اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ابروی طبیعی و عوارض آن

کاشت ابروی طبیعی و عوارض آن

کاشت ابرو روشی بی‌خطر و راه حلی موثر، مناسب و دائمی برای رفع کم پشتی ابروها در افرادی است که دچار ریزش ابرو می‌باشند؛ یا به طور غریزی، ابروهای کم پشتی دارند. در این روش از موهای طبیعی و مقاوم به ریزش خود فرد، برای پر پشت کردن و ترمیم ابروها استفاده می‌شود.

نحوه کاشت ابرو

در عمل کاشت ابرو گرافت‌های مورد نیاز از قسمت بانک مو که احتمالاً ناحیه پشت سر است، به روشهای FUT، FIT و SUT، برداشته می‌شوند. بدلیل حساسیت قسمت بالای چشم و ناحیه ابرو ممکن است هنگام تزریق ماده بی حسی کمی احساس درد داشته باشید. سپس یک خط رویش مناسب طراحی می‌شود و گرافت‌ها با توجه به زاویه مناسب کاشته می‌شوند. یک روز پس از کاشت ابرو می‌توانید با رعایت نکات مراقبتی پس از کاشت ابرو، به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. در این مدت برخی عوارض زودگذر و محدود ممکن است به وجود آید که نباید نگران آنها باشید زیرا شما یک عمل جراحی روی صورت خود داشته‌اید و این موارد طبیعی خواهند بود.

دکتر رامین مدرسی، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه کاشت مو و ابرو در اصفهان، آماده ارائه خدمات کاشت به روشهای FUT، FIT و SUT می‌باشد. جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت باشماه‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاشت ابروی طبیعی در کلینیک دکتر رامین مدرسی
عوامل موثر در کاشت ابروی موفق

مهمترین و اولین نکته برای داشتن یک جراحی موفق کاشت ابرو، مراجعه به پزشک مجرب و مرکزی مجهز است. اگر پزشک از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد، شاهد موهای کاشته شده‌ای دارای خواب طبیعی و موافق با موهای ابرو (که به دلیل ایجاد شکاف‌های مناسب، با زاویه ایده آل است)،خواهید بود. اگر موهای کاشته شده از این ویژگی برخوردار باشند، ظاهری طبیعی و زیبا را ایجاد می‌کنند. ضمن آنکه ایجاد این شکاف‌ها بر روی پوست، باید با نهایت دقت و ظرافت، صورت گیرد تا جای آنها بر روی پوست، چشمگیر و واضح نباشد. دقت و توجه به مراقبت های ویژه در دو هفته ابتدایی پس از کاشت ابرو نیز از نکاتی است که می‌تواند به کاهش آسیب موهای کاشت شده کمک کند.

عوارض کاشت ابرو چیست؟

عوارض کاشت ابرو به موارد بسیار محدود، بدون ایجاد نگرانی و زود گذر ختم می‌شود. از عوارض کاشت ابرو می‌توان به کمی تورم در اطراف چشم و ابرو، همچنین ایجاد کبودی مختصر در برخی از افراد اشاره کرد. پس از کاشت در ناحیه ابرو ممکن است خارش در محل ابروها ایجاد شود که مشکلی ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه خارش در طولانی مدت ادامه پیدا کند. اگر هرکدام از این عوارض به صورت گسترده و غیرطبیعی ادامه یافت و در طولانی مدت از بین نرفت حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

مراقبتهای پس از کاشت ابرو

خودداری از مصرف داروهای رقیق کننده خون، مشروبات الکلی، نوشیدنی‌های حاوی کافئین و ویتامین E
پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
خشک نگه داشتن ابروها به مدت 5 الی 7 روز
پرهیز از هرگونه فشار و آسیب به ابروها

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی
هزینه کاشت ابرو در اصفهان

هزینه کاشت ابرو وابستگی مستقیم به روش کاشت و میزان دلخواه پرپشتی ابرو دارد. به همین دلیل بدون مشاوره و ویزیت شما، نمی‌توان نرخ مشخصی تعیین نمود.

2 سوال بیشتر پرسیده شده در ارتباط با کاشت ابرو

  1. آیا جنس و رشد موهای کاشته شده، با ابروهای طبیعی متفاوت است؟ موهای کاشته شده ابرو از نظر جنس و رنگ مانند موهای سر (محلی که برداشت مو از آنجا صورت گرفته) است. رشد این موها نیز بیشتر از موهای طبیعی ابرو خواهد بود.
  2. آیا پس از کاشت ابرو امکان آرایش، رنگ کردن، تغییر مدل و برداشت ابرو وجود دارد؟ موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی ابرو هستند و می توان آنها را بر داشت، رنگ کرد و مدل مورد نظر را در آنها ایجاد نمود.

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :گلرخ [ 1402-06-31 ]
سلام کاشت ابرو برای کسی که دیابت داره تاثیر مثبت داره یا نه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نرم کننده مو چه تأثیری بر روی موها دارد؟نرم کننده مو چه تأثیری بر روی موها دارد؟

شامپو زدن مو به طور مرتب علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و دوده های جمع شده روی مو، چربی های طبیعی و مفید را نیز از بین خواهد برد و استفاده ی مدام از سشوار، مواد شیمیایی و آب و هوای نامناسب باعث می شود موهایی خشک، وز و آسیب دیده داشته باشید. البته این مشکلات را می توان با استفاده نرم کننده برطرف کرد. ... ادامه مطلب

پوست جوش دار چه نوع پوستی است و به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟پوست جوش دار چه نوع پوستی است و به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

مراقبت از پوست جوش دار، برای داشتن پوستی سالم و شفاف نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سرپی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سر

محلول پی آر پی (PRP) با تغذیه فولیکول و ساقه مو به رویش موهای طبیعی، افزایش ضخامت، پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک می‌کند و معمولاً پی آر پی مو در کنار دیگر فرایندها و روش‌های ترمیم مو به‌کاربرده می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.