اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / درمان خط اخم با تزریق فیلر

درمان خط اخم با تزریق فیلر

خط اخم ، خطوط عمودی بین دو ابرو هستند که معمولا در دهه سی و چهل زندگی پدیدار می شوند . بارزترین دلیل به وجود آمدن خط اخم افزایش سن ، نور خورشید ، استرس و فشار روانی و ژنتیک است. معمولا با تزریق بوتاکس می توان از عمیق شدن خطوط اخم جلوگیری کرد . اما اگر این خطوط عمیق شوند طوری که حتی بدون اخم کردن هم قابل مشاهده باشند ، بوتاکس هم برای درمان آن کاری از پیش نخواهد برد و نیاز به روشی است که بتواند فرو رفتگی و چروک های به وجود آمده را پر کند.

این خطوط علاوه بر اینکه سن فرد را بیشتر نشان می دهد ، ظاهری عبوس و عصبانی را القا می کند. در این شرایط بهترین روش غیرتهاجمی برای بهبود و رفع خط اخم استفاده از تزریق فیلر یا ژل در محل خط اخم می باشد . تزریق فیلر اگر همراه با بوتاکس باشد ماندگاری طولانی تری خواهد داشت .

آنچه نتایج حاصل از تزریق فیلر را در کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی متفاوت کرده است تبحر، دانش و تجربه پزشک و از آن مهمتر سلیقه و دیدگاه زیبایی‌ شناسانه ایشان در انتخاب محل تزریق، میزان تزریق و فرآیند فرم‌دهی به محل تزریق است. اگر مایل به تزریق فیلر یا ژل اخم در کلینیک دکتر رامین مدرسی می‌باشید؛ با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

درمان خط اخم با تزریق ژل یا فیلر

تزریق فیلر خط اخم های عمیق از ساده ترین ، کم خطرترین و راحت ترین روش های جوانسازی به حساب می آید که نسبتا هزینه کمتری نیز دارد. انواع مختلفی از فیلر برای این منظور استفاده می شود اما فیلرهای موقتی که هیالورونیک اسید تشکیل شده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند ، مناسب ترین هستند . که بسته به تکنیک پزشک در تزریق و نوع و شرایط پوست ، شش ماه تا یکسال ماندگاری خواهد داشت و با ترشح کلاژن بیشتر سبب صاف تر شدن پوست خواهد شد .

رفع خط اخم با تزریق فیلر

شیوه تزریق فیلر خط اخم

تکنیک و شیوه تزریق فیلر بسیار مهم است. به دلیل وجود مویرگ های زیاد که از ناحیه خط اخم به سمت چشم می روند ، اشتباه و خطا در زمان تزریق می تواند باعث آسیب شود . بنابراین انتخاب یک پزشک متبحر و حاذق بسیار شایان اهمیت است . پزشک با بررسی عمق خط اخم و نوع و شرایط پوست متقاضی ، میزان لازم ژل را مشخص خواهد کرد . معمولا حدود یک سی سی کافی خواهد بود . سپس با استفاده از کرم موضع را بی حس کرده و با سوزن مخصوص فیلر را تزریق می کند . مدت زمان انجام این عمل کوتاه است و درد قابل توجهی احساس نخواهد شد . مقداری قرمزی یا کبودی و تورم در ناحیه مورد تزریق طبیعی است و کم کم بهبود پیدا می کند .

مراقبت های پس از تزریق فیلر خط اخم

فواید تزریق فیلر خط اخم

عوارض تزریق فیلر خط اخم

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

چه کسانی نمی توانند فیلر تزریق کنند؟

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفتلیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. ... ادامه مطلب

مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sutمراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT جز جدیدترین روش کاشت است که نیاز به انجام جراحی و ایجاد برشی ندارد و عوارض خاصی شما را تهدید نمی‌کند. در واقع تنها فرق کاشت مو به روش SUT نوع برداشت فولیکول‌های مو است. ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی، یکی از راه‌های جوانسازی پوست است. ماندگاری چربی تزریق شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.