اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست

کلینیک کاشت مو

اگر با مشکل ریزش مو، تاسی و در کل عدم رضایت از حجم موهای خود مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید و از روشها و هزینه کاشت مو مطلع گردید.

بهترین روش کاشت مو

امروزه روشهای زیادی برای کاشت مو و درمان مشکلات مربوط به ریزش و حجم موها ابداع شده که انتخاب بهترین روش از بین آنها کمی دشوار است. در کاشت مو روشهای قدیمی‌تر مانندFUT و FIT و روش جدیدتری مانند SUT وجود دارد که هر کدام معایب و محاسن خاص خود را دارند. باید در نظر داشت که کاشت مو به دقت و مهارت بسیار بالای پزشک نیاز دارد تا نتایج مطلوبی برای مراجعه کننده به وجود آورد.اگر روشی برای کاشت مو از اقبال عمومی بیشتری برخوردار است یا جدیدتر از روشهای دیگر است دلیلی برای بهترین روش کاشت مو بودن آن محسوب نمی‌شود.

بهترین روش کاشت مو از شخصی به شخص دیگر با توجه به شرایط، امکانات، سن و بسیاری موارد دیگر متغیر است و تنها کسی که می‌تواند با توجه به این موارد بهترین روش کاشت مو را برای شما انتخاب و اجرا نماید، پزشکی است که علم، تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد. در ادامه به معرفی و بحث در ارتباط با 4 روش اصلی کاشت مو خواهیم پرداخت.

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

کاشت مو به روش FUT

در روش FUT پزشک یک نوار باریک از پشت سر برمی‌دارد و زیر میکروسکوپ با جداسازی گرافت به گرافت آن اقدام به جایگزینی در محل مناسب که دچار ریزش است یا خالی از مو می‌باشد، می‌نماید. بیشترین کاربرد این روش در افرادی است که الگوی ریزش موی آنها مردانه است. طی این روش ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه بدون مو برده می‌شوند.

از این روش می­‌توان برای پرپشت کردن و یا کاشت ریش و سبیل، موهای سینه، ناحیه تناسلی، ابرو و نواحی اِسکار (خط بخیه ­ی حاصل از جراحی­‌های انجام شده روی سر، ابرو و صورت و پوشش نواحی که دچار شکستگی و یا سوختگی شده‌اند) استفاده کرد.

کاشت مو به روش FIT

در این روش کاشت مو، بدون نیاز به بستری شدن و با بی حسی موضعی، نتایج بسیار خوبی در پیوند مو مشاهده شده است. همچنین پیوند مو به روش FIT کاملا سرپايي بوده و البته به دليل اينکه تعداد واحدهاي مو در مقايسه با روش جراحي FUT تا سه برابر بيشتر قابل برداشت است، يک تا دو روز زمان لازم است تا عمل پيوند به صورت کامل انجام گيرد. در این روش پزشک در هر بار يک واحد فوليکولي را بطور ميکروسکوپي خارج مي‌کند.

کاشت مو به روشSUT

این روش معمولا بدون درد و خونریزی بوده و اثری از زخم و اسکار بعد از عمل پیوند دیده نمی‌شود. در این روش عمل پیوند زدن فولیکول‌های مو به وسیله دستگاه با تراکم بالا انجام می‌شود و نسبت به روشهای قدیمی تر شاهد خط رویش طبیعی خواهیم بود. روش SUT روشی است که در آن با استفاده از دستگاه مکش ساختار کلی مو بدون هیچ آسیبی بیرون کشیده می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی همانگونه که از اسم آن پیداست به ترکیبی از روشهای دیگر گفته می‌شود. یعنی این روش ترکیبی است از روش SUT و FUT. هرگاه پزشک معالج تشخیص دهد که روشهای SUT و FUT به تنهای پاسخ گوی حل مشکلات فرد نخواهند بود از روش ترکیبی برای کاشت موها استفاده می‌شود که تلفیقی از هر دو روش است. در روش ترکیبی ابتدا عمل FUT برای کاشت در محدوده جلو سر انجام می‌شود. سپس عمل SUT برای کاشت مو در ناحیه میانی سر اجرا خواهد شد. با ترکیب این دو روش می توان مقدار زیادی مو از بانک مو برداشت نمود و وسعت بیشتری را با مو پوشش داد.

هزینه کاشت مو

تنها راه بازگرداندن موهای از دست رفته کاشت مو است و این روش به دلیل آنکه از دسته اعمال زیبایی محسوب می‌شود، اکثر بیمه‌ها آن را پوشش نمی‌دهند. به همین جهت هزینه کاشت مو یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می‌شود و از نگرانی‌های متقاضیان این روش می‌باشد که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی‌های لازم کسب شود. اگر می‌خواهید از هزینه تقریبی کاشت مو در اصفهان مطلع شوید، با راه‌های ارتباطی کلینک کاشت موی دکتر رامین مدرسی ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما در این زمینه راهنمای شما باشند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :غلامرضا پارساسرشت [ 1402-11-29 ]
باسلام در مورد کاشت مو و هزینه آن راهنمایی خواستم

جواد صائبی [ 1402-09-05 ]
سلام میخوام کاشت انجام بدم بدون درد ورم باشه کیفیتم عالی باش قیمت مناسب وشرایطی

سودابه مهدوری [ 1402-01-20 ]
تکنسین کاشت ابرو به روش آف یو تی هستم جویای کار در کلینیک و مرکز کاشت مو هستم

مهران نیکبخت [ 1401-10-16 ]
دورد روزبخیر ببخشی هزینه کاشت موتاری چقدرهست

بسم الله رشیدی [ 1401-05-24 ]
سلام میخواهم کاشت مو انجام بدهم ؟

محسن بابائی دباغ [ 1400-09-06 ]
سلام قصد کاشت مو دارم لطفا راهنماییم کنین تشکر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایای کاشت ابرو به روش FITمزایای کاشت ابرو به روش FIT

نقش اساسی ابروها در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده ... ادامه مطلب

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد اگر به درستی انجام شود و دستگاه لیزر مناسبی به این منظور مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به ریشه کن شدن دائمی درصد زیادی از موهای زائد بی‌انجامد ... ادامه مطلب

تاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهان

انواعی از روش های جوانسازی پوست در دسترس هستند که می توانند خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتان را درمان کنند. لیزر آر اف فرکشنال از جمله این روش هاست ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.