقی درم واقع شده باشد اسیدهای لایه بردار دسترسی به آن ندارند ولی با درماپن، لایه درم بخوبی در دسترس بوده و بعلاوه نفوذ داروهای مزوتراپی ضد لک که همزمان به روی پوست اعمال می‌شوند، موجب از بین رفتن ضایعات هایپر پیگمانته عمقی خواهند شد. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بعد از درمان، برای پیشگیری از عود ضایعات توصیه می‌شود.

5- افزایش نفوذپذیری پوست برای درمان‌های دارویی با درماپن

در روشهای معمول، نفوذ مواد و داروها به پوست کمتر از 3 درصد می‌باشد که با استفاده از درماپن، تا 90 درصد مواد به پوست نفوذ می‌کنند و نتایج بسیار بهتری در زمان کوتاه تر دیده می‌شوند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی چیست؟مزوتراپی چیست؟

یکی از روشهای کاربردی برای مراجعان به کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی، مزوتراپی است. این روش، با تزریق داروها، ویتامین‌ها و موادی دیگر به محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد، و انتقال مستقیم آن مواد به نقطه مورد نظر اقدامات درمانی را انجام می‌دهد. ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق چربی صورتترمیم تزریق چربی صورت

برخی از افراد تنها به یک جلسه تزریق چربی نیاز دارند و برخی دیگر باید چندین جلسه آن را انجام دهند. فاصله بین جلسات تزریق چربی که معمولا چندین ماهه است باید به گونه‌ای باشد که اثربخشی مناسبی جهت ماندگاری نتایج داشته باشد ... ادامه مطلب

درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانیددرباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

یکی از ابزارهایی که پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر با ایجاد حرارت تحریک می‌کند؛ دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی موجب شکست کلاژن های قدیمی و ساخت کلاژن های جدید می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.