اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ، درمان افتادگی و شل بودن پوست و مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری وجود دارد و انتخاب روش مناسب چالش پیش روی هر فردی است .
در این مقاله به بررسی هایفوتراپی که یکی از روش های جلوگیری از پیری و مراقبت و درمان پوست می باشد خواهیم پرداخت .

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی چیست ؟

یکی از روش های جوان سازی و لیفت پوست ، هایفوتراپی ( HIFU ) است . در هایفوتراپی از امواج مافوق صوت (اولتراسوند) استفاده می شود . این امواج به لایه های درونی پوست نفوذ می کنند و سلول ها را برای تولید کلاژن ، که وظیفه ی استحکام بافت های بدن را بر عهده دارند ، تحریک می کنند . در اثر انجام هایفوتراپی پوست سفت تر و بدون چین و چروک خواهد شد . هایفوتراپی روشی بدون درد و کم خطر است و بدون ایجاد زخم در پوست و بدون خون ریزی انجام می شود .

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

تغییرات حاصل از انجام هایفوتراپی بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است ، ولی تاثیر نهایی آن پس از سه ماه حاصل می شود . این روش درمان برای افراد 30 تا 75 سال که دچار افتادگی و شل شدن پوست شده اند مناسب است . هایفوتراپی در کاهش سرعت پیری پوست موثر است ، به همین دلیل افراد بالای 25 سال نیز می توانند از این روش برای پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند . تاثیر هایفوتراپی بر روی افراد با سن پایین تر بیشتر است .

کاربرد هایفوتراپی

- کاهش چین و چروک پوست
- رفع افتادگی و شل بودن پوست صورت و گردن
- درمان افتادگی پلک
- درمان افتادگی ابرو
- رفع چین و چروک اطراف چشم
- رفع افتادگی غبغب
- از بین بردن چین و چروک روی پوست سینه
- اصلاح طرح لبخند
- بهبود خط چانه

مدت زمان تاثیرگذاری هایفوتراپی چقدراست ؟

روند پیر شدن پوست توقف ناپذیر است و نتیجه ی حاصل از انجام هایفوتراپی 1 الی 2 سال ماندگار است . برای اثر گذاری مجدد باید درمان تکرار شود .

آیا انجام هایفوتراپی ضرر دارد ؟

هایفوتراپی روشی ایمن برای درمان پوست محسوب می شود و شواهدی مبنی بر مضر بودن و یا آسیب زننده بودن آن وجود ندارد .

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

عوارض هایفوتراپی بسیار خفیف و موقتی می باشد و احتمال وقوع آن بسیار کم است . در طول هایفوتراپی ، پوست اندکی قرمز و برافروخته می شود که در اکثر موارد دو تا سه ساعت پس از درمان برطرف می شود . بعضی بیماران ممکن است دچار ورم ، سوزش یا حساسیت به لمس شوند ولی این عوارض موقتی است . کبودی و بی حسی موقتی نقاط کوچکی از پوست نیز از عوارض نه چندان شایع هایفوتراپی می باشد .

آیا هایفوتراپی می تواند جایگزین لیفت صورت شود ؟

هایفوتراپی جایگزینی برای لیفت صورت نیست و بیشتر برای افرادی مناسب است که تمایلی به انجام جراحی ندارند و یا به دنبال بهبود نتایج جراحی می باشند .
در هایفوتراپی لایه ی عمقی پایه ای درمان می شود که در لیفت صورت هم به این ناحیه پرداخته می شود ولی شدت و مدت زمان تاثیرگذاری لیفت صورت از هایفوتراپی بیشتر است و حدود 12 سال باقی می ماند . هایفوتراپی درمقایسه با لیفت صورت هزینه و خطرات کمتری دارد .

هر جلسه هایفوتراپی چقدر طول می کشد؟

بسته به ناحیه ای که هایفوتراپی روی آن انجام می شود جلسه ی درمان بین 30 تا 90 دقیقه طول خواهد کشید .
بعد از انجام هایفوتراپی نیازی به استراحت نیست و می توانید بلافاصله پس از انجام آن به فعالیت های روزمره ی خود بپردازید .

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

چند جلسه هایفوتراپی نیاز است ؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، به شدت شل بودن و افتادگی پوست و واکنش های زیستی در بدن بیمار برای تولید کلاژن بستگی دارد . اکثر بیماران فقط به یک جلسه هایفوتراپی نیاز دارند ولی افرادی که افتادگی شدید پوست دارند و یا به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نورخورشید پوستشان آسیب دیده است به چندین جلسه درمان نیاز دارند .

همچنین چون پیری پوست یک روند پیوسته و دائمی است بهتر است برای مقابله با آثار پیری هایفوتراپی تکرار شود .

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض تزریق ژلعوارض تزریق ژل

عوارض ژل‌های تزریقی بستگی به نوع ژل دارد. ژل‌هایی خوب هستند که در درجه اول بدن به آنها واکنش نشان ندهد و به مرور زمان شکل خود را زیر پوستی که تزریق در آن منطقه انجام شده از دست ندهد ... ادامه مطلب

ساکشن غبغبساکشن غبغب

غبغب را می‌توان با روشهای گوناگون رفع نمود تا به این وسیله ناحیه زیر چانه صاف و بدون برجستگی چشمگیری شود. برخی از روشهای رفع غبغب عبارتند از آر اف فرکشنال، هایفوتراپی، کویتیشن، مزوتراپی و ساکشن غبغب ... ادامه مطلب

تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنالتیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌ اکسید کربن، لایه‌ های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌ برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.