اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

یکی از بروزترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها در راستای جوانسازی پوست استفاده از دستگاه پلاژن و درمان اکسیژن تراپی است. در این روش درمانی، لایه‌برداری پوست صورت گرفته و چین و چروک آن کاهش پیدا می‌کند. در این صورت، پوست جوان شده و استحکام پیدا می‌کند. لک‌هایی که به واسطه نور آفتاب و یا حاملگی نیز روی پوست به وجود می‌آیند، با استفاده از این روش درمانی قابل‌رفع شدن هستند. عناصری که در جوانسازی پوست مؤثر عمل می‌کنند، سه عنصرکلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید هستند. این عناصر باعث می‌شوند که پوست متراکم‌تر شده و در نتیجه استحکام بیشتری پیدا کند. در این صورت، پوست دچار چین و چروک و یا افتادگی نمی شود و جوان می‌ماند.

اگر می‌خواهید پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن‌تراپی را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن‌تراپی صورت

  1. اولین اولویت در اکسیژن‌تراپی صورت، تخلیه‌ی پوست از اجرام جذب شده به واسطه آلاینده‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد است. پس از تخلیه اجرام موجود در بافت پوست، سِرُمی متشکل از مواد دارویی و مغذی به لایه‌های درونی پوست صورت تزریق می‌گردد تا بازده فرآیند احیاسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت را به حداکثر خود برساند.
  2. در مرحله دوم اکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست، تنظیم میزان اکسیژن پوست آغاز می‌شود. این کار با استفاده از لوله‌ای که اکسیژن فشار قوی را به بافت پوست می‌رساند، انجام می‌گیرد. تنظیم میزان اکسیژن پوست صورت برای عزیزانی که از عارضه‌های پوستی رنج می‌برند و این عارضه‌ها منجر به تغییر رنگ پوست آن‌ها شده است، عملکرد و تأثیر به سزایی خواهد داشت؛ به طوری که در تصاویر موجود در همین صفحه هم تأثیرات شایان تنظیم سطح اکسیژن با اکسیژن تراپی صورت به وضوح قابل مشاهده است.
  3. در مرحله آخراکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست از اجرام و تنظیم سطح اکسیژن پوست در نواحی پاکسازی شده؛ با استفاده از سرم‌های تقویتی و مکمل‌های مورد استفاده، اقدامات لازم جهت افزایش سلامت و استحکام بافت پوست صورت شما عزیزان صورت می‌گیرد. در بخش‌های بعدی به معرفی مواد به کار رفته در سرم‌های مکمل و تقویتی مورد استفاده دراکسیژن تراپی صورت خواهیم پرداخت؛ که به طور معمول هیالورونیک اسید یکی از اجزای اجتناب‌ناپذیر در این ترکیبات به حساب می‌آید.

نواحی مناسب جهت استفاده از اکسیژن تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت از جمله عمل‌های زیبایی به شمار می‌آید که هم‌زمان قابل اجرا برای هر دو ناحیه صورت و گردن شماست و پاکسازی و جوانسازی پوست شما در این نواحی را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان می‌آورد.

اکسیژن تراپی صورت

ترکیبات مورد استفاده در اکسیژن تراپی صورت

مزایای اکسیژن تراپی صورت

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی استفاده از اکسیژن تراپی صورت

سرخیِ موقت پوست صورت در افرادی که برخوردار از پوستی به شدت حساس هستند. پیامد‌های حاصل از این واکنش موقتی بوده و نهایتاً یکی دو ساعت پس انجام اکسیژن تراپی صورت از بین خواهند رفت.

حساسیت از نوع پف یا بادکردگی صورت پس از پاکسازی و استفاده از سرم در نواحی پاکسازی شده؛ این واکنش موقتی بوده و تا یکی دو ساعت پس از اکسیژن تراپی صورت منجر به بادکردگی و پف پوست صورت در ناحیه موردنظر شود. واکنش آلرژیک به یکی از مواد موجود در سرم‌های تقویتی به کار رفته در فرایند اکسیژن تراپی صورت که بلافاصله پس از استفاده از ماده‌ی برخوردار از ترکیبات حساسیت‌زا برای پوست، واکنشی سطحی به شکل سرخی و التهاب خفیف در پوست شکل می‌گیرد که ظرف چند ساعت پس از انجام اکسیژن تراپی صورتو بروز حساسیت، از بین می‌رود.

هزینه اکسیژن تراپی صورت

بسته به نیاز شما به یک یا چند جلسه اکسیژن تراپی صورت، هزینه نهایی موردنیاز برای این عمل متغیر خواهد بود. در نتیجه هزینه نهایی پس از یک جلسه معاینه و تعیین تعداد جلساتاکسیژن تراپی صورت،قابل برآورد خواهد بود.

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی است که با بکارگیری آن می‌توان پوست اضافی و چربی های زائد موجود در ناحیه پلک را از بین برود و چشم ها را به حالت جوانی و زیبای خود بازگردند ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FITکاشت مو به روش FIT

در روش FIT گرافت‌های مو از پشت سر بیمار برداشته می‌شود و در ناحیه‌ای که با کمبود مو مواجه شده، قرار می‌گیرد. این متد درمانی بدون بیهوشی، جراحی، پانسمان و درد انجام می‌شود ... ادامه مطلب

بیماری زونا چیست و آیا واگیردار است؟بیماری زونا چیست و آیا واگیردار است؟

زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات دردناک می شود. اگرچه زونا می تواند در هر نقطه از بدن وجود داشته باشد؛ اما بیشتر اوقات به صورت یک نوار تاول زده می شود که به سمت چپ یا راست بدن نمایان میشود. درمان زود هنگام می تواند به کوتاه شدن عفونت زونا کمک کند و احتمال بروز عوارض را کاهش دهد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.