اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسه

هایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسه

امروزه روشهای فراوانی برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که به دو دسته عمده جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌شوند. تا چندی پیش، موثرترین روش برای لیفت صورت و جوانسازی، جراحی بود ولی با پیشرفت‌هایی که در زمینه پوست صورت گرفت، روشهایی مانند آر اف فرکشنال، هایفوتراپی و ... نیز بدون جراحی تا حد بسیار زیادی به جوانسازی پوست کمک می‌نمایند که یکی از موثرترین و بهترین آنها، هایفوتراپی است.

در این روش با استفاده از انرژی امواج متمرکز اولتراسوند (فراصوت) که در سونوگرافی هم به کار برده می‌شود، لیفت پوست و جوانسازی، صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی هایفوتراپی و چند و چون این روش خواهیم پرداخت.

استفاده از تجهیزات مدرن در کنار کادری زبده، می‌تواند مطلوب ترین نتایج را در بر داشته باشد. در کلینیک دکتر رامین مدرسی با بهره گیری از این دو فاکتور، بهترین نتایج جوانسازی با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه خواهید نمود.

بهترین هایفوتراپی در اصفهان

هایفوتراپی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

استفاده هایفوتراپی در مصارف پوست و زیبایی، برای اولین بار در سال 2008 مطرح گردید. پژوهش‌های انجام شده روی این روش نشان می‌دهند هایفوتراپی برای لیفت صورت و بهبود وضعیت چین و چروک، بسیار موثر و ایمن می‌باشد. افرادی که این درمان را دریافت کرده‌اند بعد از چند ماه می‌توانند تاثیرات مثبت آن را مشاهده کنند، بدون این که در معرض خطرات و عوارض جانبی ناشی از جراحی‌های زیبایی و لیفتینگ قرار گیرند. سازوکار هایفوتراپی مشابه استفاده از ذره‌بین برای همگرایی نور در نقطه کانونی عدسی است.

امواج صوتی متمرکز با استفاده از یک عدسی صوتی، در نقطه کانونی متمرکز می‌شوند و انرژی حاصل از اجتماع این پرتوها در نقطه هدف حرارت ایجاد می‌کند و این حرارت در لایه‌های زیرین پوست به تولید کلاژن، لیفت و جوانسازی پوست منجر خواهد شد. دستگاه هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

وقتی سلول‌های لایه‌ هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند و این آسیب سلولی، پوست را به ساخت پروتئین کلاژن، برای بازسازی آسیب‌ها تحریک می‌نماید. کلاژن‌ مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست است. هرچه مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد، آن بافت سفت‌تر می‌شود که روند افزایش سن و آثار تخریبی نور خورشید و ... تولید کلاژن را محدود می‌کند و به همین دلیل سطح کلاژن پایین می‌آید.

پس افزایش کلاژن باعث می‌شود، پوستی با استحکام بیشتر و ضخامت بالاتر داشته باشیم، همچنین افزایش این ماده، به کاهش چین و چروک نیز کمک می‌نماید. چون امواج پرانرژی فراصوت روی لایه‌ خاصی از پوست متمرکز هستند، به لایه‌های بالایی و زیرین ناحیه‌ مورد هدف، آسیبی وارد نمی‌شود. به همین دلیل، پس از انجام هایفوتراپی جز مختصری التهاب و قرمزی پوست، گاهاً احساس گزگز و مورمور در محل تحت درمان، عارضه دیگری مشاهده نمی‌شود. ماهیچه‌ها، اعصاب و دیگر سلول‌های پوست هم دست نخورده باقی می‌مانند.

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

هایفوتراپی برای بسیاری از افراد مناسب است ولی برای برخی دیگر که در سنین بسیار پایین هستند (کمتر از 30 سال) و برای افرادی که در اثر کهولت سن، افتادگی و چین و چروک‌های بسیار شدیدی در ناحیه گردن و صورت دارند، مناسب نخواهد بود. اگر به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتماً قبل از انجام هایفوتراپی به پزشک اطلاع دهید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه هایفوتراپی

برآورد هزینه هایفوتراپی، به عواملی از قبیل میزان تخریب پوست و وسعت نواحی که قرار است تحت درمان قرارگیرد بستگی دارد. به همین دلیل از فردی به فرد دیگر ممکن است متغیر باشد. برای اطلاع از هزینه هایفوتراپی در اصفهان و مشاوره رایگان در این زمینه، لطفا با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسههایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسه

امروزه روشهای فراوانی برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که یکی از موثرترین و بهترین آنها، هایفوتراپی است. در این روش با استفاده از انرژی اولتراسوند که در سونوگرافی هم به کار برده می‌شود، لیفت پوست و جوانسزی صورت می‌گیرد. ... ادامه مطلب

تغییر زاویه چانه با تزریق ژلتغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می‌شود که پس از بوتاکس، پرکاربردترین اقدام در کلینیک‌های پوست و زیبایی است ... ادامه مطلب

مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sutمراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT جز جدیدترین روش کاشت است که نیاز به انجام جراحی و ایجاد برشی ندارد و عوارض خاصی شما را تهدید نمی‌کند. در واقع تنها فرق کاشت مو به روش SUT نوع برداشت فولیکول‌های مو است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.