اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی

کاشت مو به روش FIT

کم حجم شدن مو یا طاسی سر به دلایل بسیاری مانند کم کاری تیروئید، کمبود ویتامین ب، یائسگی در زنان، عوامل وراثتی، شیمی درمانی، افزایش سن و کم خونی بستگی دارد که امروزه روشهای درمانی فراوانی برای رفع این رویداد ابداع شده است. در این مقاله کاشت مو به روش FIT را بررسی خواهیم‌کرد.

بهترین کاشت مو در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. در این مرکز، کاشت مو با انواع روشها از جمله FIT بسته به شرایط و امکانات بیمار، توسط کادری ماهر و مجرب انجام می‌شود. برای رزرو نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

سایر دلایل ریزش مو و طاسی سر:

روش کاشت مو به روش FIT

یکی از روشهای نوین کاشت و جبران کم شدن حجم مو، روش FIT است. در این روش گرافت‌های مو از پشت سر بیمار برداشته می‌شود و در ناحیه‌ای که با کمبود مو مواجه شده، قرار می‌گیرد. کاشت مو به روشFIT با استفاده از ابزار جراحی میلی‌متری به نام (پانچ) انجام می‌شود که این ابزار دارای لبه‌های تیز است و نسبت به ضخامت موی بیمار، سطح استوانه‌ای آن تغییر می‌کند.

در این روش کاشت مو، نیاز به بیهوشی، جراحی و پانسمان نمی‌باشد. قبل از شروع درمان صد گرافت بعنوان نمونه از ناحیه اهدا‌ کننده (بانک مو) برداشته می‌شود تا کیفیت فولیکول‌های مو ارزیابی شود. پس از بررسی نمونه‌های برداشت شده و تایید پزشک، مرحله استخراج فولیکول‌ها با پانچ مخصوص آغاز می‌شود؛ فولیکول‌ها با استفاده از انبرک‌های مخصوص از پوست سر خارج می‌شوند و داخل ظرف‌های مخصوص در دمای کم نگهداری خواهند شدد؛ فولیکول‌ها باید هیدراته (آب دار) و در دمای ایده آل باشند تا کاشت به درستی انجام شود.

تعداد این فولیکول‌ها متفاوت است و بستگی به میزان تراکم در ناحیه اهدا‌ کننده دارد. برای محاسبه تعداد مو‌های کاشته شده، می‌توان موهای موجود در هر گرافت را با ضرب کردن در واحد‌های فولیکول‌ها بدست آورد. عامل اصلی نتیجه‌ای معقول در فرآیند کاشت مو، نگهداری و آماده سازی از فولیکول‌ها است چرا که بقای آنها برای مدتی خارج از بدن بسیار مهم است و همین امر اهمیت مهارت و چیره دستی پزشک در کاشت مو به روش FIT را به اثبات می‌رساند.پزشک با مشخص کردن عمق، زاویه و جهت رشد موها کاشت را شروع می‌کند.

خط رویش مو در جلوی سر بر روی زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد؛ تعیین کردن آن نیز توسط پزشک از اهمیت خاصی برخوردار است. یک طرح اولیه با ماژیک‌های مخصوص به منظور مشخص کردن محدوده‌ اهدا‌ کننده و دریافت‌ کننده روی محل درمان کشیده خواهد شد و پس از آن پزشک واحدهای فولیکولی را در مناطق دریافت‌ کننده قرار می‌دهد. افرادی که دارای مو‌هایی زخیم و پرپشت هستند برای این متد درمانی مناسب‌ترند.

موهای کاشته شده کاملاً طبیعی خواهد‌ بود و بعد از گذشت 3 ماه رشد آنها آغاز می‌شود. موهای کاشته شده ابتدا به صورت نازک رشد می‌کنند سپس با افزایش طول موها ساقه آنها نیز زخیم‌تر خواهد‌ شد. در این درمان بهتر است یک تست اولیه انجام شود تا از سلامت ریشه مو‌ها اطمینان حاصل نماییم. چرا که جنس پوست و عکس العمل آن در برابر فشار پانچ اهمیت دارد.

مراقبت‌های لازم بعد از کاشت مو به روش FIT

مزایای کاشت مو به روش FIT

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معایب کاشت مو به روشFIT

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرونیدلینگ و جوانسازی پوستمیکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ، یکی از جدیدترین روشهای غیرتهاجمی جوانسازی پوست است که با کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌کنند که این سوراخ ها باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟

در بیشتر تکنیک‌ های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن‌ سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌ کند. رفع چین و چروک، افزایش خاصیت کشسانی پوست، جبران حجم از دست رفته، بهبود رنگ و درمان لک و لیفت پوست نیز از جمله ساز و کار های تکینک‌ های مختلف جوانسازی پوست است. ... ادامه مطلب

تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش موتاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو

در دهه اخیر پی آر پی نتایج موثری برای درمان ریزش مو آندروژنیک نشان داده است . پی آر پی برای چند دهه در دندانپزشکی ، اورتوپدی و ترمیم زخم استفاده شده است . پی آر اف ( PRF ) نسل جدید پی آر پی می ‌باشد که وارد حیطه درمان ریزش مو شده است . در این مقاله به بررسی روش پی آر اف می پردازیم . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.