اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟

جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟

در افرادی که صورت گردی دارند یا دچار اضافه وزن هستند؛ و از فرم چاق صورت خود راضی نمی‌باشند؛ جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته صورت است. تخلیه چربی بوکال بهترین روش برای رهایی از شر این چربی ها خواهد بود. این عمل جراحی نسبتاً سریع و ساده است که با بی حسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی ندارد.

از نظر كلاسیك، در صورت های جذاب تر، صورت تقریباً شبیه به یك قلب و یا مثلث وارونه به نظر می رسد، كه گونه ها بزرگترین قسمت هستند و سپس لاغر می شوند تا به سمت استخوان فك كاهش پیدا كنند. هنگامی که کسی دارای پد چربی بوکال بیش از حد باشد، فرم صورت ممکن است مثلث معکوس باشد. در این افراد امتداد قسمت تحتانی صورت در مقایسه با قسمت فوقانی پهن تر است.

جراحی بوکال فت با تخلیه چربی دهان، یکی از عمل های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان زیادی دارد. جراحی بوکال فت در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با بهترین نتایج، کمترین عوارض و حفظ حداکثری قرینگی صورت انجام می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید؛ لطفا با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

چربی بوکال، یک توده چربی است که در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. اندازه پد چربی Bichat برای هر فرد متفاوت است، و چربی بوکال در هر دو گونه ممکن است اندازه های مختلف داشته باشد. جراحی بوکال فت یا تخلیه چربی دهانی، یک عمل ساده و سرپایی است که در یک روز انجام می‌شود. هدف از این جراحی برداشتن متناسب بافت چربی داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی گونه و زاویه سازی فک می‌باشد که در اثر گود شدن لپ اتفاق می‌افتد.

با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ها انجام می‌شود. در این جراحی چربی های اضافه بوکال صورت از طریق دهان خارج شده سپس محل برش داده شده در داخل دهان با بخیه های قبل جذب ترمیم می‌گردد. با وجود اینکه گاهی ممکن است از ابتدا دو طرف صورت قرینه نباشند؛ ولی حفظ قرینگی دو طرف صورت و تناسب اجزای چهره در این جراحی و پس از بهبودی بسیار اهمیت دارد.

به همین دلیل توصیه می‌شود؛ در انتخاب پزشکی که قرار است اقدام به این عمل نماید؛ نهایت دقت را داشته باشید. چربی داخل دهان یا بوکال یک چربی عمقی است که می‌تواند باعث ایجاد پری در قسمت خارجی گوشه لب ها شود. در واقع، بوکال از کنار پیشانی تا پایین استخوان گونه امتداد دارد و در گوشه های لب به پایان می‌رسد. افرادی که داری چهره ای گرد هستند؛ چربی بوکال داخل دهان دارند. این نوع چربی بسیار مقاوم است و با رژیم غذایی یا ورزش کردن به طور کامل از بین نمی‌رود.

عمل جراحی بوکال فت چیست؟ | بهترین جراح بوکال فت در اصفهان

مراقبتهای بعد از تخلیه چربی بوکال

انجام دقیق مراقبت ها و توصیه های پزشک پس از جراحی بوکال فت به کوتاه تر شدن دوره نقاهت و به حداقل رساندن خطرات و عوارض بعد از عمل کمک بسیاری می کند. خوشبختانه، مراقبت های بعد از این جراحی بسیار راحت و آسان هستند. مهم ترین آنها عبارتند از:

صفحه ی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

دوره نقاهت بوکال فت

طول دوره بهبودی می تواند بسته به نوع عمل جراحی شما متفاوت باشد، اما اکثر افرادی که این عمل را انجام داده اند در عرض دو تا سه روز به کار و بیشتر فعالیت های روزانه خود بازمی گردند. از مزایای جراحی بوکال فت این است که بعد از انجام آن کبودی و تورم زیادی وجود نخواهد داشت. بیماران معمولا خونریزی ندارند و به همین دلیل فرد می‌تواند در ساعات کوتاهی پس از عمل مرخص شود.

ممکن است فرد تا چند روز بعد از عمل احساس درد یا ناراحتی داشته باشد که با مصرف داروهای مسکن می توانید درد را کمتر کنید. در موارد نادر، ممکن است در 1 الی2 روز ابتدایی جای زخم و بخیه همراه با خونریزی باشد. خوشبختانه جای بخیه در داخل دهان پس از مدتی به طور کامل برطرف می شود وهیچ گونه جای زخم و اسکار باقی نمی ماند. پس از جراحی بوکال فت، در همان روز بیمار ترخیص شده و به خانه باز میگردد.

هزینه جراحی تخلیه چربی دهانی

هزینه این جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت و تجربه پزشک در انجام بوکال فت است. اگر میخواهید از هزینه جراحی تخلیه چربی دهانی در اصفهان، آگاه شوید با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با ارائه بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و جوانسازی پوست در اصفهان، در محیطی ایمن و مطابق با پروتکل های بهداشتی، و با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هدایت [ 1400-12-05 ]
ببخشین این جراحی سبب چروک شدن پوست در اون ناحیه نمیشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به ‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. در ادامه این مطلب به راه های درمان ضایعات کلوئیدی پوست پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

مزوتراپی مو،مزایا و عوراضمزوتراپی مو،مزایا و عوراض

مزوتراپی مو به درمان ریزش مو با تزریق مواد مورد نیاز پوست سر در کوتاه ترین زمان ممکن گفته می‌شود. این متد درمانی که به روش تزریقی انجام می‌شود، با حداقل تهاجم، باعث توقف ریزش‌مو و تحریک رشد موها خواهد شد ... ادامه مطلب

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟

تزریق چربی به سینه و پروتز سینه از روش های رایج برای افزایش حجم و فرم دهی سینه هستند. عمل پروتز سینه و تزریق چربی به سینه با هم تفاوت ‌های زیادی داشته و روش انجام آنها کاملاً با هم متفاوت است. این دو روش فقط در یک زمینه مشابه هستند و آن هم افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.