اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / آیا تکنیک تزریق چربی در ماندگاری آن موثر است

آیا تکنیک تزریق چربی در ماندگاری آن موثر است

تزریق چربی هم مانند بسیاری از روشهای دیگر زیبایی و جوانسازی، اگر منجر به بهبود وضعیت ظاهری چهره و رفع عیوب اندام و صورت شما شود، مسلماً می‌خواهید تغییرات ایجاد شده برایتان ماندگار باشد. ولی آیا چنین چیزی ممکن است؟ آیا تزریق چربی دائمی است؟ چگونه می‌توان ماندگاری تزریق چربی را افزایش داد؟
در ادامه این مطلب با ما باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

بهترین تزریق چربی در اصفهان را در کلینیک دکتر رامین مدرسی تجربه نمایید. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی صورت توسط دکتر رامین مدرسی در اصفهان

آیا تزریق چربی دائمی است؟

تزریق چربی یکی از روشهای خوب و کم عارضه افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت است که با مقاصد جوانسازی و زیبایی نیز همسو می‌باشد. در این روش با برداشت چربی از مناطقی مانند شکم، پهلو، ران و ... ، و تزریق آن به نواحی مورد نیاز، می‌توانیم از حجمی طبیعی و سازگار با بافت پوست بهره‌مند شویم. تزریق چربی، عملی پیچیده و سخت نیست ولی برای دستیابی به بهترین نتایج، نیازمند مهارت و تجربه در تزریق است.

یکی از موارد وابسته به تکنیک صحیح تزریق چربی و مهارت پزشک در آن، ماندگاری تزریق چربی است. چه بسیار افرادی که پس از طی مراحل نه چندان دشوار تزریق چربی و پرداخت هزینه‌، بیش از چند هفته از نتایج تزریق چربی، بهره مند نبوده‌اند. در مقابل مواردی هم موجود است که با گذشت سالها از تزریق چربی، همچنان ماندگاری این روش حفظ شده و می‌توان تأثیر تزریق چربی را مشاهده نمود. اساساً، اگر چربی بتواند در عمل تزریق به محلی دیگر، خواص خود را حفظ کند و در آن محل باقی بماند، دقیقاً مانند چربی طبیعی دوام خواهد داشت و حتی با افزایش وزن نیز رشد می‌کند.

البته ماندگاری تزریق چربی علاوه بر تکنیک درست تزریق، نیازمند مراقبت‌های پس از تزریق و رعایت نکاتی از جانب بیمار نیز می‌باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

چگونه می‌توان ماندگاری تزریق چربی را افزایش داد؟
جز انتخاب پزشک حاذق و با مهارت بالا در تزریق چربی، اگر در پی راهکارهایی برای افزایش ماندگاری تزریق چربی هستید، به موارد زیر توجه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستیدرماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی

اگر پوست شما به دلیل چین و چروک‌های فراوان و مشکلاتی از قبیل لک و اسکار، موجب آزردگی تان شده است؛ و به دنبال یک روش مناسب برای جوانسازی و رفع معایب پوست خود می‌گردید، درماپن می‌تواند روشی مؤثر و مناسب باشد ... ادامه مطلب

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائدرعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید که موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید بسیار کم می‌شوند ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین متدهای درمانی است که نخستین بار در دهه 90 در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این متد درمانی به اندازه ای قابل توجه بوده است، که در حال حاضر در سراسر جهان توسط بهترین پزشکان ، مورد استفاده قرار میگیرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.