اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند و این روند، باعث رفع بسیاری از مشکلات پوستی، تحریک پوست به کلاژن سازی و جوانسازی پوست خواهد شد.

در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می‌شود.

روش انجام میکرودرم ابریژن

در صورتی که سابقه عفونت تبخال داشته باشید، جهت احتیاط ممکن است داروی ضد ویروس برای درمان تبخال تجویز شود. پوست قبل از درمان تمیز شده و برای محافظت چشم در برابر کریستال های پراکنده دستگاه میکرودرم ابریژن، استفاده از عینک ایمنی ضروری است. شدت درمان (فشاری که با آن کریستال‌ها با پوست برخورد دارند) بسته به نوع کریستال‌های به کار رفته، فشار مورد استفاده یا طول درمان متفاوت است.

همچنین این روش به کرم‌های بی حسی برای کاهش درد نیازی ندارد. پزشک پوست را کشیده و با استفاده از یک دستگاه دستی به آرامی ذرات کریستال را به روی پوست هدایت می‌کند و سپس بلافاصله کریستال‌ها و ذرات جدا شده از پوست توسط دستگاه مکیده می‌شوند. کریستال‌ها پس از برخورد، همراه با سلول‌های مرده حاصل از درمان به داخل ظرفی بسته و جداگانه می‌روند تا هیچ خطر آلودگی ناشی از سلول‌های مرده وجود نداشته باشد.

در درمان با میکرودرم، کریستال‌ها مجدد استفاده نمی‌شوند. در انتهای درمان کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب به پوست زده می‌شود.

فواید میکرودرم ابریژن

موارد استفاده و فواید میکرودرم ابریژن

هدف از روش میکرودرم ابریژن لطیف تر شدن، روشن تر شدن و درخشان تر شدن پوست است.
اغلب افراد برای از بین بردن مشکلات زیر هم از این روش استفاده می‌کنند. این مشکلات عبارتند از:

1- ملاسما( مشکلی کاملا معمول که باعث ایجاد لکه یا پینه‌های تیره در سطح پوست می‌شود)
2- مشکلات پوستی خفیف (همچون رنگدانه های نا هموار و یا بافت پوستی نا مناسب)
3- پوست های چرب و مات
4- منافذ باز پوست
5- منافذ بسته شده ی پوست
6- خطوط ریز
7- جای جوش‌ها
8- جای زخم یا سوختگی

برخی دیگر از فواید میکرودرم ابریژن شامل افزایش جریان خون و جریان لنفاوی است که سلامت داخلی پوست را افزایش می‌دهد. همینطور متخصصان امراض پوستی با کمک روش میکرودرم ابریژن کاری می‌کنند که داروهای ضد پیری به عمق پوست نفوذ کنند و باعث درخشان شدن پوست شوند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض میکرودرم ابریژن

پس از میکرودرم ابریژن، ممکن است پوست به رنگ صورتی یا قرمز متمایل شده و یا کمی متورم شود. این عوارض معمولاً ظرف یک روز از بین می‌روند. در برخی موارد پوست ممکن است دچار کبودی، سوختگی، سوزش و یا بسیار حساس به نور خورشید شود. این عوارض بدون نیز به درمان برطرف می‌شوند.

در صورتی که پوست مستعد ابتلا به لکه‌های تیره باشد، پس از برطرف شدن جوش یا بهبود زخم‌های پوست خطر ایجاد لکه‌های تیره‌ بیشتر افزایش می‌یابد. در صورتی که میکرودرم ابریژن توسط پزشک پوست مجرب انجام شود عوارض به حداقل می‌رسند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟

تیرگی زیر بغل، مشکلی است که هم برای مردان و هم زنان پیش می‌آید. این مشکل می‌تواند بر اثر تعریق زیاد، استفاده از دئودرانت (ضدبو و ضدعرق)، عدم مراقبت مناسب از پوست و سایر علل مشابه، به وجود بیاید. شما می‌توانید با انجام برخی از روشهای درمانی ساده از دست مشکل تیرگی زیر بغل خود خلاص شوید. ... ادامه مطلب

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی پوست، درمان جوش ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، کاهش نقاط قرمز پوست ، درمان اسکار آکنه، درمان افتادگی پلک ، لیفت بینی و همچنین کاهش لکه ها و خال های پوستی است که بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا است. این روش برای آقایان با درصد موفقیت بالا انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.