اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / اصلاح قوز بینی با تزریق ژل

اصلاح قوز بینی با تزریق ژل

قوز بینی برای بسیاری از افراد، عاملی ناخوش آیند محسوب می‌شود. امروزه روشهای جراحی و غیر جراحی برای رفع قوز بینی وجود دارد که تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای غیرجراحی اصلاح قوز بینی است. همانطور که می‌دانید، تزریق ژل یکی از متدهای پرکاربرد در کلینک‌های پوست و مو است که اغلب برای افزایش حجم و فرم دهی، همچنین رفع چین و چروک‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد دیگر تزریق فیلر که در سالهای اخیر، متقاضیان زیادی پیدا کرده، تزریق ژل بینی است که به منظور اصلاحات جزئی در بینی صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی تزریق ژل رفع قوز بینی خواهیم پرداخت.

کلینیک تزریق ژل و بوتاکس دکتر رامین مدرسی آماده خدمت رسانی به کلیه مراجعین متقاضی رفع قوز بینی در اصفهان می‌باشد. لطفاً جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

رفع قوز بینی با تزریق ژل

رفع قوز بینی با تزریق ژل، یکی از روشهای غیر تهاجمی، آسان و بی خطر در درمان بینی‌های قوزدار است. با تزریق ژل به بینی، بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید و عوارض آن را متحمل شوید، شکل بینی خود را تغییر داده و به طور کامل قوز بینی خود را برطرف نمایید.

رفع قوز بینی در اصفهان

مراحل تزریق ژل قوز بینی

مشاوره پزشکی

تشخیص اینکه آیا تزریق ژل قوز بینی می‌تواند برای شما مناسب باشد یا خیر، جزو مواردی است که فقط توسط پزشک صورت می‌گیرد. در جلسه مشاوره، پزشک با ارزیابی آناتومی بینی شما و سابقه‌ پزشکیتان، به شما می‌گوید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. اگر با رفع قوز بینی، پوشاندن فرورفتگی‌های کوچک روی بینی یا برجسته کردن نوک بینی، خواهان اصلاح فرم بینی خود هستید، استفاده از روش تزریق ژل به شما توصیه می‌شود.

اقدامات قبل از تزریق ژل قوز بینی

اگر شما و پزشک برای تزریق ژل قوز بینی به اتفاق نظر رسیدید، نیاز است پیش از این عمل اقدامات خاصی انجام دهید که این اقدامات عبارتند از:

جلسه تزریق ژل قوز بینی

در رفع قوز بینی با تزریق ژل که بدون بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد، ابتدا بینی و اطراف آن برای پیشگیری از احساس درد، بی حس می‌گردد. سپس مقادیری از ژل یا فیلر هیالورونیک اسید در اطراف بینی و فرورفتگی بالای بینی تزریق می‌شود؛ که این امر موجب می‌گردد، انحنای بینی از بین رفته فرم قوزی شکل بینی اصلاح شود. علاوه بر اصلاح قوز بینی، در افرادی که نوک بینی افتاده‌ای دارند نیز تزریق ژل روش مناسبی برای رفع این افتادگی محسوب می‌شود. خوشبختانه در این روش تغییرات، به طور آنی اِعمال می‌شود و تزریق تا زمان ایجاد نتایج مطلوب، ادامه می‌یابد. معمولاً پس از پایان عمل، برای پیشگیری از ایجاد تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده خواهد شد.

اقدامات پس از تزریق ژل قوز بینی

پس از تزریق ژل قوز بینی، معمولاً نیاز به اقدامات خاصی نیست؛ فقط رعایت چند نکته زیر ضروری به نظر می‌رسد:

تزریق ژل بینی در چه مواردی انجام می‌شود؟

صفحه اینستاگرام رسمی دکتر رامین رسمی

ماندگاری تزریق ژل قوز بینی

از آنجایی که تزریق ژل قوز بینی، در بسیاری از موارد دارای ماندگاری زیادی نمی‌باشد؛ در نتیجه برای اینکه فرم مورد نظر بینی حفظ شود باید هر 6 تا 12 ماه به صورت مداوم تکرار شود.

هزینه رفع قوز بینی با تزریق ژل

هزینه تزریق ژل قوز بینی، به دلیل تنوع قیمت انواع ژل و میزان مورد نیاز فیلر برای اصلاح فرم بینی، بسیار متنوع است و برآورد آن بسته به انتخاب ژل توسط بیمار و مقدار مورد نیاز فیلر تعیین می‌شود. به همین دلیل هرگز نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شرایط بیمار و مشورت با او، نرخی برای این عمل تعیین نمود. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها، با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عاطفه رستمی [ 1401-12-17 ]
من عینک میزنم . با بوتاکس بینی اگه عینک بزنم باز به همون حالت قوز دار برمیگرده

غزل جعفری [ 1400-07-14 ]
سلام غزل هستم ۲۲ ساله از تهران من ایا امکانش هست ک بینی با طزریق ژل بلند بشه یا خیر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق چربیجوانسازی با تزریق چربی

تزریق چربی روشی کم تهاجمی ، با ماندگاری بالا و عوارض بسیار کم برای جوانسازی پوست می باشد . یکی از برجسته ترین محاسن این روش سازگاری چربی تزریقی با بافت محل تزریق است . ... ادامه مطلب

تزریق فیلر برای رفع خط ناودان اشکیتزریق فیلر برای رفع خط ناودان اشکی

فیلر زیر چشم یک روش زیبایی‌ است که در آن مواد پرکننده و جوان کننده در ناحیه زیر چشم تزریق می شود. ... ادامه مطلب

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.