اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟

آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟

با افزایش سن معمولا اولین قسمت از صورت که گرد پیری بر آن می‌نشیند و دچار چین و چروک و تحلیل حجم می‌شود؛ زیر چشم است. البته در مواردی هم به طور ژنتیکی گودی و سیاهی زیر چشم دیده می‌شود که در همه این موارد، تزریق پر کننده ها می‌تواند درمانی بسیار مطلوب باشد. در این مطلب به تزریق چربی، به عنوان یکی از بهترین روشهای جوانسازی زیر چشم پرداخته می‌شود. اگر مایل به دریافت اطلاعاتی در این زمینه هستید؛ در ادامه با ما باشید.

تزریق چربی یکی از بهترین روشهای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست صورت و بدن است. چین و چروک زیر چشم و گودی و تیرگی این ناحیه نیز از مواردی است که در بهترین شکل ممکن می‌تواند با تزریق چربی رفع شود و نفوذ چشم ها را بیشتر نماید. شما می‌توانید با کسب بهترین نتایج، تزریق چربی زیر چشم در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی زیر چشم چگونه است؟

این عمل شامل سه مرحله می‌شود که عبارتند از:

1- مرحله برداشت سلولهای چربی

در این مرحله با اتفاق نظر پزشک و شما، محلی برای برداشت سلولهای چربی مقاوم به جذب انتخاب می‌گردد. سلولهای چربی معمولا از شکم، باسن، رانها، پهلوها، بازوها و ... برداشته می‌شوند. این فرآیند با بی حسی محل برداشت چربی آغاز می‌گردد. سپس بسته به میزان چربی مورد نیاز، با استفاده از ساکشن یا سرنگهایی با سوزن های ظریف، چربی به مقدار مورد نیاز تخلیه می‌گردد. محل برداشت چربی ممکن است متورم، ملتهب و یا حتی دچار کبودی شود که همه این عوارض مقطعی بوده و ظرف چند روز برطرف می‌گردند.

2- مرحله آماده سازی سلولهای چربی

در این مرحله سلولهای برداشته شده در سانتریفیوژ قرار داده می‌شود و در جریان چرخشی سریع، سلولهای چربی از ناخالصی ها جدا خواهند شد؛ و آماده تزریق می‌گردند.

3- مرحله انتقال سلولهای چربی به زیر چشم

در این مرحله از تزریق چربی که مرحله نهایی نیز محسوب می‌شود؛ سلولهای آماده سازی شده، طی چند تزریق با سوزنهای بسیار نازک به نام کانولا، به زیر چشم انتقال می‌یابند. قبل از شروع تزریق، ابتدا زیر چشم استریل شده و بی حس می‌گردد تا در حین عمل دردی احساس نشود. در این عمل معمولا کمی بیش از مقدار مورد نیاز، چربی تزریق می‌شود. زیرا جذب مقادیری از سلولهای چربی غیر قابل اجتناب است؛ و پزشک با در نظر گرفتن این موضوع، در حدی چربی تزریق می‌نماید که پس از جذب سلولها، زیر چشم حالتی نرمال پیدا کند.

تزریق چربی زیر چشم در اصفهان

تزریق چربی زیر چشم چقدر طول میکشد؟

معمولا تزریق چربی زیر چشم با پیوند سلولهای چربی در نواحی دیگر صورت همراه است. ترجیح پزشکان پوست بر این است که اگر شما فقط به تزریق در ناحیه زیر چشم نیاز دارید؛ از تزریق ژل استفاده شود. ولی اگر نواحی دیگری در صورت هم نیاز به افزیاش حجم و جوانسازی داشته باشند؛ تزریق چربی گزینه بهتری محسوب می‌شود. با این وجود به طور کلی می‌توان گفت؛ تزریق چربی بسته به وسعت محل دریافت و مقدار چربی مورد نیاز، بین 1 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد.

چه میزان چربی برای تزریق به زیر چشم مورد نیاز است؟

مقدار چربی مورد نیاز برای این عمل بستگی به مقدار چین و چروکها و گودی زیر چشم دارد؛ که از فردی به فرد دیگر می‌تواند متغیر باشد.

5 مزیت اصلی تزریق چربی زیر چشم

  1. به این دلیل که چربی قابل تزریق از بدن خود شما برداشته می‌شود؛ امکان ایجاد آلرژی یا حساسیت وجود ندارد
  2. پیوند چربی قطعا در محل تزریق سازگار خواهد بود و امکان پس زدن پیوند سلولهای چربی منتفی است
  3. یکی از مزایای این روش ماندگاری آن است که در ادامه به طور کامل ماندگاری تزریق چربی را مورد بررسی قرار می‌دهیم
  4. این روش نسبت به روشهای جراحی بسیار مقرون به صرفه و کم عارضه است
  5. تزریق چربی زیر چشم با نتایج آنی و قابل رویت به محض انجام، نسبت به بسیاری از روشهای جوانسازی زیر چشم مطلوب تر می‌باشد

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی در همه نقاط صورت و بدن به میزان تحرک و سرعت جذب سلولهای پیوندی بستگی دارد. به طور مثال تزریق چربی خط خنده و لب، از ماندگاری کوتاه تری نسبت به تزریق چربی گونه برخوردار است. زیرا در این نواحی میزان حرکت پوست و عضلات بیش از گونه است. فاکتور دیگری که در ماندگاری تزریق چربی به طور کلی نقش مستقیم دارد؛ تکنیک و مهارت پزشک در برداشت، جداسازی و تزریق سلولهای چربی است.

مطابق با یک قاعده کلی هر چقدر پزشک بتواند سلولهای سالم و زنده بیشتری را طی این فرآیند منتقل کند؛ موفقیت تزریق چربی نیز بیشتر خواهد شد و ماندگاری آن نیز افزایش می‌یابد. مورد دیگری که در ماندگاری تزریق چربی دخیل است؛ قابلیتهای بدنی خود فرد می‌باشد. برخی از افراد زودتر از سایرین سلولهای چربی را دفع می‌نمایند و افرادی هم هستند که این روند در آنها به کندی انجام می‌شود.

طبق موارد عنوان شده، اگر بخواهیم زمانی را برای ماندگاری این روش تعیین کنیم؛ باید بگویم تزریق چربی زیر چشم می‌تواند از چند هفته تا چند سال و حتی به طور دائمی ماندگار باشد.

عوارض تزریق چربی زیر چشم

عوارض این عمل در صورتی که توسط پزشک مجرب، و در مراکز معتبر انجام پذیرد؛ بسیار ناچیز و گذرا خواهد بود. عوارض تزریق چربی زیر چشم را می‌توان به دو دسته عوارض قابل پیشبینی و محتمل و عوارض نادر و کمتر دیده شده تقسیم نمود. لازم به ذکر است؛ در صورتی که پزشک از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد؛ عوارض نادر این عمل معمولا دیده نمی‌شود و تزریق چربی زیر چشم با موفقیت انجام خواهد شد. در زیر به عوارض تزریق چربی زیر چشم اشاره می‌شود:

عوارض قابل پیشبینی و محتمل تزریق چربی زیر چشم

عوارض غیر قابل پیشبینی و نادر تزریق چربی زیر چشم

هزینه تزریق چربی زیر چشم

هزینه تزریق چربی زیر چشم، به عواملی مانند مهارت پزشک، میزان عوارض ایجاد شده در زیر چشم و مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد که در هر فرد ممکن است متفاوت باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه تزریق زیر چشم در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

برای کسب آگاهی از تکنیک مناسب کاشت ریش و سبیل برای خود و برآورد هزینه‌های این عمل، در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی، می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس گرفته و با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید با دریافت وقت قبلی و مراجعه حضوری، از مشاوره رایگان و تخصصی در این زمینه بهره­ مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :روح الله احمدی [ 1402-10-06 ]
تزریق گودی زیری چشم

میثم آمده [ 1400-12-02 ]
گودی یاتیرگی زیرچشم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر لیزر فرکشنال co2تاثیر لیزر فرکشنال co2

لیزر CO2 فرکشنال یکی از کاربردی ترین لیزرها در رفع چین و چروک و جوانساز. این لیزرهای پیشرفته که به تازگی وارد بازار شده‌اند، با هدف قرار دادن برخی از سلول‌های پوست (نه همه سلول‌ها) با آسیب رسانی کمتری نسبت به لیزرهای دیگر که بدون انتخاب همه پوست را مورد تهاجم قرار می‌دهند، شما را با عوارض کمتری روبه ... ادامه مطلب

درمان اسکار آکنه با کراسدرمان اسکار آکنه با کراس

امروزه پزشکان معمولاً از تلفیق چند روش برای درمان اسکارهای پوستی استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین آنها کراس جای جوش است. در این متن به چگونگی انجام کراس جای جوش و نکات آن می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sutمراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT جز جدیدترین روش کاشت است که نیاز به انجام جراحی و ایجاد برشی ندارد و عوارض خاصی شما را تهدید نمی‌کند. در واقع تنها فرق کاشت مو به روش SUT نوع برداشت فولیکول‌های مو است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.