اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم

عوارض تزریق ژل

آیا تزریق ژل با عوارضی همراه است؟

عوارض ژل‌های تزریقی بستگی به نوع ژل و تکنیک تزریق دارد. ژل‌هایی خوب هستند که در درجه اول بدن به آنها واکنش نشان ندهد و به مرور زمان شکل خود را زیر پوستی که تزریق در آن منطقه انجام شده از دست ندهد. برخی از عوارض جانبی فیلرهای تزریقی، ربطی به کیفیت بد فیلر ندارد بلکه به دلیل تکنیک اشتباه تزریق ایجاد می‌شود. در برخی مواقع عوارض کم‌خطر و کوتاه مدتی در 2 الی 3 روز اول تزریق نیز به وجود می‌آید مانند تورم و التهاب در محل تزریق یا حتی کبودی و خون مردگی.

با تزریق فیلرهای با کیفیت و جذبی هیالورونیک اسید، که این روزها به فراوانی یافت می‌شوند، همچنین مراجعه به پزشکان مجرب و ماهر در زمینه تزریق فیلر، می‌توان از بسیاری عوارض تزریق ژل دور ماند و از زیبایی این پرکننده، بدون دغدغه و نگرانی بهره برد. از بارزترین خسایس ژل هیالورونیک اسید، باید به نقش آن در کلاژن سازی و آب رسانی پوست اشاره نمود.

بهترین تزریق ژل در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل بدون عوراض در کلینیک دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل یا فیلر، متغیر بوده و مرتبط با میزان ماندگاری، نوع ژل و نحوه تزریق ژل است. در ادامه به بررسی تزریق ژل در برخی نقاط صورت می‌پردازیم.

عوارض تزریق ژل گونه

شایع ترین عوارض جانبی تزریق ژل گونه شامل واکنش های موقتی در محل درمان مانند حساسیت، تورم، سفتی، برآمدگی، کبودی، درد، قرمزی، تغییر رنگ و خارش است. این عوارض جانبی با سایر روشهای تزریق صورت تقریباً یکسان است که البته همگی این عوارض زودگذر هستند و ظرف چند روز برطرف می‌شوند.

عوارض تزریق ژل لب

1. آسیب به بافت لب
2. ایجاد واکنش آلرژیک
3. خطر ابتلا به عفونت
4. بوجود آمدن زخم در ناحیه تزریق
5. نتایج غیرقابل منتظره
6. بروز تبخال
تزریق ژل خصوصاً در لب باعث فعال شدن ویروس نهفته هرپس سیمپلکس شده و باعث ایجاد تبخال می‌گردد. بنابراین توصیه می‌شود افرادی که سابقه تبخال دارند از دو روز قبل از تزریق تا سه روز بعد از تزریق ژل لب، پماد والاسیکلوویر و یا آسیکلوویر مصرف نمایند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی
عوارض تزریق ژل خط خنده

عوارض جانبی تزریق ژل لبخند شامل عفونت، برآمدگی، تغییر رنگ یا تغییر رنگدانه است. کبودی، قرمزی، تورم، درد و خارش هم از عوارض گذرای تزریق ژل خط لبخند می‌باشد. انسداد عروق خطرناکترین عارضه تزریق ژل خصوصاً در ناحیه بینی و خط خنده می‌باشد که فشار به شریان‌های تغذیه کننده و انسداد آنها را در بر دارد. در نتیجه بعلت کاهش خون رسانی به بافت، بافت از بین می‌رود و به اصطلاح نکروز می‌شود. به همین جهت همواره توصیه می‌گردد، از تزریق ژل نزد افراد مبتدی و غیر پزشک خودداری شود.

تزریق ژل برای چه افرادی ممنوع است؟

نقش اساسی ابرو در زیبایی، افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت ابرو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لیلی [ 1402-06-31 ]
من یه 10 روز پیش تزریق ژل لب انجام دادم خیلی دوسش دارم ممنونم آقای دکتر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنالتیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌ اکسید کربن، لایه‌ های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌ برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب

کاشت ابرو و نقش آن در زیباییکاشت ابرو و نقش آن در زیبایی

اگر فکر می‌کند ابرو در صورت نقش موثری ندارد، چهره‌ای را بدون ابرو فرض کنید. حال با این تصور متوجه اهمیت ابرو خواهید شد ... ادامه مطلب

رفع ضایعات عروقی با لیزر ان دیاگرفع ضایعات عروقی با لیزر ان دیاگ

لیزر ان دیاگ از لیزرهای رایج و کارآمد است که با بهترین تکنولوژی در جهت درمان انواع ضایعات عروقی مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.