اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

یکی از مشکلاتی که خانمها با آن درگیر هستند تغییر رنگ پوست در ناحیه تناسلی ، زیر بغل و کشاله ران، و همچنین شل شدن پوست این نواحی است. امروزه سبک زندگی مدرن و تغییر مد پوشاک این مشکل را تبدیل به یک معضل برای خانمها کرده است. ولی پیشرفت علم و تکنولوژی با تولید انواع لیزرهای زیبایی برای کمک به همه مشکلات پوستی راه حلی ارائه داده است.

ما در کلینیک تخصصی پوست دکتر رامین مدرسی یکی از بهترین لیزرهای جوانسازی بانوان را با کاربرد روشن کننده، تنگ کننده واژن و جوانسازی و زیبا سازی اندام تناسلی را در اصفهان توسط پزشک متخصص زنان در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی بانوان

لیزر ناحیه تناسلی یکی از روشهای مطمئن برای سفید کردن واژن می‌باشد. در این روش مناطق تیره سطح پوست اندام تناسلی زدوده شده و پوست تازه و با طراوت می‌گردد. مزیت سفید کردن پوست با لیزر اثر پذیری دائمی آن می‌باشد؛ چرا که تمامی بافت های تیره بر روی سطح پوست کاملا از بین می رود.

رفع تیرگی اندام تناسلی زنان

علت تیرگی ناحیه تناسلی

عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است در تیره شدن واژن نقش داشته باشند. این عوامل شامل موارد زیر می‌باشند :

مراقبت های پس از لیزر بانوان

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه لیزر روشن سازی پوست ناحیه تناسلی

هزینه روشن کردن واژن با لیزر بستگی به میزان تیرگی ناحیه تناسلی و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز در کامل کردن دوره درمانی دارد . البته باید گفت که نوع دستگاه مورد استفاده برای سفید کردن واژن نیز در هزینه موثر است. برای آگاهی از هزینه رفع تیرگی ناحیه تناسلی با لیزر در اصفهان می‌توانید با کلینیک دکتر رامین مدرسی در ارتباط باشید.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :یزدی [ 1402-09-11 ]
میخوام ببینم قطعی و سفید و روشن میشه یا خیر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینیپلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی

روش پلاسما جت بیشتر برای بینی های گوشتی استفاده می شود. البته افراد دیگر با نوع بینی متفاوت نیز می‌توانند از روش فوق استفاده کنند اما بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت بینی افراد با بینی های گوشتی هستند. ... ادامه مطلب

زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟

زگیل تناسلی یا زگیل مقاربتی یکی از شایع ترین بیماری های پوستی و عفونی است که در گروه بیماری‌ های آمیزشی قرار می‌ گیرد. این بیماری در اثر تماس مستقیم پوست با پوست فرد آلوده و از طریق برقراری روابط جنسی بین افراد منتقل می‌ شود. ... ادامه مطلب

تزریق ژل به بینیتزریق ژل به بینی

تزریق ژل بینی یک روش درمانی ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.