اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟

آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟

افزایش حجم لب ها با تزریق چربی، روشی است که شامل تزریق بافت چربی خود بیمار در لب ها برای افزایش حجم و بیرون زدگی است. این عمل پیوند چربی نیز نامیده می شود، این کار شامل برداشتن بافت چربی از مناطقی مانند ران ها، باسن، شکم و ... در بیمار و سپس تزریق آن به لب ها یا نواحی دیگر در صورت مانند گونه‌ ها، چانه، زیر چشم و ... برای افزایش حجم و فرم بهتر آنها است. تزریق چربی به لب که روشی کم تهاجمی و سرپایی است را می توان با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی، در مطب انجام داد. با مطالعه ادامه این مطلب، با تزریق چربی به لب بیشتر آشنا خواهید شد.

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر دکتر رامین مدرسی، یکی از بهترین مراکز تزریق چربی به لب در اصفهان است که با کادری مجرب در محیطی ایمن، و با تکیه بر دانش پزشک و مهارت ایشان، مطلوب ترین نتایج زیبایی لب ها در این مرکز برای شما رقم می‌خورد. جهت مشاره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی به لب چگونه انجام می‌شود؟

جایگزین دیگر برای پرکننده‌های پوستی، استفاده از چربی بدن خود بیمار برای افزایش حجم لب های او است. مانند تزریق فیلر لب، انتقال چربی به لب روشی است که در مطب انجام می‌شود. انتقال چربی به لب ها با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد. در حین انتقال چربی به لب، چربی از نقاطی مانند شکم از طریق لیپوساکشن برداشته می‌شود، سپس خالص سازی شده و چربی با سوزن بسیار ظریف به لب ها منتقل می‌گردد. انتقال چربی به لب ها حدود شصت تا نود دقیقه طول می کشد. بیمار می تواند روز عمل خود به خانه خود برگردد و نیازی به کمک و مراقب ندارد. البته توصیه می‌کنیم در صورت امکان همراه داشته باشد.

آدرس اینستاگرام

این روش نتایج فوری ایجاد می کند و برای بهبودی کامل در اکثر موارد فقط چند روز زمان لازم است. بیمار معمولا تا 3 روز پس از عمل ناراحتی یا تورم خفیف دارد. در استفاده از بافت چربی خود بیمار برای افزایش حجم و فرم دهی به لب ها، در محل تزریق، هیچ عدم هماهنگی با قسمتهای مجاور ایجاد نخواهد شد. احتمال دائمی بودن تزریق چربی لب بسیار زیاد است. و نتیج تزریق چربی به لب بسیار طبیعی می‌باشد.

ماندگاری تزریق چربی به لب

ماندگاری پیوند چربی به لب، به تکنیک پزشک در تزریق و قابلیتهای بدنی که از فردی به فرد دیگر متغیر است؛ بستگی دارد. در برخی از افراد تزریق چربی ممکن است تا 10 سال ماندگاری داشته باشد و در برخی دیگر نیز چند ماه بیشتر دوان نیاورد. ولی یکی از روشهایی که ماندگاری تزریق چربی را افزایش می‌دهد تمدید تزریق چربی است. پزشک ممکن است در جلسه اول تزریق، مقدار بیشتری از چربی مورد نیاز لب ها را برداشته و با فریز کردن ذخیره نماید تا در جلسه تکرار تزریق، مجدداً استفاده کند.

تزریق چربی به لب ، دکتر رامین مدرسی

برای افزایش حجم لبها تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق چربی معمولا به دلیل فرآیند برداشت سلولهای چربی، طولانی تر و به نوعی سخت تر است. اگر تمایل به افزایش حجم در مناطقی بجز لب داشته باشید؛ ترجیح با تزریق چربی است. ولی اگر فقط لب ها هدف افزایش حجم هستند؛ بهتر است از تزریق ژل لب استفاده نمایید.

هزینه تزریق چربی به لب

هزینه تزریق چربی بر اساس سه مرحله ای بودن آن، زمان بر بودن، دستمزد پزشک و میزان چربی مورد نیاز تعیین می‌شود. اگر تمایل به تزریق چربی به لب در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی دارید. لطفا جهت آگاهی از هزینه ها در این مرکز با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه جوانسازی با مزوتراپی در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع لک صورتانواع لک صورت

لک صورت به عنوان عارضه بسیار رایج پوستی، ممکن است به دلایل مختلف اعم از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، ماه گرفتگی، لک‌های ناشی از بارداری یا بیماری، لک صورت با منشاء ژنتیکی و . . . ایجاد شود ... ادامه مطلب

هرگز جوش ها را دستکاری نکنیدهرگز جوش ها را دستکاری نکنید

جوش صورت را می توان نوعی آکنه دانست که می تواند در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود. بسیاری از پزشکان به بیماران پیشنهاد می دهند جوش صورت را دستکاری نکنید. زیرا بعد از اینکه محل جوش را دستکاری کردید ممکن است باعث شوید عفونت آن بیشتر شود، التهاب بیشتری پیدا کند. ... ادامه مطلب

لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟

لیفت لب به عملی گفته می‌شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌شود و در نگاه کلی، به دو روش جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌گردد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.