اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / معرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

معرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

فیلرهای ژوویدرم با طیف وسیعی از پرکننده های مناسب با بافت های مختلف پوست بدن انسان، جزو بهترین و باکیفیت ترین فیلرهای موجود می‌باشند. این فیلرها پس از تزریق با ماندگاری مناسب، زیر پوست بافتی نرم را ایجاد می‌کند و بر خلاف فیلرهایی که از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند؛ ظاهری طبیعی و زیبا به پوست می‌دهند.

تزریق فیلر ژوویدرم اصل در اصفهان را از ما بخواهید. کلینیک تخصصی پوست، مو، کاشت مو و لیزر دکتر رامین مدرسی یکی از مراکز معتبر است که با استفاده از محصولات اورجینال، ارائه دهنده بهترین خدمات به مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فیلر ژوویدرم چیست و چه کاربردی دارد؟

تزریق فیلر ژوویدرم برای افزایش حجم و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش بسیار ماندگار بوده و زمان تزریق فیلر نیز بسیار کوتاه می باشد. تزریق فیلر ژوویدرم یک روش آسان برای از بین بردن چین و چروک ها، برجسته سازی گونه ها و حجیم کردن لب ها می باشد. از نتایج دیگر تزریق این فیلر، میتوان به جوانسازی اطراف چشم و زاویه سازی صورت، همچنین جبران حجم از دست رفته شقیقه اشاره داشت.

ژل ژوویدرم با داشتن یک فرمولاسیون مؤثر می‌تواند برای افزایش حجم بافت پوست، درمان چین و چروک‌های بسیار عمیق پوست، رفع افتادگی پوست صورت، فرم دهی و حجم دهی به گونه و چانه و زاویه سازی فک استفاده شود. به خصوص اگر به دلیل کاهش وزن یا افزایش سن، گونه‌ها استخوانی و توخالی به نظر برسند، با استفاده از تزریق ژوویدرم می‌توان زیبایی طبیعی چهره را به آن بازگرداند. نتایج حاصل از تزریق این ژل، بسیار طبیعی بوده و به سرعت قابل مشاهده است.

به همین دلیل اصلاً نمی‌توان متوجه کوچک‌ترین دستکاری در پوست شد. این ژل حاوی لیدوکائین بوده و به همین دلیل می‌تواند بدون ایجاد درد، تزریق شود. این ژل از اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک به طور ظبیعی در بدن انسان وجود دارد و به نوعی این تزریق ژل نمی تواند برای بدن افراد خطرناک باشد یا ایجاد آلرژی نماید. از مهم‌ترین خواص این ماده می‌توان به آبرسانی پوست اشاره کرد. در واقع، این ماده از طریق متابولیسم‌های مختلف تجزیه شده و دوباره طی فرآیندهای دیگری در بدن جایگزین می‌شود.

اما با بالا رفتن سن و افزایش متابولیسم بدن، میزان جایگزینی اسید هیالورونیک به نسبت مصرف آن در بدن، کمتر می‌شود. به همین دلیل، آبرسانی به پوست کمتر شده و حجم بافت پوست کاهش می‌یابد. ژل‌های ژوویدرم با داشتن غلظت مناسبی از اسید هیالورونیک می‌توانند میزان این ترکیب در پوست را متعادل نگه داشته و از این طریق، به بازسازی پوست و بازگرداندن حجم از دست رفته آن کمک کنند. برند ژوویدرم یکی از بهترین برندهای ژل موجود در بازار است که اثربخشی بالا در کنار عوارض جانبی کم، این فیلر را به یکی از بهترین‌ها در حوزه زیبایی تبدیل کرده است.

از عوارض جانبی ژل‌های ژوویدرم می‌توان به تورم، کبودی و قرمزی ناحیه تزریق اشاره کرد. خوشبختانه تنها بعد از یک هفته، این عوارض به طور کامل از بین می‌روند. نتایج تزریق، 12 تا 18 ماه ماندگار است. فقط توجه داشته باشید که خانم‌های باردار یا شیرده نباید از ژل‌های ژوویدرم استفاده کنند.

اگر به دنبال استفاده از ژل‌های ژوویدرم هستید باید سوابق مصرف محصولات مشابه را به اطلاع پزشک خود برسانید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سابقه حساسیت به اسید هیالورونیک، بیماری‌های سیستم ایمنی و عفونت حتماً پزشک خود را در جریان بگذارید. استفاده از ژوویدرم نباید همراه و همزمان با هر گونه درمان پوستی مانند درمان با لیزر یا لایه‌برداری پوست باشد. همچنین افرادی که در حال گذراندن دوره درمان خط اخم و پیشانی هستند نیز نباید از ژوویدرم استفاده کنند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

همچنین از فیلر ژوویدرم می‌توان برای برجسته سازی لبها نیز بهره برد. تزریق این ژل بدون ایجاد ظاهر غیر طبیعی در لبها انجام میشود و ماندگاری مناسبی هم دارد. تزریق ژل لب ژوویدرم یکی از طبیعی ترین و بهترین روشهای افزایش حجم لبها است. ماندگاری تزریق فیلر ژوویدرم در افراد مختلف متفاوت است و در بازخ زمانی 9 الی 18 ماه متغیر می‌باشد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای درمان شوره سربهترین روشهای درمان شوره سر

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌های مرده پوست در موها ایجاد می‌شود. در واقع سلول‌های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌شود. در ادامه این بخش به بهترین روشهای درمان شوره سر اشاره کرده ایم. ... ادامه مطلب

لیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه هالیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه ها

لیفت آندوسکوپی صورت یک نوع عمل زیبایی برای پوست صورت است که برای جوانسازی چهره افراد استفاده می شود. ... ادامه مطلب

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با طول موج های متفاوتی مانند الکساندریت، ان دیاگ و دایود که هر کدام در واقع طول موج هستند و ارتباطی به نوع دستگاه ندارند؛ وجود دارد. یک مرکز مجهز باید تنوعی از انواع دستگاه های لیزر موهای زائد را داشته باشد تا بتواند برای همه طیف های پوست کاربرد داشته باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.