اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / بررسی مزووایت تراپی

بررسی مزووایت تراپی

برای داشتن پوستی روشن‌تر می‌توان از فرایند ایمن و فشرده مزووایت استفاده نمود. این فرایند برای افرادی با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی زیر چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری ناشی از آفتاب (لکه‌های پیری)، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها توصیه ‌می‌گردد. این روش پزشکی معمولا در کلینیک انجام ‌می‌شود و باید از انجام آن در مراکز غیر پزشکی خودداری نمود زیرا ممکن است فرد را با عوارض غیر معمول مواجه کند.

مراحل انجام مزووایت تراپی

مراحل انجام مزووایت تراپی به شرح زیر است:

  1. پوست با اسپری ضد عفونی کننده بدون الکل ضد عفونی ‌می‌شود.
  2. یک لایه ضخیم از ژل با استفاده از دستکش یا برس بر روی صورت، گردن زده می‌شود؛ که این ژل بسته به نوع پوست حداکثر 5 دقیقه روی پوست باقی ‌می‌ماند (2 تا 3 دقیقه برای افرادی با پوست حساس و 5 دقیقه برای افرادی با پوست چرب و متخلخل توصیه ‌می‌شود). این ژل بر روی پوست ماساژ داده نمی‌شود و با استفاده از پد اسفنجی آرایشی مرطوب از بین ‌می‌رود.
  3. کف خنثی کننده را به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی مالیده و با حرکات دایره ای از پایین به بالای صورت روی پوست ماساژ ‌داده می‌شود. سپس مانند قبل صورت با استفاده از پد‌های اسفنجی آرایشی مرطوب تمیز شده و خشک ‌می‌شود.
  4. چند قطره از سرم (آمپول‌های تقویت کننده) بر روی هر قسمت از پوست صورت قرار ‌می‌گیرد. دست یا برس برای دستیابی به حداکثر سطح عقیم سازی مناسب نیست. از درماپن با سوزن‌های میکرون برای استفاده از سرم‌ها در عمق مناسب پوست استفاده ‌می‌شود. حرکات دایره‌ای به مدت 7 تا 10 دقیقه برای هر ناحیه صورت اجرا ‌خواهد شد. در پایان، صورت به آرامی ماساژ داده ‌می‌شود تا به جذب حداکثری سرم در پوست منجر گردد. سرم باقیمانده بالای پوست را ‌می‌توان با یک گاز استریل پاک کرد.
  5. همانند آمپول‌های تقویت کننده، سرم رنگدانه سفید با انجام ماساژ دایره‌ای نانو سوزن بر روی پوست قرار داده ‌می‌شود. این فرایند باید در حدود 10 تا 15 دقیقه طول بکشد. معمولاً در ناحیه‌ی زیر چشم و پلک‌ها در مقایسه با بقیه صورت از رنگ روشن‌تری استفاده ‌می‌شود.
  6. کرم ترمیم کننده بر روی صورت قرار ‌می‌گیرد.
  7. اطلاعات مراقبتی بعد از مزووایت تراپی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، تا 48 ساعت بعد از انجام این فرایند باید از تابش مستقیم نور آفتاب بر روی پوست و ایجاد تعرق اجتناب نمود. استفاده از لوازم آرایشی در 24 ساعت اولیه مجاز نیست. هچنین به مدت یک هفته نباید از صابونها و لایه بردارهای قوی پوست استفاده کرد. استفاده از کرمهای ضد آفتاب با SPF بالا نیز توصیه ‌می‌شود.
بررسی مزووایت تراپی

ماندگاری مزووایت تراپی

ماندگاری مزووایت تراپی کوتاه است و معمولا تاثیر ایجاد شده بر روی پوست در حدود 4 ماه ادامه خواهد یافت. اثرات درمان بسته به شرایط پوست در هر فرد متفاوت از سایرین است. نتایج فوری ممکن است بلافاصله پس از اولین جلسه درمانی مشاهده شود. معمولا تعداد 2 تا 5 جلسه ی درمانی در فواصل 10 تا 14 روزه، برای دستیابی به بهترین نتایج طولانی مدت ممکن توصیه ‌می‌شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

حفظ یا بازگشت به جوانی، دغدغه همیشگی بشر بوده و در زمان و مکان‌های گوناگون، روشهایی برای جوانسازی ابداع گردیده است. امروزه این روشها نسبت به قبل تکامل بیشتری یافته‌اند و دستیابی به نتایج مطلوب‌تر را فراهم نموده‌اند. با توجه به تجهیز بسیاری از مراکز پوست، مو و زیبایی به این روشها در اغلب نقاط کشورمان، امکان بهره‌مندی از، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان نیز فراهم گردیده است.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فهیمه فرهادی [ 1402-06-31 ]
سلام آقای دکتر مزووایت برای روشن شدن پوست تا چند مدت جواب میده و واقعا پوست تیره رو روشن میکنه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماینوکسیدیل چیست و چه کاربردی دارد؟ماینوکسیدیل چیست و چه کاربردی دارد؟

ریزش مو به حالتی می گویند كه به صورت غیرطبیعی و بیشتر از حد نرمال موها بریزد و موی جایگزین آن رشد نكند. در حقیقت تعادل بین ریختن موی سر و رویش مجدد به هم خورده و از تعداد مو های موجود روی سر به تدریج كاسته می شود. ... ادامه مطلب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

ژل لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برند های مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. ... ادامه مطلب

عوارض تزریق ژلعوارض تزریق ژل

عوارض ژل‌های تزریقی بستگی به نوع ژل دارد. ژل‌هایی خوب هستند که در درجه اول بدن به آنها واکنش نشان ندهد و به مرور زمان شکل خود را زیر پوستی که تزریق در آن منطقه انجام شده از دست ندهد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.