اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / درمان اسکار آکنه با کراس

درمان اسکار آکنه با کراس

جای زخم های پوستی همچنان یک چالش درمانی برای متخصصین پوست است. طی چند دهه گذشته ، روشهای جراحی و غیرجراحی بی شماری برای بهبود ظاهر زخم استفاده شده است.در اسکارهای فرو رفته به دلیل تخریب بافتهای عمقی تر، ترمیم پوست نیز سخت تر است؛ و حتی در مواردی، اقدامات درمانی ممکن است رضایت بخش نباشد و درصد کمی از ضایعات درمان شوند. امروز پزشکان معمولاً از تلفیق چند روش برای درمان اسکارهای فرو رفته استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین آنها کراس است.

اما قبل از شروع درمان، ابتدا باید جوش‌های خود را درمان کنید. هرچه جوش بدتر شود، احتمال ایجاد اسکار بیشتر می‌شود. جای جوش ناشی از التهاب هستند، بنابراین بهتر است کاری نکنید که التهاب افزایش یابد. به این معنا که جوش‌های خود را نکنید و فشار ندهید زیرا این امر خطر ایجاد زخم را افزایش می‌دهد. هنگامی که آکنه شما درمان شد، می‌توانید تصمیم بگیرید که درمورد زخم‌های بجا مانده از آن چه باید بکنید.

در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی همواره تلاش می‌شود، بهترین و جدیدترین روشهای درمان جوش و جای جوش در اصفهان به مراجعین محترم ارائه گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی، با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

درمان جای جوش با کراس

آکنه یک اختلال شایع در گروه سنی نوجوانان است و متأسفانه ، ایجاد اسکار آکنه در صورت پس از آکنه شایع است. کراس بازسازی شیمیایی اسکارهای پوستی است که با استفاده از غلظت های بالای اسید تری کلرواستیک (TCA) به صورت کانونی روی اسکارهای آتروفیک آکنه انجام می شود تا با ایجاد التهاب روی پوست و به دنبال آن کلاژن سازی، اسکارها بهبود یابند. از کراس اغلب به عنوان یک روش کلینیکی سرپایی برای درمان اسکارهای آکنه آتروفیک استفاده می شود. این روش ارزان ، ایمن و کارآمد است ، اما همیشه و در مورد همه افراد موثر نیست.
استفاده از غلظت های بالاتری از اسید تری کلرواستیک در کراس می تواند به سطح پایین تری از پوست برسد و جای زخم های عمیق تر را اصلاح کند. در این روش به منظور به حداکثر رساندن اثرات و ایجاد حداقل عوارض مانند زخم و تغییرات رنگی در پوست، که می تواند با غلظت بالاتری از اسید تری کلرواستیک رخ دهد ، استفاده کانونی از اسید تری کلرواستیک، محدود به اسکارهای آتروفیک انجام می‌شود. یعنی استفاده از اسید تری کلرواستیک، فقط در نقطه ای که با توجه به نظر پزشک پوست، مناسب درمان در نظر گرفته شده است، انجام می‌شود؛ و در اطراف آن ناحیه اعمال نمی گردد.

چه کسانی نباید کراس انجام دهند؟

بهترین درمان اسکار آکنه در اصفهان ، دکتر رامین مدرسی

اقدامات پس از کراس

عوارض جانبی درمان جای جوش با کراس

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی پزشک پوست و مو

تعداد جلسات کراس

در درمان جای جوش به وسیله کراس، معمولاً چهار جلسه، با فواصل زمانی یک ماهه توصیه می‌شود.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهان

انواعی از روش های جوانسازی پوست در دسترس هستند که می توانند خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتان را درمان کنند. لیزر آر اف فرکشنال از جمله این روش هاست ... ادامه مطلب

درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانیددرباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

یکی از ابزارهایی که پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر با ایجاد حرارت تحریک می‌کند؛ دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی موجب شکست کلاژن های قدیمی و ساخت کلاژن های جدید می‌شود ... ادامه مطلب

ریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتانریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتان

قرص راکوتان دارویی شناخته شده است که برای درمان جوش‌های شدید تجویز می‌شود. همانطور که این قرص، مشکلات افرادی که از آکنه رنج می‌برند را نجات می‌دهد، عوارض جانبی جدی از خود به جای می‌گذارد.کم پشتی، نازک شدن و ریزش موها یکی از عوارض اصلی مصرف راکوتان می باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.