اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / سن مناسب برای تزریق چربی

سن مناسب برای تزریق چربی

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین روشهای جوانسازی و رفع خطوطی مانند خط اخم، پیشانی و زیر چشم، همچنین برجسته و حجیم کردن چانه، خط فک، لب، گونه، باسن، سینه‌ها و ... می‌باشد، کسانی که می‌خواهند از این روش استفاده کنند، شاید این سوال را در ذهن داشته باشند که «سن مناسب برای تزریق چربی» چه سنی است؟
در این بحث بر آن شدیم تا در ارتباط با سن مناسب تزریق چربی مطالبی را برای شما کاربران عزیز بیان کنیم. ابتدا شما را با فرآیند تزریق چربی آشنا می‌نماییم. در ادامه با ما باشید.

تزریق چربی چیست؟

فرآیند تزریق چربی به این شکل است که مقدار چربی مورد نیاز از شکم، پا و ... برداشته و پس از سانتریفیوژ کردن و خالص سازی، در نواحی مورد نیاز مانند لب، گونه، چانه، خط فک زیر چشم، باسن، سینه و ... تزریق می‌شود. تزریق چربی یکی از ایمن ترین و موثرترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی است که محبوبیت خاصی بین افراد به خصوص خانم‌ها به دست آورده.

سن مناسب برای تزریق چربی

اصولاً برای تزریق چربی محدودیت سنی خاصی وجود ندارد، ولی تزریق چربی برای افرادی با سن کمتر از 18 سال و بالای 80 سال توصیه نمی‌شود. قرار داشتن در این محدوده سنی علاوه بر ایجاد ماندگاری بالا در تزریق چربی، تاثیرات مثبتی بر ظاهر افراد خواهد داشت. همچنین عوارض تزریق چربی در این سنین به حداقل خواهد رسید. البته به طور معمول تزریق چربی در هر منطقه‌ای از بدن، در سنین خاصی انجام می‌شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

سن مناسب تزریق چربی

سن مناسب برای تزریق چربی صورت

برای افزایش حجم نقاط مختلف صورت مانند گونه و لب‌ها، افراد در هر سنی (بالاتر از 18 سال و پایین تر از 80 سال) می‌توانند متقاضی تزریق چربی باشند ولی برای جوانسازی صورت و زیر چشم، معمولا سنین بالای 30 سال به دلیل شروع عوارض پیری پوست کاندیداهای بهتری هستند.

سن مناسب برای تزریق چربی باسن و سینه

تزریق چربی باسن و سینه هم از روشهای غیر تهاجمی پرطرفدار برای افزایش حجم و فرم دهی این اندام محسوب می‌شود. متقاضیان این روش از هر سنی(بالاتر از 18 سال و پایین تر از 80 سال) می‌توانند باشند.

سن مناسب برای تزریق چربی پشت دست

پشت دستها از مناطقی هستند که به مرور زمان با افزایش سن، قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و استفاده مکرر از شوینده‌ها دچار چین و چروک شده و حجم چربی زیر پوست خود را از دست می‌دهند. در این حالت عروق و تاندون‌ها به شکل واضحی مشخص می‌شوند و ظاهر مسنی به دست‌ها خواهند داد.

یکی از موثرترین روشهای جوانسازی دستها، تزریق چربی است که معمولا در سن 40 سالگی با توجه به ایجاد عوارض ذکر شده، نیاز به انجام آن می‌باشد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی یک روش در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق ژلجوانسازی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روشهای غیر تهاجمی با اثر بخشی بالا و سریع می باشد که برای افزایش حجم و از بین بردن چین و چروک و قرینه سازی روی صورت و دستها مورد استفاده قرار می گیرد ... ادامه مطلب

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلرنحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.