اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟

هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟

هیالورونیداز ماده ای است که با استفاده از آن قادر به حل گره های زیر جلدی یا اصلاح مقادیر بیش از حد پرکننده های پوستی خواهیم بود که در ادامه با این ماده و کاربرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر پس از تزریق ژل به هر دلیلی از نتایج آن راضی نبودید؛ می‌توانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز برای اصلاح نتایج تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط کادر حرفه ای کلینیک دکتر رامین مدرسی اقدام نمایید. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید لطفا با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

هیالورونیداز چیست؟

هیالورونیداز یک نوع آنزیم است که بطور طبیعی در بدن وجود دارد و موجب تخریب و شکسته شدن ملکول هیالورونیک اسید می شود. هیالورونیداز در گذشته از منابع حیوانی تهیه میشد ولی امروزه در آزمایشگاهها از آلبومین انسانی به دست می‌آید. این ماده با نام تجاری هیالاز در آمپول های 1500 واحدی وجود دارد و کاربردهای متفاوتی در چشم پزشکی ، کمک در بی حسی حین زایمان، و پوست و زیبایی دارد. بنابراین میتوان از این آنزیم برای سرعت بخشیدن به پراکندگی و ورود بافتی داروهای دیگری استفاده کرد.

زمان اثربخشی تزریق هیالاز

وجود هیالورونیداز نباید به این معنا درنظر گرفته شود که پرکننده های بر پایه هیالورونیک اسید بد هستند. در حقیقت، پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید اگر مشکلاتی مانند عدم مهارت کافی پزشک و تزریق بیش از اندازه یا نابجای این ماده رخ دهد؛ می توان پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید را با تزریق هیالاز حل نمود؛ که اتفاقا این قابلیت، فیلرهای هیالورونیک اسید را به یک گزینه بسیار جذاب تبدیل کرده است، و از این جهت، آن ها را از انواع دیگر پر کننده ها متمایز می کند.

نتایج تزریق هیالورونیداز برای حذف پرکننده پوست باید در 24 ساعت اول مشخص شود، اما باز هم بستگی به میزان تزریق دارد. گاهی اوقات نتایج ممکن است در نیم ساعت اول ظاهر شوند. برای درک بهتر نتیجه درمان باید با یک پزشک مجرب که تزریقات هیالورونیداز را انجام می دهد، مشورت کنید.

تزریق هیالورونید در اصفهان

عوارض تزریق هیالورونیداز

سادگی هیالورونیداز، آن را به موثرترین راه برای حذف پرکننده های برپایه اسید هیالورونیک تبدیل کرده است. با این وجود عوارضی هم ممکن است در پی تزریق این آنزیم دیده شود که عبارتند از:

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تست پوستی هیالورونیداز چگونه است؟

بعضی از افراد که سابقه واکنش آنافیلاکتیک به نیش زنبور و سایرحشرات دارند؛ به آنزیم هیالورونیداز نیز ممکن است واکنش های آلرژِک داشته باشند. هر چند که شیوع آنافیلاکسی به هیالاز بسیار اندک است با این وجود قبل از تزریق هیالاز محلول رقیق شده آن (حدود 3 واحد ) با سرنگ انسولین و بصورت داخل پوستی در ناحیه ساعد تجویز می شود. بروز خارش، کهیر و علائم آنافیلاکسی بعد از 20 تا 30 دقیقه علامت مثبت تست است ،البته تورم و قرمزی گذرا نشانه مثبت بودن نیست و در این شرایط درمان قابل انجام می‌باشد.

هزینه تزریق هیالاز چقدر است؟

هزینه دقیق تزریق هیالورونیداز با معاینه دکتر پوست مشخص خواهد شد. این هزینه بستگی به تعداد جلساتی دارد که برای حذف نتایج فیلر قابل نیاز می‌باشد. بعضی از فیلرها به بیش از یک بار تزریق هیالاز نیاز دارند. برای آگاهی از هزینه تزریق هیالاز در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با شماره 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با ارائه بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و جوانسازی پوست در اصفهان، در محیطی ایمن و مطابق با پروتکل های بهداشتی، و با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شکوفه بابای [ 1402-10-04 ]
سلام آنزیم بینی زدم جلسه اول هستش خیلی بینی وزیرچشم ورم کرده آیا باید جلسه نکروزمیشه

آیلین [ 1402-05-23 ]
بعدازتزریق آنزیم حس بویایم ازبین رفت باداروبرمیگرده وچه دارویی توصیه میکنید

محمد تقدسی [ 1401-09-12 ]
باسلام اقای دکتر بعد از جراحی دیسک کمر به تشخیص پزشک محل عمل دچار چسبندگی شد وهیالاز تزریق کردم ایا تاثیر دارد وباید چند بار تزریق شود

نفس باقری [ 1401-06-10 ]
سلام دکتروقت بخیرخسته نباشین سوالی ازشما داشتم من دوماهی میشه دونوبت آنزیم زدم وبینی من جراحی زیبای شده بود بعدتزریق آنزیم روی ونوک وهرکجای بینیم که تزریق کردن هم رگ زده وهم چاله شده علتش چی می تونه باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟

فیلر زیر چشم به عنوان یک پرکننده، به منظور از بین بردن دایره تیره و گودی است که در اطراف چشم ایجاد می‌شود. فیلر چشم از طریق تزریق در زیر پوست چشم قرار می‌گیرد. ماده تشکیل‌دهنده فیلر چشم معمولاً اسید هیالورونیک است. البته برخی از فیلرها با استفاده از کلاژن، اسید لاکتیک و کلسیم ساخته می‌شوند. ... ادامه مطلب

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورتتکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. ... ادامه مطلب

اصلاح قوز بینی با تزریق ژلاصلاح قوز بینی با تزریق ژل

قوز بینی برای بسیاری از افراد، عاملی ناخوش آیند محسوب می‌شود. امروزه روشهای جراحی و غیر جراحی برای رفع قوز بینی وجود دارد که تزریق ژل بینی یکی از روشهای غیرجراحی اصلاح قوز بینی است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.