اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟

مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟

جالپرو ماده ای قدرتمند در آبرسانی و جوانسازی پوست است. تزریق این ژل یک روش چند منظوره برای پر کردن چین و چروک ‌های عمیق و برطرف کردن ترک های پوستی و درمان جای جوش است. در این مقاله به کاربردهای جالپرو، تفاوت آن با پروفایلو، مراقبتهای پس از تزریق و موارد منع تزریق این مزوژل پرداخته می‌شود.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش نمودیم تا بهترین و به‌روزترین روش‌های درمانی را برای مراجعین عزیز تدارک ببینیم. با توجه به این که امروزه بیشترین توجه پزشکی پوست و زیبایی به سمت روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی است؛ سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه به مراجعین خود ارائه نماییم. یکی از این روشهای جوانسازی، تزریق مزوژل جالپرو است. شما می‌توانید برای جوانسازی پوست در اصفهان، با بکارگیری به روزترین و موثرترین روشها به این مرکز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جالپرو چیست؟

همان طور که در ابتدا اشاره شد، جالپرو نوعی ماده است که قابل جذب و تزریق است و به جوانسازی پوست افراد کمک می کند. این ژل اثرات درمانی دیگری نظیر بهبود جای جوش، پوسته پوسته شدن و لایه برداری نیز دارد و دارای ماندگاری بالایی است. این ماده با هیالورونات سدیم و اسید های آمینه ترکیب می شود و تاثیر مثبتی بر پوست می گذارد.

کاربرد تزریق ژل جالپرو

پزشکان در تزریق های زیبایی نیز از این ژل استفاده می کنند. زیرا این ماده دارای خواص آب رسان، حجم دهنده و کلاژن است. این ماده حاوی اسیدهای آمینه است و برای جوان سازی و رشد پوست ضروری به نظر می آید. بنابراین بیماران دارای نقص پوستی و همچنین چین و چروک های متوسط را از این طریق درمان می کنند. همچنین سلول های پوستی را به تولید کلاژن و ایجاد چهره ای جذاب تر، تحریک می کنند. جالپرو به صدمات آفتاب سوختگی، جای زخم، آکنه و همچنین افزایش حجم لب کمک می کند. از این ژل در نواحی صورت، گردن، دست ها، زیر بغل، شکم، زانوها و ران های داخلی استفاده می شود.

علاوه بر آن، بهره مندی از جالپرو در پوست های خشک و کم آب نیز راهی مناسب جهت جلوگیری از کاهش مواد مغذی پوست است. این عمل، آبرسانی، لایه برداری و جوانسازی پوست را به خوبی انجام می دهد و پوست طبیعی بیمار را احیا می کند.

مزوژل جوانساز جالپرو

فرق جالپرو با پروفایلو

مزوژل یا مزوفیلر در واقع به داروهایی گفته می شوند که دارای هیالورونیک اسید نان کراسلینک (غیر حجم دهنده) همراه با یک سری ویتامین ها،اسید آمینه ها و پپتید ها هستند که در برند ها و مارک های مختلف، متفاوتند مزوژل ها با مزوتراپی به دنبال بی حسی موضعی با کرم تزریق می شوند یعنی در مقدار های کم با تعداد تزریق های بالا که در فراوردهای مختلف با توجه به دستورالعمل کمپانی سازنده متفاوت است .به عنوان مثال پروفایلو در ده نقطه تزریق می شود و مزوژل جالپرو در تعداد نقاط بیشتری.پروفایلو معمولا دو جلسه نیاز دارد به فاصله چهار هفته و جلسه سوم با توجه به نظر پزشک و وضعیت پوست شما ممکن است سه ماه بعد از دومین جلسه انجام شود.مزوژل جالپرو تعداد جلساتش 4 بار به فاصله دو هفته است .مزوبوستر پلوریال هم تعداد جلساتش 4 بار به .مزوژل.مزوژل فاصله دو هفته است که البته فاصله بین به جلسات با توجه به مشکل پوست و وضعیت پوست شما و نظر پزشک می توانند متفاوت باشند.

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو

صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

موارد منع تزریق جالپرو

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژنجوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند ... ادامه مطلب

درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانیددرباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

جراحی چشم گربه‌ ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ ترین روش‌ های جراحی چشم به شمار ‌می‌ رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ ترین معیار‌ های زیبایی انسان محسوب ‌می‌ شود. با جراحی چشم گربه‌‌‌ ای شما ‌می‌ توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.