اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تاثیر اندولیفت بر جوانسازی پوست

تاثیر اندولیفت بر جوانسازی پوست

اندولیفت یکی از روشهای موثر جوانسازی پوست است که امروزه با اقبال فراوانی روبرو شده و متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در این روش لیزر با اندازه 200 تا300 میکرون به لایه های زیرین پوست تابانده می شود و موجب جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت می‌گردد. در این روش با تحریک بافت های عمقی، موجب کلاژن سازی شده و این پروسه به سفتی پوست و پیشگیری از افتادگی در آن منجر می‌شود.

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام اندولیفت

در این روش که با ایجاد حفره های بسیار نازک میکرونی در بافت پوست که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود. وقتی با لیزر بر روی لایه های زیرین و سطحی پوست تخریب هایی به صورت کنترل شده انجام می گیرد که باعث می گردد بافت فیبروز تشکیل شود در واقع هر وقت بافتی در بدن آسیب ببیند فیبروز جایگزین می شود تا بافت بتواند خود را ترمیم کند این ترمیم نیز براثر کلاژن سازی انجام می گیرد که این کلاژن سازی توسط بافت فیبروز انجام شده با تولید کلاژن بافت های پوستی خود را ترمیم می کنند که باعث جوانسازی پوست می گردد.

تاثیر اندولیفت بر جوانسازی پوست

نتایج بدست آمده از انجام لیزر اندولیفت

تابش لیزر اندولیفت یک تکنولوژی به روز می باشد که با تحریک کردن در کلاژنسازی موجب لیفت صورت و تا حد زیادی کاهش عمق خط خنده و نه تنها موجب زاویه سازی فک و صورت و سفت شدن بافت گردن بلکه قادر به از بین بردن چربی های اضافی جمع شده در غبغب را از بین برده و لیفت غبغب موجب دو چندان کردن یک سوم تحتانی صورت می شود و با سرعت زیادی لیپولیز را تحریک می کند و با تحریک لایه میانی پوست موجب باز آرایی کلاژن های پوست که رشته های پروتیئنی کلاژن مسئول استحکام بافت پوست نیز میشوند.

یکی از روش هایی که موجب ترمیم پوست و غذاسازی به پوست می شود بگونه ای است که با برخورد امواج لیزر به بافت بدن انرژی نور به گرما تبدیل شده وباگرم شدن ان بدن در پی تلاش تا دمای بافت را کاهش دهد که با عمل رگزایی و افزایش خون رسانی انجام می شود. دو عامل بسیار مهمی که موجب جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست می شود بازآرایی عناصر بافتی در پوست و تحریک کردن در چربی سوزی می باشد.

مزایای اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ماندگاری اندولیفت

به هر میزانی که فرد پس از انجام دادن اندولیفت حالت شل بودن افتادگی پوست و خط های صورت فرد بیماراز بین برود و روحیات جوان تر شدن را بدست بیاورد به همان مقدار نیز ماندگاری موجود می باشد بطور مثال اگر فرد اندولیفت انجام داده احساس اینکه 4سال جوانتر شده بهش دست بدهد یعنی به همان مقدار روش اندولیفت بر روی پوست فرد مذکور ماندگاری دارد.
روش اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد بطور میانگین حداقل بین 3سال ماندگاری کامل دارد.

جوانسازی پوست با اندولیفت

اندولیفت موجب تحریک کردن کلاژن های پوست و جلوگیری از کاهش افتادگی پوست و حتی ناحیه غبغب را از چربی موضعی کاهش داده و خطوط خنده را نیز کاهش میدهد و موجب زاویه سازی فک و صورت و لیفت میشود. کاربرد دیگر روش اندولیفت این است که هم خانم ها و هم اقایان میتوانند از آن استفاده کنند. همچنین می توان اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، تاثیر دارد و در درمان آن موثر خواهد بود. از دیگر کاربردهای این روش این است که به طور همزمان می شود هم از اندولیت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست استفاده کرد و در نتیجه ترکیب این روش ها امکان موثرتر بودن آن است.

مزایای اندولیفت چیست؟

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض اندولیفت

عوارض در اندولیفت بسیار کمتر از جراحی می باشد در جراحی که همان ابتدا با بی هوشی ممکن است فرد دچار عوارض جبران ناپذیری شود. بعد از آن ممکن است در هنگام جراحی باعث خونرزی، عفونت و باز شدن بخیه شود که البته این موارد کم پیش می آید. بهبودی سریع از ویژگی های خوب اندولیفت است افراد بعد چند روز می توانند به زندگی روزانه برگردند و نتایج لیفت را ببینند اما در جراحی باید چند هفته صبر کنید تا نتایج آن مشخص شود.

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر موهای زائد آقایانلیزر موهای زائد آقایان

با دستگاه‌های لیزر جدید و قابلیت تنظیم طول موجی که از اپیدرم عبور کند، می‌توان بدون ایجاد سوختگی و عارضه، موهای زائد را هدف قرار داد و از ریشه نابود کرد ... ادامه مطلب

لیفت لب چگونه انجام میشود؟لیفت لب چگونه انجام میشود؟

جراحی لیفت لب طی بیهوشی انجام شده و در این عمل زیبایی لب، برش هایی در نواحی مشخص ایجاد شده و سپس بخیه زده می شود، در این بخش انواع عمل زیبایی لب توضیح داده شده است. ... ادامه مطلب

رفع سیاهی و تیرگی زیر چشم با پی آر پیرفع سیاهی و تیرگی زیر چشم با پی آر پی

یکی از متداول ترین روش های درمانی رفع تیرگی دور چشم با پی آر پی می باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.