اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / تغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می‌شود که پس از بوتاکس، پرکاربردترین اقدام در کلینیک‌های پوست و زیبایی است. بسیاری از افراد مایل به داشتن صورتی زاویه دار و خط فکی مشخص هستند. در تزریق ژل چانه از فیلرهای هیالورونیک اسید برای برجسته تر کردن و زیبا سازی چانه استفاده می‌شود. با توجه به نمایان شدن چانه از هر زاویه‌ای در صورت (نمای نیم رخ و تمام رخ)، می‌توان به این نتیجه دست یافت که این عضو، عضوی مؤثر در زیبایی چهره به حساب می‌آید.

به همین دلیل تزریق ژل یا فیلر چانه هم برای زنان و هم مردان می‌تواند نقش بسزایی در زیبایی آنها داشته باشد. هر شخص نقاط ضعف مرتبط به خود را دارد که با تزریق فیلر به چانه قابل اصلاح است. برای این تزریق باید پزشک تصمیم بگیرد بهترین مناطقی که برای برجسته سازی و اصلاح ظاهر چانه وجود دارند، کدام نواحی می باشند. بسیاری از بیماران ما تغییرات تدریجی روی چانه را ترجیح می دهند تا تغییر شکل آن بدون جلب توجه دیگران باشد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری چانه و استفاده از معتبرترین برندهای فیلر، بهترین تزریق ژل چانه در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

بهترین تزریق ژل چانه در اصفهان

تزریق ژل چانه

اگر مایل به تزریق ژل چانه هستید، طی مراحل زیر را در پیش خواهد داشت:

  1. معاینه و بررسی چانه و نقاط ضعف و قوت این عضو توسط پزشک
  2. استریل کردن محل تزریق
  3. استفاده از بی حس کننده‌های موضعی برای آنکه دردی احساس نکنید
  4. تزریق میزان مشخصی از ژل یا فیلر به منظور رفع عیوب چانه شما و برجسته و زیبا نمودن این عضو

خطرات و عوارض تزریق ژل چانه

تزریق ژل جزو اعمال غیر جراحی محسوب می‌شود؛ با این حال احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی در پی آن وجود دارد که البته به واسطه مهارت و تجربه پزشک در تزریق، بسیار سطحی و زودگذر خواهد بود. رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل چانه عبارتند از: قرمزی، تورم و گاهأ کبودی در محل تزریق؛ که تورم و قرمزی، با گذشت چند ساعت و کبودی هم پس از چند روز مرتفع می‌گردد. ولی اگر تزریق ژل چانه توسط افراد غیر پزشک و با استفاده از فیلرهای نامرغوب انجام شود، توده هایی در زیر پوست به وجود خواهد آمد.

مزایای تزریق فیلر چانه

برای تزریق ژل چانه به چه مقدار فیلر نیاز است؟

برای این کار معمولاً به یک سی سی ژل نیاز است. البته این مقدار دقیق نیست و به طور تقریبی محاسبه شده است. ممکن است در برخی از افراد کمی کمتر یا کمی بیشتر از این مقدار ژل نیاز باشد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین

ماندگاری تزریق ژل چانه چقدر است؟

امروزه ژل‌هایی که برای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، دائمی نبوده و پس از مدتی نیاز به تمدید و تکرار تزریق دارند. البته در گذشته ژل‌های دائمی بسیار متداول بودند؛ ولی به دلیل داشتن عوارض زیاد، و مشکلاتی که در تخلیه این فیلرها ایجاد می‌شد، منسوخ شده‌اند. با این وجود، ماندگاری تزریق فیلر چانه با استفاده از فیلرهای معتبر، بیش از ژل‌هایی است که از کیفیت مطلوب برخوردار نمی‌باشند. با توجه به همه مطالب عنوان شده، ماندگاری تزریق ژل چانه حدود 9 الی 18 ماه است که البته در افرادی ممکن است کمی کمتر یا کمی بیشتر نیز باشد.

هزینه تزریق ژل چانه

هزینه تزریق ژل چانه، به مقدار ژل و کیفیت و برند ژل بستگی دارد که پس از مشاوره با پزشک و برآورد هزینه‌‌ها به اطلاع شما خواهد رسید.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :حیدری [ 1402-06-28 ]
سلام آقای دکتر من سه روزه ژل چانه تزریق کردم یه کم ورم داره و درد میخواستم بدونم طبیعیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از بین بردن خط اخم با تزریق ژلاز بین بردن خط اخم با تزریق ژل

خطوط اخم در بین دو ابرو به وجود می‌آید. این خطوط به دلایل مختلف که مهمترین آنها افزایش سن است ایجاد می‌شوند و به مرور زمان بر وسعت و عمق آنها افزوده خواهد شد. خط اخم معمولاً در دهه 30 - 40 زندگی رویت می‌شود ... ادامه مطلب

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می‌شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

بالا آمدن نوك بينى بدون جراحى يكى از تقاضاهاى مهم و شايعى است كه همواره پزشکان در عرصه زیبایی با آن مواجه مى شوند . در پاسخ به اين تقاضا روشهاى متعددى به بازار آمده أست كه ليفت بينى با نخ يكى از آنها است . چنانچه شما عزیزان قصد انجام لیفت بینی با نخ را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.