اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

ریزش مو یکی از مشکلات رایج افراد است که این روزها در هر سن و جنسی ممکن است دیده شود. ریزش مو در آقایان نیز یکی از مشکلات رایج پوست و مو در این جنس است که گاهی تنها راه حل درمان آن کاشت مو می‌باشد. از دست دادن هورمونی مو، شایع ترین علت ریزش مو است که هم در مردان و هم در زنان دیده می شود. در این مقاله به بررسی این نوع از ریزش مو می پردازیم.

ریزش مو آندروژنیک یا هورمونی در مردان یکی از رایج ترین مدلهای ریزش مو است که درمان آن توسط دکتر رامین مدرسی به روشهای مختلف از جمله مزوتراپی و پی آر پی در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به بهره مندی از این روشهای درمانی در کلینیک تخصصی دکتر مدرسی می‌باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم، با شماره 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مدل ریزش مو مردان

در مدل ریزش مو مردان، خط رویش مو در ناحیه جلوی سر و ناحیه گیجگاه شروع به عقب رفتن می کند و همچنین موهای ناحیه پشت و بالای سر می ریزند. به مرور زمان، خط رویش مو به صورت حرف M در می آید. در موارد شدیدتر، عقب نشینی خط رویش مو کامل گردیده و به ناحیه پشت و بالای سر میرسد و فرد را دچار طاسی می‌کند.

در زنان معمولا مشکل به صورت نازک شدن موها و در تمامی نقاط سر مشاهده می گردد. ریزش موی آندروژنیک به ندرت در زنها منجر به طاسی کامل خواهد شد.

درمان ریزش مو مردان

درمان ریزش مو آندروژنیک در مردان

برای درمان این نوع از ریزش مو، از آنتی آندروژنهایی مانند فیناستراید وماینوکسیدیل، و روشهای تزریق موضعی پی آر پی و مزوتراپی استفاده می‌شود و در صورت عدم پاسخ دهی مناسب به این روشهای درمانی، نهایتا شیوه های جراحی کاشت مو می‌توانند چاره ساز باشند. بهترین کاندیداهای درمان با مینوکسیدیل مردانی نهایتا 30 ساله هستند که کمتر از 5 سال است دچار ریزش مو شده‌اند.

شرایط مصرف فیناستراید، مینوکسیدیل و داروهایی از این دست به گونه است که باید همیشه استفاده شوند و در صورت عدم مصرف شرایط ریزش مو به قبل از استفاده از این داروها برمی‌گردد؛ که این خود از نقاط ضعف آنها محسوب می‌شود. موضوع مهم دیگر در استفاده از ماینوکسیدیل این است که در نواحی طاس کاربردی ندارد.

آدرس صفحه ی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

یعنی برای تاثیرگذاری باید در مناطقی از سر استفاده شود که با کم مویی مواجه هستند نه بی مویی. اینها برخی از محدودیت های مصرف این قبیل ترکیبات بود که عنوان شد.

همشهریان گرامی، اگر در فکر جوانسازی پوست خود هستید، دست‌یابی به مطلوب‌ترین نتایج، با انتخاب بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان امری بدیهی است. همچنین از انجام اعمال زیبایی حوزه پزشکی در اماکنی جز مراکز درمانی، جدا خودداری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پامزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

انتقال چربی یا پیوند چربی ساق پا یک روش جراحی کم تهاجمی برای افزایش حجم و زیبایی ناحیه ساق است. ... ادامه مطلب

تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟

تیرگی زیر بغل، مشکلی است که هم برای مردان و هم زنان پیش می‌آید. این مشکل می‌تواند بر اثر تعریق زیاد، استفاده از دئودرانت (ضدبو و ضدعرق)، عدم مراقبت مناسب از پوست و سایر علل مشابه، به وجود بیاید. شما می‌توانید با انجام برخی از روشهای درمانی ساده از دست مشکل تیرگی زیر بغل خود خلاص شوید. ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشم با مزوژل پروایججوانسازی زیر چشم با مزوژل پروایج

مزوژل یکی از روش های مؤثر در جوانسازی صورت است. مزوژل پروایج محصولی حرفه ای از کمپانی The Wave Innovation Group ایتالیا می باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.