اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / عمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورت

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورت

بوکال فت به بافت چربی که در زیر گونه قرار دارد گفته می شود که موجب می شود ، صورت شخص گرد تر دیده شود . داشتن صورتی پر و گرد برای کودکان بسیار شیرین و زیبا است اما متاسفانه بزرگ ترها علاقه ای به داشتن صورت گرد و تپل ندارند و بیشتر علاقه دارند صورتی لاغر و زاویه دار داشته باشند به گونه ای که گونه ها و فک آن ها به خوبی مشخص باشد.

جراحی بوکال فت با تخلیه چربی دهان، یکی از عمل های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان زیادی دارد. جراحی بوکال فت در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با بهترین نتایج، کمترین عوارض و حفظ حداکثری قرینگی صورت انجام می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید؛ لطفا با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال

هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود . در واقع می توان گفت تمام این تغییرات در صورت پس از عمل به دلیل گود شدن لپ به وجود می آید که بسیار محبوب و قابل پسند است.

روش جراحی چربی بوکال

در واقع در این عمل ، یک شکاف بسیار باریک در داخل دهان ایجاد می کند و چربی های موجود در ناحیه لپ تخلیه می شود که این امر منجر به کوچک شدن لپ خواهد شد . پس از برداشتن چربی بوکال ، شکاف ایجاد شده با بخیه بسته می شود و به واسطه استفاده از نخ های سیلیکونی پس از مدتی هیچ نشانه ای از عمل بر روی صورت بیمار مشاهده نمی شود . داشتن احساس درد و ناراحتی پس از این عمل امری عادی است که پزشک با تجویز انواع مسکن ها این دردها را کنترل می کند.

بوکال فت چیست

آنچه که باید درباره بوکال فت بدانید :

چربی داخل دهان یا بوکال ، یک چربی عمقی است که می‌تواند با بیرون‌زدگی‌اش باعث ایجاد پری در سمت خارجی گوشه لب‌ها شود . در اغلب موارد باید برای حفظ حجم صورت و چربی‌های آن حداکثر تلاش انجام گردد و برداشت این چربی معمولاً باعث میشود که آن نتایجی را که فرد انتظار دارد ، به وجود نیاید . با اینکه برداشتن چربی داخل دهانی باعث خالی شدن قسمت صورت در زیر گونه‌ها و در کوتاه‌مدت ، داشتن شکل زیباتر همراه با مشخص شدن بهتر برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت می‌شود ولی قطعاً در درازمدت باعث میشود روند پیری در صورت تسریع گردد.

مهم‌ترین چالش در برداشت چربی داخل دهانی ، پرهیز از آسیب به بافت‌های عصبی و عضلانی مجاور آن‌ها است و معمولاً عمل آن تحت بی‌حسی موضعی یا بی‌دردی خفیف در کلینیک انجام می‌شود که در طی آن برش کوچکی در داخل دهان ایجاد می‌شود و چربی دهانی از خلال آن برش بیرون کشیده شده و برداشته می‌شود.

دوره نقاهت پس از بوکال فت:

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت های بعد از عمل بوکال فت

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهری رحمانی [ 1402-04-26 ]
دکتربسیارمزخرف،حقه باز،دروغگو،پولدوست،حیله گر،وسپس بعدازعمل خراب ومزخرفش بیخیال ،فقط پول میچاپه،خواهشا،خواهشا خواهشاً پیش. این بیسوادنرید

مهری رحمانی [ 1402-04-26 ]
دکتربسیارمزخرف،حقه باز،دروغگو،پولدوست،حیله گر،وسپس بعدازعمل خراب ومزخرفش بیخیال ،فقط پول میچاپه،خواهشا،خواهشا خواهشاً پیش. این بیسوادنرید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای غیر جراحی لیفت ابروروشهای غیر جراحی لیفت ابرو

لیفت ابرو بدون جراحی معمولاً به پروسه‌های جراحی محور در این حوزه ترجیح داده می‌شود، چراکه عمل جراحی، ظاهری غیرطبیعی و شگفت‌زده به صورت و چشم افراد می‌دهد. علاوه بر این، نباید عوارض جانبی قابل‌توجه عمل‌های جراحی لیفت کردن نظیر ریزش مو از نواحی برش پوست، ماندن جای زخم، درد موضعی و سردرد را فراموش کنیم ... ادامه مطلب

پلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آنپلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آن

پلاسماتراپی یا پلاسما جت یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه انجام می شود. این دستگاه از روش تبدیل جامد به گاز برای لیفت و احیای مجدد پوست استفاده می کند ... ادامه مطلب

درباره مزوتراپیدرباره مزوتراپی

با بالا رفتن سن آنچه در پوست بسیار محسوس است ، خستگی و از دست دادن شادابی و طراوت پوست است. این عارضه به دلیل از دست دادن توانایی بدن در قبال دفع سموم و مواد زائد اتفاق می‌افتد. همچنین به مرور زمان گردش خون نیز ضعیف شده، به این واسطه، مواد غذایی و اکسیژن کمتری به بافت‌ها می‌رسد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.