اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / روشهای درمان افتادگی پوست

روشهای درمان افتادگی پوست

افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت و بدن (بویژه در ناحیه گردن و صورت) یکی از علائم پیری پوست است. این مشکل از سنین 30 سالگی به بعد تدریجاً شروع شده و با بالارفتن سن علائم آن درصورت مشهود میشود. علت این افتادگی پوست کاهش کلاژن میباشد. این مسئله علاوه بر افزایش سن که به عنوان اصلی ترین علت افتادگی پوست محسوب می‌شود؛ با عدم تغذیه صحیح ، استفاده از سیگار ، تماس زیاد با آفتاب ، مصرف بعضی داروها استرس و... نیز تشدید می‌گردد. خوشبختانه روشهای برای درمان این عارضه وجود دارد که اتفاقا بسیار موثر عمل می‌کنند؛ که در ادامه به برخی از آنها پرداخته می‌شود.

لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفتینگ با روشهای مختلف غیرتهاجمی می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای درمان افتادگی پوست (لیفت پوست)

لیزر فرکشنال

آر اف فرکشنال از سال ها قبل توسط پزشکان پوست به عنوان درمان ضد چروک و سفت شدن پوست های شل و افتاده استفاده میشده و هنوز هم در بسیاری از مراکز لیزر و زیبایی پوست معتبر در دنیا و ایران استفاده میشود. در این روش ابتدا یک روغن و یک ژل رقیق روی پوست مالیده میشود و سپس پزشک با دستگاه آر اف امواج رادیویی پرفرکانس را روی سطح پوست می تاباند ، این امواج رادیویی بتدریج گرما را از سطح پوست به عمق پوست ( درم و زیر پوست ) وارد میکنند و این تاباندن امواج بدون ایجاد عوارض با نتایج زیر همراه است :

اثر سریع ولی کوتاه مدت ( اثر لیفت یا کشیدگی پوست ) که با جلسه اول و یا دوم ظاهر میشود ولی در صورت توقف جلسات درمانی زود اثر آن از بین می رود این تاثیر موقت ناشی از انقباض و کشیدکی رشته های کلاژن های زیر پوست است که نهایتا باعث لیفت موقت پوست میشود. با تکرار جلسات درمانی تاثیر دیررس ولی دراز مدت ( تاثیر ضد چروک ) شروع میشود. بتدریج با تکرار جلسات، کلاژن های جدید داخل پوست تشکیل میشود که علاوه برادامه تاثیر لیفت (کشیده شدن پوست) باعث سفت شدن پوست های شل و افتاده نیز خواهد شد (خصوصا در قسمت چانه و خط فک و طرفین صورت) و چروک های ظریف پوست خصوصا دور دهان و دور چشم بتدریج کمتر میشود.

افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟ | لیفت پوست در اصفهان | دکتر رامین مدرسی

آر اف فرکشنال سوزنی

در این روش امواج رادیو فرکوئنسی دقیقا درمحل مورد نیاز یعنی زیرپوست برقرارمیشود. در این دستگاه یک شبکه چهل و نه عددی از سوزنهای نازک به عمق دو میلیمتر به درون پوست هدایت میشود (در دستگاههایی که سوزن ها از روکش طلا هستند آسیب کمتر و طول عمر سوزنها بیشتر است). فقط سه دهم میلیمتر انتهای سوزن قابلیت عبورجریان را داشته و مابقی طول سوزنها عایق است. این سوزنها بسیار نازک بوده و ورود آنها به پوست درد غیر قابل تحملی ایجاد نمی‌کند. به این ترتیب جریان رادیوفرکوئنسی بین نوک سوزنها و زیر پوست برقرار میشود. و گرمای مناسب برای انقباض کلاژن ایجاد خواه دشد.

درحالی که سطح پوست گرم نشده و آسیب نمی بیند.علاوه براین ورود شبکه سوزنی به پوست، خود با یک مکانیسم دیگر به جوانسازی پوست کمک میکند (شبیه سیستم میکرونیدلینگ). در محل ورود این سوزنها ستونهایی از آسیب پوستی ایجاد شده و بلافاصله بدن با ترشح مواد ترمیم کننده شروع به بازسازی این ستونهای آسیب دیده میکند. این پروسه بازسازی به جوانتر شدن و بهتر شدن پوست کمک میکند. این سیستم تکنولوژِی نوینی برای جوانسازی پوست است که با کنترل انرژی آر اف سبب آسیب کمتر به لایه های درم میشود.

کاهش دفعات درمان، کاهش درد و دوران نقاهت بی دردسر و کوتاه از مزایای دیگر این روش می‌باشد. این سیستم از نظر تیپ پوستی محدویت ندارد و ریسک سوختگی و PIH کمتر از انواع دیگر لیزر است. پروتکل درمانی در این روش بطور معمول 4 تا 6 جلسه با فاصله ماهی یکبار می‌باشد.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی است که در آن از امواج اولتراسوند یا فراصوت پرتوان برای لیفت پوست و جوانسازی استفاده می‌شود. در واقع هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن از بهترین گزینه های غیرجراحی محسوب می‌شود؛ که در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران بسیاری را در ایران و جهان به خود جذب نموده است. این روش برای کلیه کسانی که پوست صورتشان شل شده به طوری که این شلی و افتادگی مشهود و قابل مشاهده باشد؛ مناسب است و افرادی که تمایل دارند لیفت ابرو و یا لیفت صورت انجام دهند می‌توانند از هایفوتراپی بهره مند شوند. البته لازم به ذکر است در افرادی که به دلیل کهولت سن افتادگی شدید پوست پیدا کرده اند؛ روشهای جراحی با نتایج بهتر و اثرگذاری بیشتری همراه خواهد بود. اما معمولا افراد سی سال به بالا می توانند هایفوتراپی انجام دهند

کرم های لیفت

امروزه برخی از محصولات تولید شده توسط انواع برندها مدعی هستند که استفاده از آنها امکان لیفت و جوانسازی را برای پوست فراهم می‌سازد؛ که البته حتی در صورت صحت این ادعا اثرگذاری آنها بسیار محدود بوده و با روشهای کلینیکی قابل مقایسه نمی‌باشد؛ همچنین تاثیرگذار بودن بسیاری از این محصولات نیز جای بحث دارد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با ارائه بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و جوانسازی پوست در اصفهان، در محیطی ایمن و مطابق با پروتکل های بهداشتی، و با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رسول فتحی [ 1401-07-27 ]
سلام. برا شلی پوست صورت کار با لیزر فرکشنال چن جلسه نیاز هست و حزینه هر جلسه چقدره

زهره ولی پور [ 1401-05-11 ]
افتادگی وشل شدن پوصت صورت همراه باچروک

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جراحی لیفت شقیقه چیست؟جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیبا تر کردن حالت آنها انجام می‌ شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت‌ تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابرو ها نیز متناسب خواهد شد. ... ادامه مطلب

مراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتومراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتو

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر جنسیسکاربرد لیزر جنسیس

جنسیس یک روش درمانی کم عارضه با استفاده از لیزر است که برای درمان لکه‌های پوستی، از بین بردن خطوط و چین‌ و چروک، جای زخم، منافذ باز پوست و آکنه‌های فعال نیز کاربرد دارد. این لیزر علاوه‌ بر حرارت، از فرآیندهای طبیعی بدن برای تولید کلاژن، بازیابی سلامت بافت و رنگ پوست استفاده می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.