اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

کراپوکسی تراپی عمل تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست است. این گاز کاملا بی‌ضرر بوده و به طور طبیعی در بدن وجود دارد. میزان تزریق این گاز به وسیله دستگاه سنجیده می‌شود. هنگامی که میزان وجود این گاز در پوست شما به بیش از حد مجاز رسید، بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می‌کند. به همین خاطر جریان خون در ناحیه مورد نظر افزایش پیدا می‌کند. افزایش جریان خون باعث افزایش رسیدن مواد مغذی به ناحیه مورد نظر می‌شود و در نتیجه ترمیم سلولی اتفاق می‌افتد. از کربوکسی تراپی می‌توان برای نواحی مختلف بدن استفاده کرد.

قسمتهایی مانند اطراف پلک، پوست صورت و گردن و پشت دست‌ها نقاطی هستند که کربوکسی تراپی نتایج جوانسازی ایده‌آلی در آنها ایجاد می‌کند. کربوکسی تراپی برای بیماری‌هایی مانند پسوریازیس، ایسکیمیک اندام تحتانی، ریزش مو و حتی کاهش درد و اسپاسم عضله در پزشکی ورزشی، کاربرد دارد. همچنین علاوه بر درمان استرچ مارک، از بین بردن اسکار آکنه و جراحی، رفع شل شدگی و افتادگی پوست برطرف کردن خطوط دور دهان و خط خنده، یکی از شاخص ترین کاربردهای کربوکسی تراپی، از بین بردن تیرگی دور چشم است که در ادامه بحث به آن خواهیم پرداخت.

در کلینیک مدرن و مجهز دکتر رامین مدرسی، کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روشهای رفع تیرگی دور چشم، در بهترین سطح ممکن قابل انجام است. لطفاً جهت مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. همچنین برای رزور نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

کربوکسی تراپی چیست؟

با ورود به سن30 سالگی، سطح اکسیژن پوست افت کرده و میزان قابل توجهی از آن تا40 سالگی کاهش می یابد؛ زمانی که پوست اطراف چشم به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی کند، بیشتر در معرض ابتلا به چین و چروک و تیرگی قرار می گیرد. به طور کلی وجود گاز CO2 در هر بافتی باعث تحریک افزایش جریان خون، ایجاد مویرگ های جدید و افزایش بازسازی و تولید بیشتر رشته‌های کلاژن و الاستین در همان محل می‌شود.

تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست، ابتدا با ایجاد آسیب ناشی از فشار و ضربه، سلول‌های چربی را شکننده می کند، افزایش جریان خون در رگها باعث افزایش اکسیژن در محل و دفع بهتر چربی می‌شود که البته این گاز برای سلول‌های چربی مستقیما سمی و کشنده بوده و باعث تخریب آنها نیز می‌شود. دو اتفاق در اثر وجود گاز CO2 در بدن رخ می دهد که یکی افزایش غلظت گاز در جریان خون است که باعث گشاد شدن عروق و افزایش جریان خون خواهد شد و دیگر این که در ریه‌ها یک اتفاق به نام اثر BOHR رخ می‌دهد و تفاوت غلظت گاز CO2 در یک طرف غشا سلولی و هموگلوبین باعث تبادل این گاز با اکسیژن می‌شود.

همانطور که گفته شد؛ در محل تزریق دی اکسید کربن، وجود گاز CO2 باعث تشکیل رگ های کوچک خونی و افزایش اکسیژن می‌شود، هر دو مورد در بافت چربی باعث تجزیه چربی ها ناشی از اکسیده شدن می‌گردد؛ ضمن آن که افزایش فشار بافتی ناشی از حضور CO2 باعث یک سلسله فعالیتها به شکل آبشاری شده که نتیجه آنها تجزیه چربی خواهد بود. در سایر موارد نیز افزایش جریان خون و تشکیل مویرگ‌های جدید، منجر به تولید سلولها و تارهای کلاژن و الاستین و در نهایت جوانسازی پوست در محل تزریق خواهد شد.

بهترین کربوکسی تراپی دور چشم در اصفهان ، دکتر رامین مدرسی

مزایای و معایب کربوکسی تراپی

با کربوکسی تراپی، می‌توان شاهد نتایج بسیار مطلوبی برای درمان تیرگی دوره چشم بود. برای انجام کربوکسی تراپی نیاز به تجهیزات بیمارستانی نخواهد بود و در مطب می‌توان آن را انجام داد. ضمن اینکه پس از کربوکسی تراپی هم نیاز به طی دوران نقاهت و استراحت نیست. پس از انجام کربوکسی تراپی، شما می‌توانید به راحتی به کار و زندگی روزمره خود ادامه دهید بدون اینکه نیاز به کمک داشته باشید. برای کربوکسی تراپی عوارض جانبی مطرح نشده است، اگر توسط پزشک پوست حاذق انجام شود و فرد دارای بیماری خاصی نباشد، بهترین نتایج بدون عوارض جانبی حاصل می‌شود. برخی از مشکلات مانند قرمزی یا افزایش حرارت بدن بعد از عمل نیز به سرعت از بین می‌رود و حالت طبیعی به خود می‌گیرد.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

مراقبتهای پس از کربوکسی تراپی

با رعایت موارد فوق نتیجه ایده آلی را از کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی اطراف چشم به دست خواهید آورد.

ماندگاری کربوکسی تراپی

میزان ماندگاری کربوکسی تراپی به ناحیه تحت درمان بستگی دارد اما می توان گفت این روش درمانی، برای رفع تیرگی دور چشم به طور متوسط حدود 6 ماه ماندگاری دارد و با تکرار آن مدت زمان ماندگاری بیشتر هم خواهد شد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آنمهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

ریزش مو یکی از مشکلات رایج افراد است که این روزها در هر سن و جنسی ممکن است دیده شود. ریزش مو در آقایان نیز یکی از مشکلات رایج پوست و مو در این جنس است که گاهی تنها راه حل درمان آن کاشت مو می‌باشد ... ادامه مطلب

بهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست در تابستانبهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست در تابستان

گرمای شدید تابستان می‌تواند روی پوست اثرات ناخوشایندی داشته باشد مانند آلودگی، آفتاب شدید، گرما و رطوبت که باعث بسیاری از مشکلات پوستی می‌شود. به همین دلیل باید در این فصل از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. شما باید با تغییر فصول،روال مراقبت از پوست خود را به روز کرده و آنها را انجام دهید ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با روشهای تزریقیجوانسازی پوست با روشهای تزریقی

از ابتدای خلقت، تمایل انسان به جوانی و ماندگاری آن، همواره وجود داشته و بشر در همه اعصار، تلاش کرده تا روشهایی برای جوانسازی ابداع نماید. تزریق چربی و تزریق ژل یا فیلر به عنوان شیوه‌هایی برای جوانسازی محسوب می‌شوند که با افزایش حجم و فرم دهی با بافت‌ها این کار را انجام می‌دهند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.