اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / مزوتراپی مو،مزایا و عوراض

مزوتراپی مو،مزایا و عوراض

مزوتراپی مو به درمان ریزش مو با تزریق مواد مورد نیاز پوست سر در کوتاه ترین زمان ممکن گفته می‌شود. این متد درمانی که به روش تزریقی انجام می‌شود، با حداقل تهاجم، باعث توقف ریزش‌مو و تحریک رشد موها خواهد شد.

مزوتراپی مو چگونه انجام می‌شود؟

با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌شود. در روش مزوتراپی مو، ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، آماده می‌شود. این مخلوط شامل مواد افزایش دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است.

مخلوط آماده شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست سر تزریق می‌گردد. در مزوتراپی مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر زمان بر و دشوار است. مزوتراپی کنترل شده توسط دستگاه مخصوص می‌تواند به راحتی و به طور مساوی به کل پوست سر اعمال شود. دوز دارو تزریق شده را می توان در صفحه کامپیوتر کنترل کرد. پس از مزوتراپی، مو برای مدت مشخصی شسته نمی‌شود و نباید ازهیچ مواد شیمیایی روی مو استفاده شود.

مزوتراپی در اصفهان

اثر مزوتراپی بر موی سر

مواد شیمیایی مورد استفاده در مزوتراپی‌ مو

برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی و محرک ها: دکسپانتنول (ویتامین B5)، بیوتین، ویتامین C، ویتامین A، مولتی ویتامین ها، ویتامین B5، ویتامین H (ویتامین B7)، کبالت، مس، گوگرد، منیزیم، گینکوبوبیلوبا، منوکسیدیل
گشاد کننده‌های عروقی: هپارین پریدیل و سیلیسیوم آلی Buflomedil، لیدوکائین

چه افرادی می‌توانند مزوتراپی‌ مو را انجام دهند؟

مزوتراپی مو می‌تواند برای مردان و زنان در تمام سنین که دچار مشکل ریزش مو هستند مورد استفاده قرار گیرد. مزوتراپی مو را می‌توان به راحتی برای گروه‌های سنی کم به دلیل بدون درد بودن آن، انجام داد.

چه افرادی نمی‌توانند مزوتراپی‌ مو را انجام دهند؟

آیا مزوتراپی‌ مو یک روش دردناک است؟

مزوتراپی‌ مو به عنوان تزریق بدون درد شناخته می‌شود. در تزریق آن از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود که بیمار دردی را احساس نکند.

ماندگاری نتایج مزوتراپی‌ مو

مزوتراپی مو، نتایج طولانی مدتی نسبت به دیگر روشهای درمانی غیرتهاجمی دارد. اثر مزوتراپی مو بسته به علل ریزش مو، شکل و شدت ریزش مو، می‌تواند متفاوت باشد. این اثر معمولاً بین سه تا چهار سال متفاوت است و می‌تواند بعد از گذشت این مدت تکرار شود.

مزایای مزوتراپی‌ مو

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض مزوتراپی‌ مو

در مزوتراپی مو گاهی پوست دچار التهاب شده و ناحیه تحت درمان به محلول مزوتراپی واکنش نشان می‌دهد. این عوارض نادر است و زود برطرف می‌شود. در صورت نیاز پزشک محلول مزوتراپی را تغییر خواهد داد تا دیگر دچار واکنش منفی نشوید.

تعداد جلسات مزوتراپی‌ مو

مزوتراپی مو معمولاً در 10 جلسه انجام می‌شود. هر جلسه 30-15 دقیقه طول می‌کشد. با این حال، تعداد جلسات لازم، با تجزیه و تحلیل ساختار موی افراد تعیین می‌شود. در آنالیز مو، با در نظر گرفتن سن بیمار، میزان ریزش مو، ساختار رشته مو تعداد و فواصل جلسات مزوتراپی مشخص خواهد شد. مزوتراپی در مردان 15-10 دقیقه طول می‌کشد که نسبت به مدت زمان مزوتراپی در زنان(30 دقیقه طول می‌کشد)، کمتر است.

پس از چهار جلسه اول که در یک هفته انجام می‌شود، جلسات در فواصل زمانی 15 روزه صورت خواهد گرفت. هنگامی که تمام جلسات تکمیل شد، برای حمایت از درمان، جلسات تقویت مو می‌تواند یک بار در ماه انجام شود.

هزینه مزوتراپی‌ مو در اصفهان

هزینه مزوتراپی مو در اصفهان به تعداد جلسات درمانی، دوز داروی تزریقی و ترکیب محلول مزوتراپی بستگی دارد. همچنین مهارت پزشک در تزریق نیز نقش تعیین کننده‌ای در برآورد هزینه این عمل خواهد داشت.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امیرمحمد نظری [ 1401-05-14 ]
باعرض سلام برای درمان ریزش مو وپرپشت شدن مو مزاحم میشم لطفاً راهنماییم کنید

م ج [ 1400-12-06 ]
من اینجا مزو زدم نه ماساژ بخار کردند و نه با دستگاه زدند کارشونم ۵دقیقه بیشتر طول نکشید

محمدرضاخاکزاد [ 1400-12-02 ]
سلام شماره تلفن خود رابرای من ارسال کنید ممنون دارمی شم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل به بینیتزریق ژل به بینی

تزریق ژل بینی یک روش درمانی ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنالجوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، یک نوع روش درمانی است که از گرما و امواج رادیوفرکوانسی در لایه های عمیق پوست برای کلاژن سازی استفاده می کند. استفاده از این تکنولوژی به جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن کمک می کند. این امواج رادیویی همچنین باعث سفت شدن و جوانسازی بافت شل شده ی واژن می شوند. ... ادامه مطلب

چند نکته درباره مدل ژل لب روسیچند نکته درباره مدل ژل لب روسی

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود.برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.