اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هیدرودرم ابریژن چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟

هیدرودرم ابریژن چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟

همیشه برخی از درمان‌های پوستی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها بافت پوست، چین و چروک و همچنین سایر نقص‌های جزئی دیگر را اصلاح کنید، حتی اگر پوست حساسی دارید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این روش‌های درمانی هیدرودرم ابریژن روشی برای آبرسان پوست است و به شدت برای مردان و زنان توصیه می‌شود.

هیدرودرم ابریژن بر پایه روش میکرودرم ابریژن به وجود آمده است و یک روش مؤثر در جوان‌سازی پوست است. در این روش، تکنیک‌هایی مانند سم‌زدایی، پاک‌سازی، لایه‌برداری، آب‌رسانی و تغذیه پوست هم‌زمان انجام خواهد شد. نتایج این روش بسیار درخشان و تأثیرات آن پس از جلسه اول قابل‌مشاهده است. برخلاف روش‌های قدیمی‌تر، عوارض پوستی در هیدرودرم ابریژن بسیار ناچیز است و تنها با کمک مراقبت‌های اولیه از پوست، می‌توان خیلی راحت به فعالیت‌های روزمره پرداخت.

شیوه انجام لایه‌برداری و آب‌رسانی به پوست در هیدرودرم ابریژن بسیار جالب و کارآمد است. کلاژن‌سازی و استحکام پوست، شفافیت، لطافت و ترمیم پوست از مهم‌ترین مزایای این روش درمانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نتایج حاصل از هیدرودرم ابریژن و نحوه انجام این روش، می‌توانید با کارشناسان مجرب کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان از طریق تماس با شماره‌ تلفن : 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

اثرات هیدرودرم ابریژن بر پوست

اگر آب‌رسان پوست به روش هیدرودرم به درستی انجام شود، می‌تواند چندین مزیت برای صورت شما داشته باشد، از جمله :

همچنین، اگر می‌خواهید از پوست مات و لکه‌ها خلاص شوید، یا اگر می‌خواهید منافذ پوست خود را کوچک کنید، این روش درمانی را انتخاب کنید.

هیدرودرم ابریژن چیست

روش انجام هیدرودرم ابریژن

این روش چند مرحله ای از یک سری روشهای هیدرولیکی برای انجام عملکردهای مختلف استفاده می‌کند. نوک دستگاه آب‌رسانی پوست هیدرودرم دارای یک لبه ساینده است که با هر بار عبور از روی پوست به آرامی آن را لایه‌برداری می‌کند و باعث پوسته پوسته شدن آن می‌شود. برخی دستگاه‌های آب‌رسان پوست هیدرودرم دارای یک طراحی مارپیچی منحصربه‌فرد هستند که در تخلیه جوش های سرسیاه و دفع ناخالصی‌ها از منافع عمیق پوست مؤثر است. پزشک با دستگاه آب‌رسان پوست هیدرودرم ابریژن که دارای یک نازل دستی است کار خواهد کرد.

این نازل با محلول نمک و اکسیژن پر می‌شود که به بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک، افزودن آب به پوست، افزایش جریان خون و به حداقل رساندن منافذ پوست کمک می‌کند. تصور کنید که این روش یک اسکراب لایه بردار تقویت‌کننده است که پوست شما را پاک می‌کند. اگر روی سطح پوست قرار گیرد، بدون هیچ زحمتی سلول‌های مرده پوست و لایه‌های مرده را از بین می‌برد.

افراد مناسب جهت انجام هیدرودرم ابریژن

هر فرد بالای 16 سال می‌تواند این روش درمانی را انجام دهد. اگر کسی هستید که می‌خواهید از جوش‌های سرسیاه، آکنه، جوش و یا سایر مشکلات مشابه خلاص شوید می‌توانید به دنبال این راه‌حل باشید.

مراقبت‌های بعد از هیدرودرم ابریژن

پس از اتمام درمان، باید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و باید این 5 قانون اصلی را دنبال کنید :

1- نوشیدن مقدار زیادی آب :این روش آب‌رسان پوست، می‌تواند باعث کمبود آب بدن شما شود؛ بنابراین مطمئن شوید که مقدار زیادی آب می‌نوشید. سعی کنید تا حد ممکن از سبزی‌ و میوه‌ها استفاده کنید.

2- پوست تمیز و مرطوب : پس از درمان، پوست خود را تمیز کرده و باقی مانده مواد را پاک کنید. از مرطوب‌کننده غنی یا مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که متخصص پوست برای 7 روز آینده توصیه کرده است. یک لایه ضخیم از کرم مرطوب‌کننده را روی صورت خود قرار دهید و پس از اتمام عمل، بقایای باقی‌مانده بر روی پوست خود را پاک کنید.

3- پاک‌کننده ملایم : هنگام تمیز کردن پوست از محصولات معطر و خشن استفاده نکنید. صبح و شب از محصولات غیرمعطر و پاک‌کننده‌های ملایم از استفاده کنید و همیشه با آب خنک صورتتان را بشویید.

4- پوست خود را لمس نکنید : با پوست خود ملایم باشید، پوست شما در حال بازسازی خودش است بنابراین به پوستتان دست نزنید و از خراشیدن پوست خود خودداری کنید

5- دوری از آفتاب : به مدت 5-7 روز از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید زیرا پوست حساس شما به راحتی در اثر اشعه آفتاب آسیب می‌بیند. همچنین لازم است حداقل 48 ساعت پس از درمان از آرایش خودداری کنید.

نحوه انجام هیدرودرم ابریژن

در هیدرودرم ابریژن با فشار قطرات ریز آب، لایه‌های سطح پوست شکسته و خورد می‌شود. همچنین این آب که حاوی مواد مغزی و دارویی است، موجب آب‌رسانی هم‌زمان به لایه‌های زیرین پوست خواهد شد. افزایش جریان خون در پوست نیز از دیگر نتایج این فرایند است. پس از آن با کمک یک مکنده قوی، تمامی آب و سلول‌های مرده سطح پوست جمع‌آوری می‌شود. همچنین به نوعی پوست ماساژ هم داده خواهد شد.

معمولاً این کار برای یک ناحیه از پوست بدن حدود 15 تا 30 دقیقه زمان خواهد برد. هرچند فرایند لایه‌برداری با فشار آب انجام می‌شود اما معمولاً با درد و ناراحتی همراه نیست. مواد واردشده به پوست، خاصیت درمانی دارند و موجب ترمیم مشکلات پوستی خواهند شد. همچنین پس از انجام این روش، کلاژن سازی و فرایند سفت و جوان شدن پوست شروع می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هیدرودرم ابریژن، سم‌زدایی، پاک‌سازی و همچنین تغذیه پوست قبل از لایه‌برداری است.

در کنار برداشتن سلول‌های مرده سطحی یا اکسفولیاسیون، سیستم لنفاوی و لایه‌های زیرین پوست نیز تخلیه و پاک‌سازی خواهند شد. در فرایند لایه‌برداری با روش هیدرودرم‌ابریژن تنها لایه‌ی استراتوم کورنیوم پوست برداشته خواهد شد. با کمک محلولی که از گلوکوزامین، لاکتیک اسید و عصاره‌های گیاهی ساخته شده، فرایند تغذیه و پاک‌سازی هم‌زمان انجام می‌شود.

افراد نامناسب جهت انجام هیدرودرم ابریژن

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

درمان هیدرودرم‌ابریژن یک روش ایمن و بدون عوارض جانبی ماندگار است. بر خلاف روش میکرو درم ابریزن که معمولاً با قرمزی، تورم و کبودی پوست همراه بود، در هیدرودرم ابریژن بسیاری از این عوارض وجود ندارد و یا بسیار کاهش یافته است. البته دقت داشته باشید که به دلیل حساسیت پوست بعد از انجام درم ابریژن تا چند روز بدون ضد آفتاب، جلوی نور خورشید نروید. همچنین سعی کنید با لباس و کلاه از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه هیدرودرم ابریژن

هزینه هیدرودرم ابریژن به کلینیک زیبایی، کیفیت کار و نیز تعداد جلسات درمان بستگی دارد. برای آگاهی از هزینه هیدرودرم ابریژن در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان مشکلات پوستی با درماپندرمان مشکلات پوستی با درماپن

یکی از شیوه‌های درمانی اکثر مشکلات ظاهری پوست، با برداشتن لایه‌های سطحی و ایجاد کلاژن سازی در پوست، صورت می‌گیرد. درماپن وسیله‌ای قلم مانند است که به عنوان یکی از روشهای نوین در این زمینه به حساب می‌آید و با انجام آن، در بسیاری از افراد نتایج رضایت بخشی مشاهده شده است ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژلجوانسازی زیر چشم با تزریق ژل

چشم‌ها به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین اجزای صورت نقش بسزای در زیبایی چهره دارند. ایجاد حلقه‌های تیره، گودی و پف زیر چشم از مواردی است که در کاهش جذابیت و خسته به نظر رسیدن چشم‌ها و در نهایت کم شدن زیبایی صورت، ‌بسیار موثر می‌باشند ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنال و جوانسازی پوستآر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

اگر با وجود رسیدگی‌های مکرر به پوستتان، همچنان از چین و چروک‌ها، منافذ باز پوستی، آکنه و اسکارهای ناشی از آن و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی رنج می‌برید، ما آر اف فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.