اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / بهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعی

بهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعی

امروزه یکی از معضلات مربوط به ظاهر افراد، کم پشتی مو یا بی مویی است. اگر در خیابان به اشخاصی که در حال تردد هستند نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که چه قشر عظیمی بخصوص در مردان با این مشکل مواجه هستند. ناگفته نماند که مو یکی از موثرترین عناصر زیبایی چهره است و در صورت ایجاد اشکال برای آن، قطعا در زیبایی و جذابیت فرد اختلال ایجاد می‌شود.

آیا راهی برای بازگشت موهای از دست رفته وجود دارد؟ کاشت مو تنهاترین و بهترین روش احیاء موهای از دست رفته در مناطق مختلف سر و صورت است که با پیشرفتهای چشمگیری که اخیراً به دست آمده، نتایج بسیار درخشانی در پی خواهد داشت. حال سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که چه روشهایی برای کاشت مو وجود دارد و بهترین روش کاشت مو چیست؟ در ادامه با ما باشید تا به این سؤالات پاسخ داده و شما را با بهترین روش کاشت مو آشنا سازیم.

یکی از بهترین مراکزی که با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین کادر درمانی، در حال انجام کاشت مو در بخش‌های مختلف سر، ابرو و ریش است، کلینیک پوست و مو دکتر رامین مدرسی می‌باشد. در این مرکز به صورت رایگان، قبل از کاشت مو به شما مشاوره داده می‌شود و پس از بررسی دقیق علت کم پشتی موهای شما و ناحیه کم پشت، با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، اقدام به کاشت مو می‌گردد.

جدیدترین روش کاشت مو در دنیا چیست؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که جدیدترین روش کاشت مو در جهان چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین روش کاشت مو در جهان SUT می باشد. در این روش می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه بدون درد و نیاز به طی دوران نقاهت پیوند زد که از این روش در بهترین کلینیک های امریکا و اروپا استفاده می‌شود.

بهترین روش های کاشت مو در اصفهان

8 تفاوت عمده کاشت مو به روش SUT با سایر روشها

  1. در کاشت مو به روش SUT تمامی مراحل کاشت مو در یک جلسه بطور کامل انجام می شود ولی در کاشت مو به روش FIT و FUT حداقل نیاز به چند جلسه متوالی یا متناوب کاشت مو است.
  2. یکی از ویژگی های کاشت مو به روش SUT آن است که تمامی مراحل برداشت گرافت ها از ناحیه دهنده و کاشت به ناحیه گیرنده با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود در حالی که در کاشت مو به روشهای دیگر مراحل برداشت و کاشت مو توسط پزشک و تکنسین‌ها صورت می‌گیرد.
  3. رعایت اصول بهداشتی در روش SUT بیش از روشهای دیگر است. در این روش محفظه ای داخل دستگاه تعبیه شده است که تمام گرافت های برداشته شده توسط دستگاه، بدون دخالت دست در آن محفظه نگهداری می‌شود.
  4. مهمترین نکته در کاشت مو تراکم موها است. در روشSUT تراکم فوق العاده بالای نسبت به روشهای دیگر وجود دارد.
  5. این روش بدون درد، جراحت، خونریزی و عوارض سخت است.
  6. عاملی به نام دوران نقاهت به هیچ عنوان نداریم یعنی فرد بعد از کاشت مو به روش SUT فردای آن روز می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.
  7. در کاشت مو به روش SUT هیچکونه اسکار و جای زخمی مشاهده نخواهد شد؛ در صورتی که برخی از روشهای کاشت مو ممکن است چنین عوارضی را به همراه داشته باشند.
  8. از دیگر مزایای منحصر به فرد در کاشت مو به روش SUT خط رویش بسیار طبیعی آن است. در این روش برخلاف کاشت مو به روشهای دیگر که جلوی موها به شکل عروسکی و یک دست است در کاشت مو به روش SUT این موها در خطی نامنظم است که باعث می شود طبیعی جلوه کند.

آدرس اینستاگرام

نکته مهم

با وجود تمام مطالب عنوان شده در ارتباط با روش جدیدSUT یادآور می‌شویم؛ بهترین روش کاشت مو برای هر فرد با فرد دیگر بسته به شرایط و امکانات، ممکن است متفاوت باشد. اگر برای انجام کاشت مو تصمیم قطعی گرفته‌اید این نکته را در نظر داشته باشید که مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما پس از مشاوره با پزشک و بررسی همه جوانب توسط ایشان، طبق صلاحدید پزشکتان مشخص می‌شود؛ که قطعا بهترین روش کاشت مو برای شما خواهد بود.

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه لیزر موهای زائد به متقاضیان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز در مورد راکوتانهمه چیز در مورد راکوتان

جوش ‌ها در صورت وجود برای طولانی مدت می‌ توانند باعث ایجاد منافذ باز، لکه و فرورفتگی در صورت شوند لذا باید هرچه سریع‌تر برای درمان آنها اقدام شود.مصرف راکوتان با تأثیر روی غدد ترشح کننده چربی، میزان ترشح را به طور چشمگیری کاهش می‌ دهد که مانع بسته شدن منافذ پوست توسط چربی و ایجاد جوش می‌ شود. ... ادامه مطلب

هر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانیدهر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانید

با توجه به پیشرفت های اخیر در علم پزشکی، می‌توان گفت امکان کاشت ریش و سبیل با هر حجم و تراکمی که مورد دلخواه شما باشد، امکان پذیر است ... ادامه مطلب

هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟

اگر پس از تزریق ژل به هر دلیلی از نتایج آن راضی نبودید؛ می‌توانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز برای اصلاح نتایج تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط کادر حرفه ای کلینیک دکتر رامین مدرسی اقدام نمایید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.