اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

مو به عنوان یکی از نشانه های بارز زیبایی و جوانی با استفاده مکرر از رنگ های شیمیایی، سشوار، اتوی مو، مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت و همچنین اختلالات هورمونی، تحت تاثیر قرار گرفته است. فیلر مو یا هیر فیلر یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر است که برای بهبود وضعیت و تقویت مو در افراد با سنین مختلف بسیار توصیه میشود. فیلر مو اولین ماده حجم دهنده موها در دنیا است که فرمول تشکیل دهنده آن شامل اسید هیالورونیک و پپتید فعال است.

لازم به ذکر است فیلر مو امکانات محدودی برای رشد مجدد موهایی دارد که ریزش آنها موجب تاسی یا کم پشتی شدید در یک قسمت شده است. در این قبیل موارد کاشت مو با تکنیک های مختلف مانند FIT ، SUT ، FUT و ... می‌تواند درمان مناسبی باشد.

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد. فیلرمو در اصفهان جهت احیا و بهبود موها در کلینیک مجهز و تخصصی دکتر رامین مدرسی انجام می‌پذیرد. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 36703885 - 031 با این مرکز در ارتباط باشید.

فیلر مو چگونه انجام می شود؟

مراحل درمان فیلر مو به این ترتیب است که، ماده فیلر مانند مزوتراپی توسط یک سرنگ با سوزن بسیار ریز به پوست سر تزریق می‌گردد. بلافاصله پس از وارد شدن فیلر به زیر پوست مواد داخل آن آزاد و فعال می شوند و در مدت زمان کوتاهی سلول های پوست و مو را تقویت می‌نمایند. این روش از مرگ سلولی جلوگیری کرده و سلامت ناحیه تزریق شده را تضمین می کند. به همین علت ریزش غیرطبیعی موها قطع و درمان می شود. فیلر مو موجب سلامت و شادابی موها می گردد.

با احیای سلول های پوست سر گردش خون بهبود می یابد. بهبود گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول ها را تامین می کند. در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آنها افزایش می یابد.

فیلر مو چیست؟ | تفاوت مزوتراپی و فیلر مو | کلینیک پوست در اصفهان

مزایای فیلر موی سر

با توجه به شرایط زندگی، آلودگی های محیطی، رنگ های شیمیایی بکار برده شده برای موها، استفاده از سشوار و اتوی مو و ... که معمولا همگی ما در معرض آنها قرار داریم؛ موها دچار آسیب خواهند شد. به همین دلیل خشکی و دو شاخه شدن موها (موخوره) امری طبیعی می باشد. فیلر مو به رفع این مشکلات کمک می کند. این محصول برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت فولیکول مو و تسریع رشد مو به کار می رود.

فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین ها را به ریشه موها می رساند. برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت های پس از تزریق فیلر مو

لازم است جهت افزایش اثر بخشی و تکمیل درمان توسط فیلر مو تمام مراقبت های توصیه شده پس از تزریق با حوصله و دقت انجام شود. این مراقبتها عبارتند از:

تفاوت مزوتراپی و فیلر مو

پس از انجام فیلر مو سریع تر از مزوتراپی موهای بهبود یافته و احیا می‌شوند. ممکن است هنگام درمان وضعیت موها با مزوتراپی، بسته به تشخیص پزشک، از داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل نیز استفاده شود و به همراه ویتامین های لازم در زیر پوست تزریق گردد.

این دو روش همچنین شباهت هایی نیز دارند که عبارتند از:

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شیروانی [ 1402-06-28 ]
سلام.آیا برای کسانی که بیماری لوپوس دارند فیلر مو مناسبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای غیر جراحی لیفت ابروروشهای غیر جراحی لیفت ابرو

لیفت ابرو بدون جراحی معمولاً به پروسه‌های جراحی محور در این حوزه ترجیح داده می‌شود، چراکه عمل جراحی، ظاهری غیرطبیعی و شگفت‌زده به صورت و چشم افراد می‌دهد. علاوه بر این، نباید عوارض جانبی قابل‌توجه عمل‌های جراحی لیفت کردن نظیر ریزش مو از نواحی برش پوست، ماندن جای زخم، درد موضعی و سردرد را فراموش کنیم ... ادامه مطلب

علت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سرعلت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سر

آسیب ناخواسته و از دست دادن لایه ی بالایی پوست (اپیدرم) موجب پوسته پوسته شدن میشود. پوسته های موجود روی پوست سر هنگامی که روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟

در بیشتر تکنیک‌ های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن‌ سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌ کند. رفع چین و چروک، افزایش خاصیت کشسانی پوست، جبران حجم از دست رفته، بهبود رنگ و درمان لک و لیفت پوست نیز از جمله ساز و کار های تکینک‌ های مختلف جوانسازی پوست است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.