اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد. امروزه تزریق چربی و ژل های مختلف اصلاح تقارن صورت بدون جراحی میتوان اعتماد به نفس و رضایت شما از صورت و ظاهرتان را بالا برد. پزشک، با معاینه شما و بررسی شرایط می‌تواند علت عدم تقارن صورت و شدت عدم تقارن صورت را مشخص کند و با تزریق این فیلر ها، عدم تقارن را اصلاح کند.

درمان صورت نامتقارن با تزریق چربی در اصفهان نیز جزو خدمات تخصصی کلینیک پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر دکتر رامین مدرسی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

علل صورت نامتقارن

وراثت و مشکلات ژنتیکی یا مادرزادی، نواقص و مشکلات رشد و نمو در دوران جنینی، جراحات، جراحی یا بیماریهای مختلف از عواملی است که باعث عدم تقارن در صورت میشود.

گونه‌ها و چانه نامتقارن

اگر یک طرف صورت کمبود چربی بیشتر از طرف دیگر داشته باشد؛ و یا شکل چانه ناهماهنگ با بقیه اعضای صورت باشد، از درمان تزریق ژل در یک سمت گونه و تزریق به چانه جهت ایجاد تقارن استفاده میشود.

چین و چروک در یک سمت

از دست دادن چربی موجب ایجاد چین و چروک نامناسب در صورت می‌شود. تزریق ژل برای اصلاح عدم تقارن در دو طرف گزینه مناسبی است. عدم تقارن کم به راحتی با برخی از درمان‌ها مانند تزریق ژل با حداقل تهاجم اصلاح میشود.

تزریق ژل برای گونه و چانه

ژل‌های قابل تزریق برای گونه و چانه و بینی ، در جهت اصلاح صورت نامتقارن، استفاده میشود. با احیا حجم از دست رفته به ظاهری جوان‌تر دست میابید و تعادل بین اندام‌های صورت برقرار خواهد شد. اصلاح صورت نامتقارن بدون جراحی، با ژل‌ها، روشی موثر و بی‌خطر نسبت به روش‌های جراحی میباشد. نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است.

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

مهمترین عوامل عدم تقارن پس از تزریق چربی

عدم تقارن پس از تزریق چربی به دلایل مختلفی ایجاد میشود. باید در انتخاب پزشک دقت کافی و لازم را داشته باشید.

  1. تزریق غیر اصولی : عمده ­ترین عامل در عدم تقارن پس از تزریق چربی مراجعه به فرد غیر متخصص است. تمامی روش ­های درمانی زیبایی، نیاز به دانش و تخصص دارد. پس در انتخاب متخصص خود برای این کار دقت کافی داشته باشید.
  2. کیفیت چربی استخراج شده : چربی، از قسمت­ هایی از بدن چربی استخراج می­شود. کیفیت چربی مورد استفاده نقش مهمی در تقارن پس از تزریق چربی دارد.
  3. مراقبت­ پس از تزریق چربی : مراقبت­ های لازم پس از تزریق از مواردی است که در تقارن پس از تزریق چربی موثر میباشد. باید تا مدتی از ورزش ­های سنگین بدون تجویز پزشک خودداری کنید چون عدم قرینگی را موجب میشود.

مراقبت ­برای حفظ تقارن پس از تزریق چربی

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

اصلاح غیر قرینگی پس از تزریق چربی

با توجه به میزان عدم تقارن، اقدامات ترمیم و اصلاح عدم تقارن انجام میشود و با تزریق چربی لازم، تقارن را ایجاد می­کند. اگر غیر قرینگی در سطح زیاد باشد باید چربی به صورت کامل تخلیه گردد.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان خط اخم با تزریق فیلردرمان خط اخم با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اخم های عمیق از ساده ترین ، کم خطرترین و راحت ترین روش های جوانساز ی به حساب می آید که نسبتا هزینه کمتری نیز دارد . انواع مختلفی از فیلر برای این منظور استفاده می شود اما فیلرهای موقتی که هیالورونیک اسید تشکیل شده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند ، مناسب ترین هستند ... ادامه مطلب

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟

برای تصحیح چین های عرضی پیشانی، خط اخم، افتادگی ابرو از روش لیفت پیشانی یا کشیدن پوست به روش آندوسکوپیک استفاده می شود. در روش لیفت آندوسکوپی ابرو، بخش میانی صورت هدف قرار گرفته و پزشک با استفاده از آندوسکوپ که یک پروب کوچک است، محل مورد نظر را بدون اجرا برش های بزرگ، مشاهده می نماید. ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکیتزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است. بیشترین مورد تزریق ژل در زنان، مربوط به حجم دادن به لب و رفع نامتقارن بودن لب است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.