اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / ویژگیهای کلینیک معتبر کاشت مو

ویژگیهای کلینیک معتبر کاشت مو

اگر قصد کاشت مو و ابرو دارید، کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و سلامتی شما را حفظ کند. پس از تصمیم کاشت مو، برای انتخاب کلینیک مناسب، باید به نکاتی توجه کرد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

انواع روشهای کاشت مو در اصفهان، با کمترین درد و ناراحتی، بهترین امکانات و به روزترین متدها در محیطی منطبق با استاندارهای جهانی، در کلینیک دکتر رامین مدرسی قابل انجام است. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو

کیفیت یک مرکز کاشت یا پیوند مو از اهمیت خاصی برخوردار است؛ یک مرکز درمانی شایسته دارای ویژگی‌های بخصوصی است، که از مهمترین آنها مجوز رسمی وزارت بهداشت است.

مجوز رسمی وزارت بهداشت

مأموریت این مجوز، فراهم کردن اصول اصلی بهداشت و درمان برای تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی است.
هدف از ارائه این مجوز در زمینه بهداشت و درمان ارتقاء سطح خدمات بهداشتي كشور، پيشگيري از بروز معلوليت، افزايش خدمات قابل ارائه، كنترل بهداشتي اماكن عمومي، افزایش امکانات درمان و تأمین موجبات ارتقاء سطح علمي است.
این مجوز تاییدیه، در معرض دیده مراجعین مرکز درمانی، نصب خواهد‌ شد. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو الزامی است. مراکز پوست و مو باید دارای استاندارد‌های تعیین شده توسط وزارت بهداشت از جمله سیستم تهویه و امنیت درمانگاه، اتاق جراحی و معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این قبیل باشند. ضمن اینکه این روزها به دلیل شرایط خاص کرونایی مراکز پزشکی درمانی، بیش از پیش نیازمند رعایت اصول و پروتکل‌های کرونا یا کوید 19 هستند.

تجهیزات نوین و امکانات معقول

کلینیک کاشت مو باید دارای بهترین، کامل‌ترین و بروز‌ترین ابزار، سیستم و تجهیزات پزشکی باشد.
بسیاری از افراد آگاهی زیادی در ارتباط با دستگاه‌های کاشت مو ندارند و ظاهر دستگاه را ملاک خوب بودن آن می‌دانند که اشتباه است؛ گاهی دستگاه‌هایی با ظاهر خوب اما بی‌کیفیت در مرکز کاشت مو، خدمات ارائه می‌دهند که بدون تأثیر و همراه با عوارض خواهند‌ بود. پس در نتیجه ظاهر دستگاه‌های پزشکی را ملاک خوب بودن آنها قرار ندهید.

حمایت و دفاع از مراجعین توسط تیم پشتیبانی

مهمترین ویژگی یک مرکز کاشت مو، احترام (داشتن گوش شنوا) به مراجعین است که باعث جذب و رضایت کامل آنها خواهد‌ شد. علاوه‌ بر این دریافت مطلوب خدمات، قرار گرفتن کامل و مساعد اطلاعات درمان در اختیار بیمار، حق انتخاب و تصمیم‌گیری آزادانه بیمار در خصوص انتخاب پزشک و مرکز ارائه خدمات، ارائه خدمات مبتنی بر احترام باید در حریم خصوصی (حق خلوت) باشد و رعایت اصل رازداری ویژگی‌های یک مرکز درمان ایده‌آل کاشت مو است.
حمایت از بیماران امری مهم بوده که حدود الهی و احکام مقدس دینی همواره به آن تأکید داشته است. در دنیای طبابت، اخلاق و پزشکی به شکلی جدایی‌ناپذیر به یکدیگر گره خورده‌اند، هر پزشکی پیش از این که کارش را به طور حرفه‌ای آغاز کند و قدم در راه پر فراز و نشیب درمان بیماری‌ها بگذارد باید قسم‌نامه‌ای را بخواند که او را به رعایت اصولی ملزم می‌‌کند.

تجربه و مهارت بالای پزشک در زمینه پیوند و کاشت مو

رکن اصلی مراکز درمانی، داشتن پزشکان ماهر، با تجارب بالا است. نداشتن تجربه پزشک می‌تواند نتایج جبران نا‌پذیری بوجود آورد. فقط داشتن دانش و ارائه مدرک پزشکی کافی نیست و از آن مهمتر تجربه پزشک است که حرف اول را در علم پزشکی می‌زند. ابزار‌ها و تجهیزات کاشت مو مدرن باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه نیز استفاده شود تا نتایج مطلوبی ارائه دهند.

تنوع و گوناگونی در درمان کاشت مو

داشتن تنوع در خدمات نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مرکز درمانی کاشت مو است. با پیشرفت علم در زمینه پزشکی، روشهای گوناگونی برای کاشت مو ابداع شده است؛ مانند روشSUT ، BHT ،FUT و FIT . به همین دلیل مهارت پزشکان و داشتن تجهیزات و امکانات لازم، عاملی مهم در کلینیک کاشت مو است.

داشتن کادر اداری و خدماتی مناسب در کلینیک درمان کاشت مو

اگر در یک کلینیک کاشت مو اختلال در کار یک فرد ایجاد شود، باعث بی‌نظمی در همه‌ کارها خواهد شد. پس کادر خدماتی و اداری مانند یک زنجیره هستند و هنگامی که شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود.

مشاوره رایگان کاشت مو توسط کلینیک

یک کلینیک معتبر باید کادر مشاوره را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار داده تا فرد کاملاً متوجه متد درمانی، مزایا و عوارض آن شود. مشاوره بایستی اطلاعات اولیه مراحل کاشت مو را در اختیار بیمار قرار دهد و نسبت به مو و سیستم بدنی فرد پیشنهاد خود را ارائه دهد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بررسی سوابق کاری و سال‌های فعالیت کلینیک در زمینه کاشت مو

برای انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر، پرس و جو از مراجعین که قبلا به آنجا رفتند می‌تواند شما را در انتخابتان یاری کند و بتوانید بهترین مرکز را برای کاشت مو انتخاب کنید.
با پیشرفت علم و فناوری شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و چنل‌ها از دیگر بیمار‌ها مشورت بگیرید و از دیدگاه آنها به بررسی بهترین کلینیک کاشت مو بپردازید.
معمولاً مراکز معتبر کاشت مو دارای وبسایت یا کاتولوگ هستند که مراجعین با بازدید آنها می‌توانند کیفیت و توانایی پزشکان کلینیک را بررسی کنند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :شهناز نامداری [ 1402-10-30 ]
سلام من سه جلسه لیزر ابرها ما کردم جلسه آخر 14اذربوده حالا ابرو هام به صورت نارنجی هست چکار کنم آیا میشد برایشان کاری انجام بدی

ایمان رضاکرم [ 1402-06-21 ]
جهت کاشت مو و کاشت ریش

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

با یک بار انجام کربن پیل با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام بخوبی قابل مشاهده است ... ادامه مطلب

در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی است که با بکارگیری آن می‌توان پوست اضافی و چربی های زائد موجود در ناحیه پلک را از بین برود و چشم ها را به حالت جوانی و زیبای خود بازگردند ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.