اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟

ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟

با افزایش سن و کاهش متابولیسم در افراد میزان تولید این پروتئین ها در پوست کم میشود و افراد دچار افتادگی پوست و چین و چروک در صورت می شوند. دو پروتئین کلاژن و همچنین هیالورونیک اسید بطور طبیعی در پوست وجود دارند و از مهمترین ترکیبات سازنده پوست می‌باشند. امروزه از ژل های کلاژن و هیالورونیک اسید در کلینیک ها استفاده می کنند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و اندام، و استفاده از معتبرترین برندهای فیلر، بهترین تزریق ژل در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

دلایل ایجاد چین و چروک

کاربرد تزریق ژل

دسته بندی ژل های تزریقی در پوست صورت

ژل های قابل جذب، ژل های دیرجذب و نوع غیر قابل جذب
امروزه بیشتر از ژل های قابل جذب کلاژنی استفاده می‌کنند و کاربرد دو نوع دیگر به شدت کاهش یافته است. ژل های کلاژنی به سرعت جذب پوست میشود و عوارض جانبی بسیار کمی دارند. اما دو نوع دیگر برای ساختشان از ترکیبات سنتزی استفاده کردند و مدت بیشتری اثر خواهند داشت، بعد از اتمام مدت اثر خود موجب وضعیت بدی در پوست میشوند.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل از کم خطر ترین و غیر تهاجمی روش ها برای عمل های زیبایی بشمار می‌رود. این روش با کمک سوزن های بسیار نازک مخصوص انجام می‌شود و بیمار درد بسیار کمی را در این روش احساس می‌کند. مدت زمان بهبودی و استراحت بعد از عمل ندارد، اما باید یکسری مراقبت های پوستی انجام گیرد. ژل های تجزیه پذیر واکنش های پوستی زیادی ندارد و کمی قرمزی و تورم از عوارض آن می‌باشد که بعد از یک مدتی کوتاه برطرف می شود.یکی از مزیت های مهم تزریق ژل، اثر فوری آن است. تزریق ژل برای چین و چروک های غیر قابل درمان می‌تواند، موثر باشد.

ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟

عوارض جانبی تزریق ژل

عوارض جانبی ترکیبات ژل های جدید بسیار کاهش یافته است و در بعضی موارد به علت سوزن های تزریق فقط ورم، کبودی، قرمزی و یا تورم در بافت مشاهده می‌شود که این عوارض پس از مدت زمان کوتاهی و بدون درمان خاصی بهبود می‌بابد.

چه کسانی نمیتواند تزریق ژل انجام دهند

مزایای روش تزریق ژل

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض و اثرات احتمالی تزریق ژل ها

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعظم صفرپور [ 1402-10-23 ]
آیا ژل لب برای کسانی که دچار بیماری ویلتیگو هستند خطرناک است ،

تیام سپهر [ 1402-09-08 ]
آیا بیمارانی که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارن بعد از تزریق ژل نتیجه ای میگیرن تشکر

مریم غلامی [ 1402-03-23 ]
ایا فردی که اعتیاد به مواد سنتی داره میتونه فیلر تزریق کنه

ماهی تاراج [ 1401-05-12 ]
ایا ریماران اسکلرودرمی میتوانند ژل لب تزریق کنند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخمتزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخم

هدف اصلی تزریق بوتاکس برطرف کردن خطوطی است که در حالت انقباض و انبساط عضلات صورت به وجود می‌آیند. با تکرار تزریق در دفعات بعدی می‌توان خطوط کم عمق و تثبیت شده در پوست را نیز محو نمود. ... ادامه مطلب

پلکسر بینیپلکسر بینی

اگر شما دارای بینی گوشتی هستید، روش پلکسر بینی می‌تواند به کوچک کردن بینی شما کمک کند. در ادامه با انواع بینی‌ها و روش درمان پلکسر بینی آشنا خواهید‌ شد ... ادامه مطلب

آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوستآشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط باپوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.