اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / چند نکته مهم در مورد ژل الانسه و میزان ماندگاری آن

چند نکته مهم در مورد ژل الانسه و میزان ماندگاری آن

ژل الانسه یکی از فیلرهای معتبر و با کیفیت است که تزریق آن با توجه به ساختار متفاوتی که دارد؛ با نتایجی چشمگیر در افزایش حجم و جوانسازی همراه است. در این مطلب قصد داریم ژل الانسه را به طور کامل بررسی نماییم و نتایج تزریق آن را عنوان کنیم.

شما می‌توانید تزریق ژل الانسه در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی تجربه نمایید. لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ساختار ژل الانسه

اغلب ژل های موجود مانند ژویدرو، رستیلن، نورامیس و ... از موادی به نام هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. در حالی که ژل یا فیلر الانسه از دو ماده CMC و PCl ساخته شده است که یکی از این مواد افزایش حجم را به دنبال دارد و دیگری با افزایش کلاژن در پوست موجب جوانسازی و بهبود وضعیت ظاهری پوست خواهد شد. در واقعه شاخصه اصلی این ژل (ژل الانسه) و تفاوت اساسی آن با اغلب ژل ها، در ساختار آن است که علاوه بر افزایش حجم (که با تزریق همه فیلرها ایجاد می‌شود)؛ به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند.

CMC در ژل الانسه ماده‌ای حجم دهنده است که پس از 3 ماه جذب خواهد شد. در 3 ماه اول تزریق ژل الانسه، ممکن است فرد احساس کند؛ از حجم اولیه تزریق، کمی کاسته شده است ( به دلیل جذب ماده CMC). ولی با توجه به کلاژن سازی قوی ماده PCl این کاهش حجم جبران خواهد شد. تاحدی که با گذشت چند ماه از تزریق، حجم پوست به میزانی بیش از روزهای اول پس از تزریق خواهد رسید.

مزایای ژل الانسه

سن مناسب برای تزریق ژل الانسه

این ژل به دلیل دارا بودن خاصیت جوانسازی؛ معمولا برای افراد بالای 30 سال که آرام آرام دچار ایجاد عوارض ناشی از افزایش سن می‌شوند؛ و تمایل به جوانسازی و لیفت پوست پیدا می‌کنند؛ مناسب تر است. به ویژه کسانی که با افتادگی قسمت میانی صورت مواجه هستند و گونه هایی متمایل به پایین دارند؛ شقیقه ها در آنها خالی شده است، خطوط خنده عمیق دارند و دم ابروها به پایین تمایل پیدا کرده است.

ژل الانسه و مزایای آن | تزریق ژل الانسه در اصفهان

کاربرد ژل الانسه

تزریق ژل الانسه در شقیقه ها، علاوه بر پر کردن انحنای شقیقه و افزایش حجم و فرم دهی مناسب به این قمست، موجب لیفت دم ابرو نیز می‌شود. همچنین جوانسازی پشت دست نیز با ژل الانسه به خوبی قابل انجام است. با تزریق این ژل هم حجم مناسبی برای پوشاندن عروق و تاندونهای پشت دست ایجاد می‌شود. و هم با افزایش تولید کلاژن حتی پس از جذب کامل ژل بهبودی پوست دست کاملا مشهود است. از دیگر کاربردهای تزریق ژل الانسه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

ماندگاری ژل الانسه

ماندگاری ژل الانسه خیلی بیشتر از ژل های اسید هیالورونیک است. ژل های هیالورونیک اسید معمولا در حدود 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند در صورتی که ماندگاری ژل الانسه از 2 سال تا 4 سال است. به همین دلیل تزریق ژل الانسه در دراز مدت نسبت به فیلرهایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند؛ مقرون به صرفه تر خواهد بود.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

معایب ژل الانسه

همانطور که پیش تر گفته شد؛ پس از تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید، اگر نتایج تزریق رضایت بخش نبود؛ با تزریق آنزیم هیالاز که حلال هیالورونیک است؛ می‌توان ژل را حل کرده و از بین برد. در حالی که این ماده تاثیری در ژل الانسه ندارد و اگر فرد از تزریق ژل الانسه به هر دلیلی ناراضی باشد؛ امکان بازگشت به شرایط قبل از تزریق تا پایان ماندگاری ژل، وجود ندارد. که همین امر لزوم تبحر و مهارت پزشک در تزریق ژل الانسه را توجیه می‌کند.

نکات مهم
ژل الانسه نباید در لب تزریق شود. حتما برای اولین تزریق ژل النسه، از حجم کم استفاده شود و در صورت تمایل در دفعات بعدی میزان ژل تزریقی اضافه گردد.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌باشد که با سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین متدها، می‌تواند بهترین نتایج کاشت را به شما متقاضیان محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :رها یگانه [ 1401-04-07 ]
سلام من دو ماه پیش هیالورونیک اسید به گونه هام زدم و الان خیلی حجمش کم بود و کم تر هم شده ،میتونم با الانسه شارژش کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر موهای زائد و عملکرد آنلیزر موهای زائد و عملکرد آن

امروزه تقریبا هر شخص اطلاعات هر چند کمی از لیزر موهای زائد دارد ولی در این مقاله قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و عملکرد آن هر آنچه باید دانست را بیان کنیم تا متقاضیان عزیز با اطلاعات کافی بتوانند از این روش بسیار محبوب استفاده کنند. ... ادامه مطلب

تزریق ژل یا فیلر چه نتایجی دارد؟تزریق ژل یا فیلر چه نتایجی دارد؟

فیلرها به عنوان مواد پرکننده، می‌توانند برای افزایش حجم مناسب به بافت های نرم بدن تزریق شوند. این بافت‌ها در قسمت‌های مختلفی از بدن مانند اجزای صورت، سینه‌ها، باسن، پشت دست‌ها و واژن واقع شده‌اند که می‌توان به جهت رفع عیوب و افزایش حجم در آنها تزریق ژل یا فیلر را انجام داد ... ادامه مطلب

آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین روش ها برای لاغری بدن است که طرفداران زیادی دارد. تزریق گاز دی اکسید کربن به چربی بدن باعث تبدیل شدن این گاز به اسید کربنیک می شود. اسید کربنیک با سرعت زیاد شروع به حل یا آزاد کردن سلول های چربی می کند و باعث لاغری و خوش اندامی می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.