اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / خواص هیالورونیک اسید برای پوست

خواص هیالورونیک اسید برای پوست

هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی و ترکیب شیمیایی آلی است که در ماتریکس خارجی سلول و بافت‌های بدن از جمله پوست، استخوان‌ها، چشم و غضروف وجود دارد. این ماده، زمینه‌‌ ساز بافت همبند پوست است و قوی‌ترین ماده جذب‌ کننده رطوبت و مغذی برای پوست بوده که در بهبود زخم نیز موثر می‌باشد.

بدن انسان تقریباً 15 گرم هیالورونیک اسید دارد که در تمام بخش‌های بدن موجود است و روزانه یک سوم آن تجزیه شده و سنتز (تجزیه مواد برای تولید ماده یا مواد جدید) می‌گردد.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید با کیفیت، از برندهای معتبر، از جمله اقدامات رایج کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان می‌باشد. این عمل علاوه بر افزایش حجم و زیبا سازی اجزای مختلف صورت و بدن، با تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، موجب جوانسازی پوست نیز می‌گردد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

کاربرد‌های هیالورونیک اسید در درمان‌های کلینیکی

این ماده در داروهایی که برای درمان آرتروز، بی‌اختیاری ادراری، آب مروارید، خشکی چشم و بینی نقش دارند، به کار می‌رود.
هیالورونیک اسید موجود در استخوان‌ها باعث کاهش درد، سایش، شکستگی و همچنین باعث کاهش علائم و عوارض بیماری‌ آرتریت روماتوئید یا آرتروز می‌شود. تزریق این ماده موجب می‌شود بدن انسان تحریک شده و خودش هیالورونیک اسید بیشتری تولید کند.

افرادی که به دلیل کاهش تولید اشک یا تبخیر سریع آن مبتلا به خشکی چشم می‌شوند، می‌توانند از لنز‌های تماسی یا قطره چشمی که حاوی ماده هیالورونیک اسید هستند استفاده کنند. این ماده به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی اغلب در جراحی چشم برای کاهش تورم و بهبود زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید و مزایای هیالورونیک اسید برای پوست

هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.

به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. از دیگر فواید این ماده می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

تزریق ژل هیالورونیک اسید

امروزه بسیاری از انواع ژل یا فیلر قابل تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن نیز در کشور موجود می‌باشند که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. این مواد، پس از تزریق، بافت مورد نظر را به افزایش کلاژن و آبرسانی بیشتر تحریک می‌کند. در نتیجه حتی پس از اتمام ماندگاری ژل، فرم و حجم بهتری نسبت به قبل از تزریق شاهد خواهیم بود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی
مواد غذایی حاوی ماده هیالورونیک اسید

نقش اساسی مو در زیبایی افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو به روش FIT در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جمیله پورعلی [ 1402-12-02 ]
کرم آبرسان اوی فاب خیلی خوب هست فقط نمی دونم چرا اولش می سوزه صورتم از راهنمایی شما ممنونم

علی کیانی [ 1401-10-06 ]
سلام برا من خوب نبود

علی کیانی [ 1401-10-06 ]
سلام برا من خوب نبود

زهرا جلالی [ 1401-08-17 ]
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم در ایران برای خدمات زیبایی از سلول های بنیادی هم استفاده شده ؟ ممنون از وقتی که میزارید

تکین جوان [ 1400-12-20 ]
سلام میخاستم ببین هیالورونیک برای کوچک شدن بینی واقعا کمک میکند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟

افتادگی پوست ناحیه شقیقه می‌ تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه یکی از عمل های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ ها به وجود می آورد. ... ادامه مطلب

لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوستلیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست

ترمیم سطح پوست با لیزر فرکسل درمان بی‌نظیری بوده است که می‌تواند به‌طور مؤثری بافت انواع مختلف پوست با هر رنگی را تغییر دهد. روش ترمیم پوست با لیزر فرکسل از تکنولوژی شکست لیزر استفاده می‌کند که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تأیید شده و به برگرداندن پوست به حالت طبیعی خود کمک می‌کند ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان ترک های پوستیبهترین روش های درمان ترک های پوستی

ترکهای پوستی یا استرچ مارک همان خطوطی هستند که اولین نشانه‌های آن اصولا در سن بلوغ و با رشد اندام‌ها ایجاد می‌شود. همانطور که می‌دانید افزایش وزن نیز باعث رشد اندم‌ها خواهد شد و این تغییر وزن، مهمترین عامل ایجاد ترک‌های پوستی محسوب می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.