اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

آر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

اگر با وجود رسیدگی‌های مکرر به پوستتان، همچنان از چین و چروک‌ها، منافذ باز پوستی، آکنه و اسکارهای ناشی از آن و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی رنج می‌برید، ما آر اف فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لیزر آر اف فرکشنال با سیستم پیشرفته و تاثیرگذار بر روی پوست، می‌تواند درمان بسیاری از ضایعات و عوارض پوستی باشد همچنین آر اف فرکشنال روشی مناسب برای افزایش سفتی و انسجام پوست محسوب می‌شود و علائم پیری را کاهش داده موجب جوانسازی پوست می‌گردد. در این روش درمانی، که ترکیبی از میکرونیدلینگ و انتقال امواج رادیوفرکوئنسی است، پوست به کلاژن سازی بیشتر تحریک شده احیا می‌گردد. برای آگاهی بیشتر از عملکرد و کاربرد آر اف فرکشنال به ادامه مطلب توجه فرمایید.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مطلوب‌ترین امکانات، همچنین به روز ترین دستگاه‌های آر اف فرکشنال، بهترین جوانسازی پوست را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص این خدمت، با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و جهت دریافت نوبت اینجا کلیک کنید.

آر اف فرکشنال در کلینیک دکتر رامین مدرسی

کاربرد آر اف فرکشنال

1- جوانسازی، رفع چین و چروک‌ها و سفتی پوست با آر اف فرکشنال

در این روش، با تحریک پوست به کلاژن سازی و افزایش الاستین در پوست، چین و چروک‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌یابند و قوام پوست بیشتر می‌شود. در نتیجه شاهد جوانسازی پوست خواهید بود.

2- کنترل چربی پوست و درمان منافذ پوست با آر اف فرکشنال

بسیاری از افراد به دلیل داشتن پوستی چرب، درگیر باز بودن بیش از حد نرمال منافذ پوست هستند که با آر اف فرکشنال هم می‌توان چربی پوست را کنترل نمود و هم شرایط این منافذ را در حد قابل قبولی بهبود داد.

3- درمان آکنه و اسکار آکنه با آر اف فرکشنال

یکی از عوارض شایع پوستی بخصوص در جوانان و نوجوانان جوش صورت و جای جوش است که آر اف فرکشنال به عنوان یکی از بهترین روشهای درمانی، تاثیرات چشمگیری در بهبود این ضایعات خواهد داشت.

4- درمان استریا (ترک‌های پوستی) با آر اف فرکشنال

ترک‌های پوستی که به ویژه در بانوان بسیار دیده می‌شود نیز از عوارض شایع پوستی است که از بهترین روشهای درمان آن می‌توان به آر اف فرکشنال اشاره نمود.

عوارض آر اف فرکشنال

در آر اف فرکشنال، به دلیل عدم دستکاری لایه سطحی پوست و انتقال امواج به لایه میانی، معمولاً عارضه خاصی در سطح پوست دیده نمی‌شود. با این وجود ایجاد درجات خفیفی از عوارض موقتی پوست قابل پیش بینی است که البته ظرف چند ساعت برطرف می‌شود. این عوارض عبارتند از:

توصیه می‌شود برای کاهش و رفع هرچه سریعتر این عوارض پیروی از دستورات پزشک، بخصوص مراقبت در برابر نور خورشید و مصرف ضد آفتاب را مد نظر قرار دهید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلرتزریق فیلر

فیلر های پوستی شامل ژل های تزریقی و چربی می باشد که به چند دسته تقسیم میشوند. فیلر های موقتی و دائمیفیلر ها موادی هستند که در داخل پوست تزریق شده و باعث حجم دادن و صاف کردن چین و چروک ها و رفع جای جوش و اسکار ها می شوند. ... ادامه مطلب

درباره تزریق ژل گونه بیشتر بدانیددرباره تزریق ژل گونه بیشتر بدانید

یکی دیگر از روش های گونه گذاری تزریق ژل است. این روش برای گونه گذاری افرادی که لاغری صورت نیز دارند مفید است ... ادامه مطلب

راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟

مراقبت از پوست و حفظ شادابی و سلامت آن اهمیت بسیاری در زیبایی آن دارد و زمانی که دارای پوست خشک هستید مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا پوست خشک بسیار شکننده تر از انواع دیگر پوست است. در ادامه این مطلب مراقبتهای ضروری پوست خشک را برای شما شرح داده ایم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.