اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

برای حفظ طراوت و رفع برخی از مشکلات پوستی، هر چند وقت یکبار نیاز است که پوست لایه برداری شود؛ و با پاکسازی سلولهای معیوب و مرده، پوست به ساخت سلولهای جدید تحریک گردد. یکی از روشهای لایه برداری پوست، درم ابریژن است. در این روش با استفاده از ابزاری، پوست شما سایش پیدا می‌کند. این روش موجب می‌شود تا لایه سطحی پوست جدا شود و یک لایه پوستی جدید و لطیف‌تر جایگزین پوست قبلی گردد. اگر می‌خواهید درمورد لایه برداری پوست با درم ابریژن بیشتر بدانید؛ ما به شما خواندن ادامه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نتایج حاصل از لایه برداری پوست با درم ابریژن می‌توانید با کارشناسان مجرب کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان از طریق شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

درم ابریژن چه روشی است و تاثیر آن بر پوست چگونه می‌باشد؟

درم ابریژن یک عمل لایه برداری است که از ابزاری چرخشی برای حذف لایه های بیرونی پوست استفاده می کند. این روش برای بهبود زخم‌های آکنه، آبله و اثر جراحات سوانح یا بیماری استفاده می‌شود. این روش در درمان مشکلات پوستی و لک‌های مادرزادی، خال یا جراحات حاصل از سوختگی موثر نیست.

درم ابریژن برای افرادی که عموماً پوست سالمی دارند بی‌خطر است و برای افرادی که پوست تیره‌ای دارند می‌تواند منجر به ایجاد جراحت یا رنگ‌ پریدگی پوست شود. با روش درم ابریژن می توانید مشکلاتی مانند خطوط ریز صورت، آسیبهای ناشی از اشعه آفتاب، اسکار آکنه و بافت های ناهموار را درمان کنید.

درم ابریژن در کلینیک انجام می شود و نیازی به تجهیزات بیمارستانی ندارد. در طی این عمل، پزشک قبل از حذف لایه های بیرونی پوست توسط درم ابریژن، محل درمان را با بی حسی موضعی بی حس می کند. این عمل سرپایی است، به این معنی که شما می توانید پس از درمان بدون همراه و نیاز به کمک به خانه بازگردید.

قبل از درم ابریژن رعایت چه نکاتی ضروری است؟

لایه برداری با درم ابریژن ، دکتر رامین مدرسی

مراقبتهای پس از درم ابریژن

عوارض درم ابریژن

اگر شرایط پوستی مناسبی داشته باشید و درم ابریژن را نزد پزشک حاذق و با تجربه انجام دهید، همچنین مراقبتهای پس از درم ابریژن را نیز رعایت نمایید، عوارض درم ابریژن به کمی قرمزی، تورم و التهاب پوست محدود می‌شود که آنهم پس از چند ساعت از بین خواهد رفت و دچار هیچ عارضه خاصی پس از این عمل نخواهید شد.

آدرس اینستاگرام دکتر مدرسی

چند جلسه میکرودرم ابریژن مورد نیاز است؟

در ابتدا 5 تا 8 جلسه درمانی با فاصله بین 7 تا 10 روز برای اکثر افراد توصیه می‌شود. جای زخم آکنه و یا تغییر رنگ ممکن است به جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشد. درمان‌های مراقبتی ماهانه هر 2 یا 3 ماه یکبار ممکن است برای حفظ نتایج لازم باشد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

جوان‌ سازی پوست صورت با روش‌ های متفاوتی انجام می‌ شود که این روش‌ ها برای گروه‌ های سنی مختلف و آسیب‌ های پوستی متفاوت انتخاب می‌ شوند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است. این مرحله بُعدی در تکامل جوان‌ سازی طبیعی پوست و مو است. ... ادامه مطلب

لب هایی جذاب با لیفت لبلب هایی جذاب با لیفت لب

رایج ترین روش لیفت لب، انجام جراحی است. در این روش ایجاد برش و بخیه از اصول کار می‌باشد که بسته به انتظارات شما و صلاحدید پزشک، ممکن درست در بالای لب، کاملا زیر و چسبیده به بینی یا در امتداد خطوط کنار لب ایجاد شود ... ادامه مطلب

عمل جراحی لیفت ابرو چگونه انجام میشود؟عمل جراحی لیفت ابرو چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو یا بالا کشیدن پیشانی نوعی درمان جراحی است که با هدف بالا بردن ابروها و بافت نرم پیشانی انجام میشود. در این روش با اصلاح و بازسازی پوست اضافی پیشانی، رفع چین و چروک ها، خطوط افقی و عمودی پیشانی و خط اخم بین ابروها صورت می‌گیرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.