اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت لب / لب هایی جذاب با لیفت لب

لب هایی جذاب با لیفت لب

لیفت لب یک عمل جراحی سرپایی است که فضای بین بینی و بالای لب را کوتاه می کند. در این روش مقدار بافت صورتی قابل مشاهده لب افزایش می‌یابد و این امر موجب برجسته تر دیده شدن لب ها هم می‌شود. همچنین لیفت لب گزینه خوبی است برای افرادی که می‌خواهند به جای افزایش حجم با تزریق فیلر، طول لب بیشتری داشته باشند و لبهایشان طبیعی تر و در عین حال بارزتر جلوه کند. ما در این مقاله به روشهای متداول لیفت لب می‌پردازیم. در ادامه با ما باشید.

بسیاری از اعمال جراحی زیبایی که به صورت سرپایی قابل انجام می‌باشند؛ از جمله لیفت لب در اصفهان، در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی انجام می‌‌شوند. شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از این روشها، از طریق شماره تلفن 36703885 - 031 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

جراحی لیفت لب

رایج ترین روش لیفت لب، انجام جراحی است. در این روش ایجاد برش و بخیه از اصول کار می‌باشد که بسته به انتظارات شما و صلاحدید پزشک، ممکن درست در بالای لب، کاملا زیر و چسبیده به بینی یا در امتداد خطوط کنار لب ایجاد شود. به طور مثال اگر برش در کناره‌های لب انجام شود؛ به درمان افتادگی گوشه‌های لب می‌انجامد؛ اگر برش پوست چسبیده به بینی و در زیر آن ایجاد شود به کمتر شدن فاصله بینی با لب و برجستگی بیشتر لب ها کمک می‌کند.

بهترین لیفت لب

ماندگاری جراحی لیفت لب

روشهای جراحی با وجود عوارض، معمولا نسبت به روشهای غیر جراحی و کم تهاجمی با نتایج چشمگیرتر و ماندگاری بیشتری همراه هستند. جراحی لیفت لب نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما با انجام جراحی لیفت لب، می‌توانید از ماندگاری بلند مدت نتایج آن بهره مند باشید و از زیبایی لب های خود لذت ببرید تا زمانی که آثار افزایش سن که به طور طبیعی در هر فردی رخ می‌دهد؛ مجددا فرم لب های شما را تغییر دهد که این تغییرات نیز معمولا به کندی و آهستگی صورت می‌گیرد.

لیفت لب با نخ

لیفت لب با نخ برای افرادی که قصد استفاده از تزریق بوتاکس و یا ژل های پر کننده را در اطراف لب ندارند؛ گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. با این روش افراد می توانند، فاصله لب های خود با بینی را کاهش داده و فرم مناسبی به این جزء از صورت بدهند. در عین حال استفاده از لیفت لب با نخ تا حدودی نیز سبب افزایش حجم و برجستگی بیشتر لب ها خواهد شد، البته نه به نحوی که مانند تزریق ژل غیر طبیعی به نظر برسد؛ بلکه این افزایش حجم به طور طبیعی جلوه خواهد کرد و مخاطبین اغلب نمی‌توانند تغییر غیر طبیعی را در چهره احساس کنند.

لیفت لب با نخ چگونه انجام می‌شود؟

لیفت لب با نخ با استفاده از نخ‌های مخصوص لیفت که در لیفت پوست صورت نیز کاربرد دارند؛ انجام می‌شود. در این روش با ایجاد سورخ‌های بسیار ریز و ظریف در اطراف لب و وارد نمودن نخ از طریق این سوراخ‌ها به سطوح زیرین پوست، عمل لیفت لب انجام می‌شود. لازم به ذکر است؛ این سوراخ‌ها با سوزن روی پوست ایجاد می‌شوند و به دلیل کوچک بودن، نیازی به بخیه ندارند و پس از بهبود، آثاری هم از آنها باقی نمی‌ماند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری لیفت لب با نخ

قطعا برای اکثر افرادی که قصد انجام لیفت لب با نخ را دارند این سوال پیش آمده است که تا چه مدت تاثیرات و نتایج حاصل از لیفت لب با نخ در لب ها باقی خواهد ماند و چه عواملی در ماندگاری این نتایج و آثار تاثیر دارد. به طور کلی عواملی وجود دارد که تاثیرات مستقیم و قابل توجهی در دوام و ماندگاری نتایج و آثار حاصل از لیفت لب با نخ خواهد داشت.

مصرف سیگار قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید و نوع نخ از تاثیرگذارترین عوامل محسوب می‌شوند. به طور کلی نخ‌های لیفت یا قابل جذب هستند و یا غیر قابل جذب و همچنین هر کدام از این نخها می‌توانند صاف یا خاردار باشند. مدت زمان ماندگاری نتایج لیفت به این مشخصه‌های نخ وابستگی مستقیم دارد. به طور کلی نخهای خاردار نسبت به نوع صاف، از ماندگاری بیشتری برخوردارند. به طور میانگین می توان ماندگاری نخ های خاردار را حداکثر تا 5 سال در نظر گرفت و پس از آن به مرور این نتایج از بین می روند

اما نخ های صاف حداکثر تا شش ماه دوام می آورند و پس از این مدت در داخل بافت می لغزند و تاثیرات خود را از دست می دهند. و نخ‌های قابل جذب نیز نسبت به انواع غیر قابل جذب، ماندگارتر هستند. به همین دلیل نمی توان مدت زمان ماندگاری نتایج لیفت با نخ را به طور مشخص و قطعی تعیین نمود؛ اما می توان به طور تقریبی و با در نظر گرفتن شرایط مرتبط با دوام لیفت نخ در لب ها تا حدودی ماندگاری را پیش بینی کرد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای جوانسازی پوستبهترین روشهای جوانسازی پوست

امروزه جوانسازی پوست با روش های نوین و موثری صورت می‌گیرد و به بهبود کلی پوست منجر می‌شود. یکی از موثرترین عوامل ایجاد پیری در پوست بعد از افزایش سن و زنتیک، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است. از عوامل دیگر، می‌توان به وراثت، بیماری های پوستی،شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت، استرس و ... ادامه مطلب

عوارض تزریق ژل یا فیلرعوارض تزریق ژل یا فیلر

تزریق ژل و تزریق چربی دو روش افزایش حجم و فرم دهی صورت هستند که در زیبایی و جوانسازی صورت تاثیر زیادی دارند. در صورتی که این دو روش به درستی انجام شود می‌توان گفت حداقل عوارض را در بر خواهند داشت. ... ادامه مطلب

چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است؛ اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.