اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست

لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ برای رفع مشکلات پوستی مانند کک و مک، لکه‌های پوستی و پاک کردن خالکوبی یا تاتو مورد استفاده می‌گیرد. در این تکنولوژی نوین، پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل میلیاردم ثانیه تکرار می‌شوند و رنگدانه‌ها را در پوست آزاد می‌کنند تا بتوانند به طور طبیعی توسط بدن جذب و سپس دفع شوند.

بر خلاف امواج پیوسته لیزر که پرتو نوری یکنواختی را منتقل می‌کنند، در لیزر کیوسوئیچ، نور به طور متناوب، ابتدا به شکل پالس‌های بسیار کوتاه و شدید منتشر شده، سپس زمان کوتاهی قطع و مجدداً انتشار پیدا می‌کند.

لیزر کیوسوییچ در اصفهان

کاربرد لیزر کیوسوییچ

کاربرد لیزر کیوسوییچ به 3 دسته عمده تقسیم می‌شود که عبارتند از:
1- پاک کردن تاتو یا خالکوبی
2- رفع کک و مک
3- درمان لکه‌های پوستی

چه مدت زمانی برای انجام لیزر کیوسوییچ نیاز است؟

زمان لازم برای انجام لیزر کیوسوییچ بستگی به وسعت محل درمان و نوع ضایعه پوستی دارد. اگر قرار باشد سطح کوچکی از پوست مورد درمان قرار گیرد، زمانی معادل چند دقیقه لازم است ولی در ضایعات پر رنگ تر و وسیع تر، ممکن است به چند جلسه درمانی نیاز باشد.

اقدامات لازم پس از انجام لیزرکیوسوییچ

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری لوپوس چیست؟بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟

تزریق چربی به سینه و پروتز سینه از روش های رایج برای افزایش حجم و فرم دهی سینه هستند. عمل پروتز سینه و تزریق چربی به سینه با هم تفاوت ‌های زیادی داشته و روش انجام آنها کاملاً با هم متفاوت است. این دو روش فقط در یک زمینه مشابه هستند و آن هم افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوستکاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوست

یکی از روش‌های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.