اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟

ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟

تزریق ژل لب یکی از اقدامات غیر تهاجمی است که به فرم دهی و افزایش حجم لب منجر می‌شود. این روش با بکارگیری فیلرهای موجود در بازار و تزریق آن به لب صورت می‌گیرد. در جلسه تزریق ژل لب، پزشک اغلب ویزیت مجدد شما را برای دو هفته بعد در نظر می‌گیرد. زیرا پس از تزریق ژل لب ممکن است پس از دو هفته ترمیم تزریق ژل لب نیاز باشد. در ادامه این مطلب به هر آنچه در مورد ترمیم تزریق ژل لب مربوط می‌شود می‌پردازیم و همراهی شما را می‌طلبیم.

تزریق ژل لب کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی مجهز اصفهان، توسط دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

ترمیم ژل لب

همانطور که گفته شد؛ معمولا دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است شما مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت این مدت زمان، تورم و التهاب لب رفع می‌شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی می‌گردد. گاهی ممکن است در جلسه تزریق، به دلیل تورم و التهاب نتوان میزان مناسب ژل و قرینه بودن لب را ارزیابی کرد. به همین دلیل با گذشت این مدت زمانی، چنین مشکلاتی بارز می‌گردند و حتی ممکن است نیاز به تزریق مقدار اندکی از ژل برای رفع عیوب جزئی لب وجود داشته باشد. لازم به ذکر است؛ نیاز به جلسه ترمیم ژل لب دلیل بر عدم مهارت پزشک نیست.

آدرس اینستاگرام دکتر مدرسی

علل نیاز به ترمیم ژل لب

دلایلی که نیازمند ترمیم پس از تزریق ژل لب میباشند عبارتند از:

ترمیم تزریق ژل لب در اصفهان

ترمیم ژل لب چگونه انجام می‌شود؟

معمولا در جلسه تزریق ژل لب، مقداری از ژل کنار گذاشته می‌شود تا در صورت نیاز به ترمیم از همان ژل استفاده شود. در جلسه ترمیم ژل لب، ابتدا پوست لب بی حس می‌شود . سپس یک یا چند تزریق جهت رفع معایب کوچک لب انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید؛ که زمان جلسه ترمیم ژل لب کوتاه تر از تزریق اول خواهد بود.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌باشد که با سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین متدها، می‌تواند بهترین نتایج کاشت را به شما متقاضیان محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ناظری [ 1402-06-28 ]
من لبهام اصلا قرینه نیست حین صحبت کردن یک طرف لبم به بالا کشیده میشه امکانش هست با تزریق ژل لب اصلاح بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورتلیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورت

لیزر فرکشنال کاربردهای فراوانی از قبیل جوانسازی پوست صورت، درمان ترکهای پوستی، بهبود منافذ باز پوست و غیره دارد. همچنین یکی از بارزترین کاربردهای لیزر فرکشنال درمان جای جوش است. ... ادامه مطلب

جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنالجوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، یک نوع روش درمانی است که از گرما و امواج رادیوفرکوانسی در لایه های عمیق پوست برای کلاژن سازی استفاده می کند. استفاده از این تکنولوژی به جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن کمک می کند. این امواج رادیویی همچنین باعث سفت شدن و جوانسازی بافت شل شده ی واژن می شوند. ... ادامه مطلب

تزریق ژل برای فرم دهی به لبهاتزریق ژل برای فرم دهی به لبها

تاثیر فرم و حجم لبها بر زیبایی و جوانی اشخاص، به ویژه بانوان بر هیچکس پوشیده نیست ولی نکته قابل تامل در این باره، میزان افزایش حجم و نوع فرم دهی لبها است که در هر فرد با دیگری ممکن است متفاوت باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.