اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

با گذشت عمر و افزایش سن، پیر شدن اندام‌ها، بافت‌ها و سلول‌ها هم به سرعت انجام می‌شود، اما ازآنجاکه پوست انسان آشکارترین بافت بدن است، آثار پیری در این بافت، واضح‌تر است و می‌توان هرروزه آن را نظاره‌گر بود. یک روش بسیار پیشرفته در جوان‌سازی، آر. اف فرکشنال (نوع پیشرفته رادیوفرکوئنسی) است. قسمت‌هایی از پوست که سبب استحکام پوست می‌شود از رشته‌هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این رشته‌ها طی روند پیری و آسیب‌های محیطی ساختار خود را از دست می‌دهند و طول آن‌ها افزایش می‌یابد.

به همین دلیل، شل و بی استحکام می‌شوند که نمود بیرونی آن ایجاد شلی و چین و چروک در پوست است. برای نوسازی کلاژن، باید کلاژن‌های قدیمی تخریب و کلاژن‌های جدید ساخته شود. کلاژن‌ها انواع متفاوتی دارند که هر نوع در درجه حرارت خاصی شکسته می‌شود، پس برای نوسازی آن باید انرژی گرمایی را به‌صورت هدفمند به عمقی از پوست برسانیم که کلاژن در آن قرار دارد تا کمترین آسیب به بافت‌های اطراف برسد. یکی از ابزارهایی که پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر با ایجاد حرارت تحریک می‌کند؛ دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی موجب شکست کلاژن های قدیمی و ساخت کلاژن های جدید می‌شود که در ادامه این مطلب با این دستگاه و امواج ایجاد شده توسط آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مطلوب‌ترین امکانات، همچنین به روز ترین دستگاه‌های آر اف فرکشنال، جوانسازی پوست را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص این خدمت، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید و جهت دریافت نوبت اینجا کلیک کنید.

کاربرد آر ‌اف فراکشنال

اقدامات قبل از آر اف فراکشنال

بهتر است موارد زیر را با پزشک خود در میان بگذارید:
اگر سابقه ی زخم و جراحتی داشته اید که مدت زمان زیادی طول کشیده تا بهبود یابد.
ابتلا به بیماری های عفونی اعم از هپاتیت و …
اگر داروهای خاصی به منظور رفع ضایعات پوستی خود، مصرف می کنید پزشک خود را آگاه سازید. (مانند مصرف روآکوتان یا ایزوترتینوئین برای درمان آکنه‌های شدید و حاد پوست)
اگر سابقه‌ی جراحی زیبایی پوست مانند بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)، تزریق بوتاکس و … داشته‌اید حتماً با پزشک خود در میان گذارید.
هیچ‌کدام از موارد بالا مانع انجام آر اف فراکشنال برای فرد نیستند، اما در نحوه‌ی کار و طریقه‌ی انجام این تکنیک توسط پزشک تأثیرگذارند.

فرایند انجام آر اف فرکشنال

برای انجام این روش ابتدا پوست را با کرم موضعی بی‌حس‌کننده، بی‌حس می‌‌کنند. سپس با استفاده از کیت سوزنی که این سوزن‌ها برای هر بیمار به‌طور جداگانه استفاده می‌شود، امواج را با انرژی زیاد به لایه‌ی زیرین پوست فرستاده‌ و با تحریک بافت پوست باعث کلاژن سازی و سفتی پوست می‌شوند. بعد از انجام این روش در ناحیه‌ی درمان قرمزی و ورم‌هایی مشاهده می‌شود که طی 24 تا 48 ساعت از بین می‌روند. این روش تقریباً کم تهاجمی بوده و ایمن و بی‌خطر می‌باشد.

آر اف فرکشنال پوست

مزایای آر اف فرکشنال

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معایب جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

1. منع استفاده برای خانم‌های باردار
2. منع استفاده برای افرادی که فشار خون بالا دارند
3. منع استفاده برای کسانی که از بیماری دیابت رنج می‌برند
4. منع استفاده برای کسانی که به تازگی در معرض نور خورشید بوده و پوستشان شل شده است

تعداد جلسات درمان با دستگاه آر اف فرکشنال

تعداد جلسات درمان توسط پزشک تعیین‌شده و هر جلسه معمولاً بین 35 تا 45 دقیقه طول می‌کشد و محدوده‌ی زمانی بین هر جلسه تقریباً ماهانه می‌باشد.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می‌شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنال و جوانسازی پوستآر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

اگر با وجود رسیدگی‌های مکرر به پوستتان، همچنان از چین و چروک‌ها، منافذ باز پوستی، آکنه و اسکارهای ناشی از آن و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی رنج می‌برید، ما آر اف فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانیتزریق ژل پیشانی

تزریق ژل به پیشانی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی محسوب می‌شود که در آن خطوط غیر فعال پیشانی، با ژل پر شده از بین می‌روند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.