اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست

مزایای کاشت ابرو به روش FIT

ابروها با اینکه بخش کوچکی از ظاهر ما را تشکیل می‌دهند، اما تأثیر انکارناپذیری در زیبایی صورت خواهند داشت. کاشت ابرو به روشFIT از راه‌هایی است که می‌تواند این زیبایی را برگرداند. افراد در طول زندگی و در رویارویی با شرایط مختلف، دچار استرس‌های شدید می‌شوند که این استرس تأثیرات منفی بر سلامت جسم و از همه مهم‌تر، زیبایی شما خواهد داشت. رویارویی با استرس که جزء انکارناپذیر و جدانشدنی از زندگی امروز است، موجب برهم خوردن فیزیولوژی بدن انسان شده است. فولیکول‌های مو به شدت حساس هستند و در اثر موارد گفته شده، سریعاً تضعیف می‌شوند و در نتیجه به سرعت دچار ریزش می‌شوند.

نقش اساسی ابروها در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.

نحوه کاشت ابرو به روش FIT

ابتدا متخصص، شکل دلخواه ابرو را با مداد روی ابرو می‌کشد، سپس محل و شکل کاشت ابروها را مشخص می‌کند. در مرحله‌ی بعد، متخصص فولیکول‌ها را یک‌به‌یک از پشت گردن جدا می‌کند و در انتها آن‌ها را تک‌به‌تک با سوزنی به قطر 6/0 میکرون در نقاط مشخص‌شده قرار می‌دهد.

مزایای کاشت ابرو به روش FIT

1. این روش برخلاف روش‌های دیگر مثل FUT، از تهاجم کمتری برخوردار است و سرعت بهبودی و اثربخشی آن نیز سریع‌تر خواهد بود. به همین دلیل کاشت ابرو به روش FIT جزء روش‌های برترعمل زیبایی پیوند مو محسوب می‌شود.
2. کاشت ابرو به روش اف آی تی برای کسانی که ترجیح آنان به داشتن موهای کوتاه است، بسیار مناسب است. چرا که در این روش، در نهایت طول موهای رشد کرده کوتاه است و برای افرادی که خواهان موهای کوتاه هستند ایده آل است.
3. چون برداشت فولیکول مو در روش FIT به صورت نواری نیست، خونریزی و درد بسیار کمتری دارد و جای زخم آن هم برخلاف روش‌هایی مثل FUT بسیار ناچیز و پنهان‌تر است.
4. چون کاشت ابرو در روش FIT با ظرافت خاصی انجام می‌شود، نتیجه‌ی نهایی آن نیز به آسانی قابل تشخیص نیست و درست مانند موی طبیعی رشد خواهد کرد و زیبایی و جذابیت را به شما دوباره برمی‌گرداند.

کاشت ابرو به روش FIT
متقاضی ایده‌آل جهت کاشت ابرو به روش FIT

افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

مراقبت های قبل از کاشت ابرو به روش FIT

به منظور اینکه بیمار بتواند دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری کند و همچنین به نتایج ایده‌آل خود برسد رعایت برخی نکات قبل از عمل پیوند ابرو به روش FIT شدیداً توصیه می‌شود.
1. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی یک هفته قبل از پیوند ابرو به منظور جلوگیری از خونریزی در حین عمل
2. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون یک هفته قبل از پیوند ابرو به روش اف آی تی
3. خودداری از رنگ و اصلاح ابروهای خود
4. حتماً با یک همراه برای کاشت ابرو در کلینیک حضور داشته باشید
5. عدم مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار در روز عمل
6. به منظور جلوگیری از برخورد لباس به بانک مو و ابرو کاشته شده لباس‌های دکمه‌دار و گشاد بپوشید.

عوارض احتمالی کاشت ابرو به روش FIT

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه کاشت ابرو به روش FIT

هزینه‌ پیوند ابرو به روش FIT یکی از موضوعات مهمی است که ذهن کاندیدهای کاشت ابرو به روش اف آی تی را به خود درگیر می‌کند. شما باید جهت اطلاع از قیمت یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید؛ چرا که قیمت مربوطه با توجه به پارامترهای مختلفی نظیر میزان شکایت شما از کم حجمی موها در ناحیه ابرو، وضعیت بانک و … تغییر پیدا می‌کند. علاوه بر آن تجهیزات و روشی که پزشک در حین پیوند ابرو استفاده می‌کند نیز تا حد زیادی تأثیرگذار خواهد بود.

هزینه دقیق کاشت ابرو به روش اف ای تی به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد؛ عواملی مانند :

لطفا جهت آگاهی از هزینه کاشت ابرو به روشFIT در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائدمزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائد

لیزر یک پرتوی نور متمرکز و تک‌رنگ است که از انرژی بسیار زیادی برخوردار است. وجود همین انرژی قابل‌کنترل باعث شده است تا مصارف زیادی برای لیزر در زمینه پزشکی به وجود بیاید. یکی از مفیدترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است؛ اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد آقایانلیزر موهای زائد آقایان

با دستگاه‌های لیزر جدید و قابلیت تنظیم طول موجی که از اپیدرم عبور کند، می‌توان بدون ایجاد سوختگی و عارضه، موهای زائد را هدف قرار داد و از ریشه نابود کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.