اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم

پی آر پی چیست؟

اگر بخواهید بدانید پی آر پی چیست و چگونه عمل می‌کند، باید بگوییم؛ پی آر پی یکی از روشهای نوین تزریقی است که طیف گسترده‌ای از فواید درمانی را در ارگان‌های مختلف بدن، همچنین پوست و مو پوشش می‌دهد. در پی آر پی، با جداسازی اجزای خون خود فرد، و استخراج پلاسمای غنی شده از پلاکت و تزریق این پلاسما به بافت‌های مورد نظر، اهداف درمانی و جوانسازی، تامین می‌شود. در پوست انجام پی آر پی، باعث تحریک کلاژن سازی بخش‌های صدمه دیده در اثر افزایش سن و عوامل مخرب محیطی خواهد شد و به این شکل جوانسازی را در پوست ایجاد خواهد کرد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش می‌شود با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی و پرسنلی کارآزموده و مجرب، تجربه جوانسازی پوست با انجام بهترین پی آر پی در اصفهان برای مراجعین محترم فراهم شود.

موارد استفاده از پی آر پی

پی آر پی چگونه تهیه می‌شود؟

تهیه پی آر پی ساده، بدون درد و به‌ راحتی در مطب انجام می‌شود. تمامی مراحل کشیدن خون و آماده‌ سازی زمانی در حدود 25 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید. در این روش مقدار کمی از خون، مانند یک آزمایش خون ساده، گرفته خواهد شد، سپس نمونه خون در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می‌شود. سانتریفیوژ یک ماشین مخصوص است که خون را با سرعت بسیار بالایی به چرخش درمی‌آورد، درنتیجه این چرخش، گلبول‌های قرمز خون از پلاکت‌ها جدا می‌شوند. هنگامی‌ که گلبول‌های خون جدا شدند، در نهایت ما غلظت بالایی از پلاسمای غنی از پلاکت‌ یا پی آر پی را در اختیار خواهیم داشت، که برای ادامه فرایند درمان در اختیار پزشک قرار می‌گیرد.

عوارض و خطرات تزریق پی آر پی چیست؟

به‌ طورکلی پی آر پی یک گزینه درمانی بی‌ خطر محسوب می‌شود، بخصوص به این دلیل که مواد قابل تزریق، از بدن خود شما گرفته می‌شوند، احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک وجود نخواهد داشت. با این‌ حال، هر زمان که سوزنی وارد بدن شود، احتمال خطر عفونت، خونریزی و آسیب‌های عصبی وجود خواهد داشت که البته وقوع این عوارض بسیار نادر است. عوارض احتمالی دیگر نیز به ناحیه تحت درمان و پزشک بستگی خواهد داشت.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صغری ظاهری [ 1402-01-22 ]
سلام اقای دکتر رامین مدرسی یه سوال میخواستم بپرسم که من به بیماری پسوزریاس مبتلا هستم با درمان پی ارپی یا لیزر درمان میشم لطفا راهنماییم کنید دیگه این بیماری روی اعصابم رفته هرچند اَسترس عامله اصلیش می باشد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟

مزوتراپی برای لک صورت، فرایندی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار نازک آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست را به آن می‌رساند. این موارد برای سفت شدن و جوان‌سازی پوست مفید هستند. ازآنجایی‌که صنعت زیبایی درمان‌های بسیاری را ارائه داده و هرکدام از آن‌ها دستیابی به نتایجی فوق‌ال ... ادامه مطلب

ترک های پوستی یا استریاترک های پوستی یا استریا

استرچ مارک (stretch mark) یا استریا (striae) یا همان ترکهای پوستی، ضایعاتی هستند که در اثر عواملی چون بارداری و افزایش وزن ایجاد می‌شوند. در واقع این ضایعات، به دلیل نازک شدن لایه درم (آتروفی یا همان تحلیل پوست) و فرورفتگی پوست (اپیدرم) ایجاد می‌شود ... ادامه مطلب

راه های درمان لک بارداریراه های درمان لک بارداری

لک های حاملگی معمولا به رنگ قهوه ای تیره در پیشانی ، گونه ها و لب بالا دیده می شوند . اندازه لک ها متغیر است و ممکن از ۰.۵ تا ۱۰ سانتی متر دیده شود البته امکان بزرگتر شدن این لکه های پوستی به مرور زمان هم وجود دارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.