اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / از بین بردن خط اخم با تزریق ژل

از بین بردن خط اخم با تزریق ژل

خطوط اخم در بین دو ابرو به وجود می‌آید. این خطوط به دلایل مختلف که مهمترین آنها افزایش سن است ایجاد می‌شوند و به مرور زمان بر وسعت و عمق آنها افزوده خواهد شد. خط اخم معمولاً برای اولین بار در دهه 30 - 40 زندگی رویت می‌شود. دو روش تزریق بوتاکس و تزریق ژل برای درمان خط اخ بسیار پرکاربرد هستند که البته هر کدام برای نوعی از خطوط اخم مناسب می‌باشند.

تزریق بوتاکس مناسب برای خطوطی است که در اثر حرکت ایجاد می‌شوند و بدون تحرک و در حالت ثابت بودن چهره دیده نمی‌شوند ولی تزریق ژل یا فیلر در رفع خطوطی اعمال می‌شود که در حالت ثابت (اخم نکردن) هم وجود دارند و عمق نسبتاً زیادی را هم در بر گرفته‌اند. البته روشهای جراحی و تزریق چربی هم متدهای دیگری هستند که در درمان خطوط اخم کاربرد دارند که البته معایب و مزایای خاص خود را هم دارا می‌باشند.

تزریق ژل خط اخم در کلینیک دکتر رامین مدرسی

پیش از انجام هر عمل زیبایی، متقاضی باید توسط پزشک پوست و مو معاینه شود. بررسی سوابق بیماری، داروهای مصرفی، وضعیت پوست، بررسی خواسته متقاضی و ارائه مناسب‌ترین راهکار برای آن؛ اولین قدم پذیرش متقاضی می‌باشد. مهمترین مسئله در روشهای جوانسازی و زیبایی، فراهم کردن ایمن‌ترین روش برای محافظت از سلامت پوست و موی شما مراجعان عزیز است.

آنچه نتایج حاصل از تزریق فیلر را در کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی متفاوت کرده است تبحر، دانش و تجربه پزشک و از آن مهمتر سلیقه و دیدگاه زیبایی‌ شناسانه او در انتخاب محل تزریق، میزان تزریق و فرآیند فرم‌دهی به محل تزریق است.

تزریق ژل خط اخم در اصفهان

مراحل انجام تزریق ژل خط اخم

محل تزریق (بین دو ابرو) با بی حس کننده بی حس می‌شود این عمل زمانی حدود 15 الی 30 دقیقه به طول می‌انجامد. پس از بی حس شدن، پزشک تزریق ژل در محل را آغاز کرده و با تکنیک خاص این عمل را انجام می‌دهد. تزریق ژل یا فیلر تا زمانی که نتایج دلخواه حاصل شود ادامه پیدا می‌کند. از بسته‌های یخ در حین تزریق ژل خط اخم به منظور کاهش تورم موضعی و تسکین حساسیت محل تزریق استفاده می‌شود.

جز مختصری تورم و در مواردی نادر کبودی ایجاد شده بین دو ابرو و حوالی آن، نتایج مطلوب تزریق ژل خط اخم بلافاصله پس از تزریق، قابل مشاهده است ولی با این وجود دو هفته پس از تزریق و با اتمام عوارض کوتاه مدت تزریق ژل خط اخم مانند تورم و کبودی، متقاضی توسط پزشک معاینه می‌شود و اگر نیاز به تزریق مجدد یا ترمیم باشد این امر صورت می‌گیرد.

ماندگاری تزریق ژل خط اخم

یکی از متداول ترین سوالاتی که در تزریق ژل پرسیده می‌شود و شاید سوال شما نیز باشد، دوام و ماندگاری این عمل است. ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی وابسته است که نوع و برند ژل مصرفی، محل تزریق فیلر، سیستم بدنی خود بیمار و نحوه مراقبت‌های پس از تزریق ژل از آن جمله هستند. با توجه به موارد مطرح شده بازه زمانی 6 الی 18 ماه را می‌توان در دوام تزریق ژل خط اخم برآورد نمود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

مراقبت ها و عوارض کاشت ابرومراقبت ها و عوارض کاشت ابرو

یکی از راه حل‌هایی که باعث می‌شود ابروهایتان همانند گذشته، پر پشت و زیبا باشد و یا کم پشتی ذاتی ابروهای شما را از بین ببرد، کاشت ابرو طبیعی است. اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو، همانند کاشت مو می‌باشد ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد و عملکرد آنلیزر موهای زائد و عملکرد آن

امروزه تقریبا هر شخص اطلاعات هر چند کمی از لیزر موهای زائد دارد ولی در این مقاله قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و عملکرد آن هر آنچه باید دانست را بیان کنیم تا متقاضیان عزیز با اطلاعات کافی بتوانند از این روش بسیار محبوب استفاده کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.